2026-02-18, 03:53
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och lilla frun ville ju ha ut hela chatten, så vad gnäller hon om? Men tanken var väl att bara väl utvalda delar, skulle visas upp förstås.

Jobbigt när bevisen mot henne visas upp.

Varsågod här får du chatten, såklart att det är jobbigt när sanningen kommer fram utan att den censureras.
Kan anjos senaste videos vara förtal? Det har jag svårt att tro.
Senast redigerad av GammelSkracken 2026-02-18 kl. 04:03. Anledning: Stavfel
Citera
2026-02-18, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Helt underbart att Anjo läser en timme ur chatten varje dag och drar in 10 000 kr per gång 😁

Ja och det är så bra eftersom man nu fattar hur det har vänts och vridits från ett par stycken som nu är överbevisade.
Och jösses vad Jocke kämpade för Chrippa. Jag tror att det är andra dvs de som utnyttjar Chrippa för att komma åt Jocke som intalar honom en massa skit och har fått Chrippa att tro att Jocke gjort allt av elakhet och en hemsk agenda.

Och ang Linnéa och hennes påstådda graviditet. Jag tror inte på det överhuvudtaget. Men har jag fel är både Chrippa och Linnéa helt slut i huvudet som spelar spelet med ett potentiellt barn.
Hon har redan gjort två aborter varav ett ska vara fotat och ligger ute i gammelmedia där hon ligger och LER!!

Ingen av dom har jobb. Chrippa ska sitta av ett flerårigt fängelsestraff. Linnéa riskerar fängelse. Vem fan gamblar med ett barn då?! Sjukt vidrigt!

Chrippa sa till Julia att han bara ville ha sin dotter de har tillsammans och han sa BEVISLIGEN att han tyckte att Julia skött mammarollen bra. Det spelar ingen roll vad näbbgäddan Pallal tycker eller micro eller Colorgreenandpink eller KnarkK eller Kickfarsan eller vem som helst säger motsatsen. CHRIPPA tycker det. Ni vet han som ni är beredda att begå brott för. Han som inte ljuger. Han som är så bra.

Linnéa tog så klart inte samtalet bra och då ska hon vara glad att hon inte fått höra mer än det lilla som låg ute en stund.

Jag tror att Linnéa lurade Chrippa oavsett om hon är gravid eller inte. Jag tror att hon lurade honom på alla plan och gör så fortfarande.

Chrippa är väldigt väldigt naiv.
Citera
2026-02-18, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Varsågod här får du chatten, såklart att det är jobbigt när sanningen kommer fram utan att den censureras.
Kan anjos senaste videos vara förtal? Det har jag svårt att tro.

De trodde väl inte att den skulle komma ut i sin helhet, men tji fick de.

Nej, det tror jag inte.
Citera
2026-02-18, 05:47
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
De trodde väl inte att den skulle komma ut i sin helhet, men tji fick de.

Nej, det tror jag inte.

Det är klart det är förtal. Han lägger ut chatten för att misskreditera andra personer.
Det spelar ingen roll om det är sant eller inte.

Chatten är dessutom hörsägen.
Citera
2026-02-18, 06:12
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Eftersom man deklarerar 2 Maj. Kan bli olagligt först 3 Maj.

Jag kan tycka att de kunnat börjat rodda i det så snart 2025 var slut. Då hon inte registrerat företag under det året och att hon har bedrivit näringsverksamhet med vare sig f-skatt eller momsregistrering.

Sen inväntar de nog som du säger deklarationsdatumet då det är där det kommer framgå hur hon inte redovisar det som ska redovisas.

Har hon bilagor att deklarera så får hon två veckor till som automatiskt anstånd. Men det är en ickefråga i sammanhanget.
Citera
2026-02-18, 06:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är ungen lika vacker som Chrippa var som bebis så är anstalten ungens sista problem 😂. Linneas gener är inte heller något att hänga i granen, med tanke på hur mycket skönhetsingrepp denna unga kvinna genomgått redan innan 25 årsdagen.

Haha ja han var riktigt ful som liten.
Citera
2026-02-18, 06:20
Avstängd
Citat:
Har för mig att jag hört ett samtal, där hon sa att han slängt in henne i väggen.

Med Jocke ja stämmer.
Citera
2026-02-18, 06:22
Avstängd
Fp
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-18 kl. 06:34.
Citera
2026-02-18, 06:24
Avstängd
Citat:
Funderade precis på det jag också om hon håller på att anmäla anjos videos men det gick bra att använda det materialet han läser upp i en svt-dokumentär som hinken är med i jävla sopa

Alltid så. Hon och Jacke är precis samma. Hon sade att chatten skulle bli spännande. Så Anjo körde på. Jacke gav chatten till Skilleras och Anjo har lika mkt rätt till chatten som Jacke. Jacke ser klandervärdig ut i chatten men det är hans egna fel. Nu gråter Linnea och Jacke.
Citera
2026-02-18, 06:28
Avstängd
Citat:
Nån som har koll på hur det går för den där an*eli som samlar in bevis till chrippa angående förtalet mot honom? Det blev väldigt tyst om det kan jag tycka. Temu slog ju på den stora trumman om att chrippen o hinken skulle vinna lätt över Anjo i rätten

*N

Sist jag hörde jobbade de dag som natt på att få han fri men Chrippas advokat gav kalla handen på deras hjälp. De var rejält upprörda han var häktad och tyckte det var orättvist 😄

Angående förtal måste de betala en engångssumma, fattas väl pengar.
Citera
2026-02-18, 06:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa är väldigt väldigt naiv.

Och korkad. Dålig kombination.
Citera
2026-02-18, 06:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Det är klart det är förtal. Han lägger ut chatten för att misskreditera andra personer.
Det spelar ingen roll om det är sant eller inte.

Chatten är dessutom hörsägen.

Då gör Skilleras också sig skyldig till förtal. Anjo tar gärna boten nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in