Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Helt underbart att Anjo läser en timme ur chatten varje dag och drar in 10 000 kr per gång 😁
Ja och det är så bra eftersom man nu fattar hur det har vänts och vridits från ett par stycken som nu är överbevisade.
Och jösses vad Jocke kämpade för Chrippa. Jag tror att det är andra dvs de som utnyttjar Chrippa för att komma åt Jocke som intalar honom en massa skit och har fått Chrippa att tro att Jocke gjort allt av elakhet och en hemsk agenda.
Och ang Linnéa och hennes påstådda graviditet. Jag tror inte på det överhuvudtaget. Men har jag fel är både Chrippa och Linnéa helt slut i huvudet som spelar spelet med ett potentiellt barn.
Hon har redan gjort två aborter varav ett ska vara fotat och ligger ute i gammelmedia där hon ligger och LER!!
Ingen av dom har jobb. Chrippa ska sitta av ett flerårigt fängelsestraff. Linnéa riskerar fängelse. Vem fan gamblar med ett barn då?! Sjukt vidrigt!
Chrippa sa till Julia att han bara ville ha sin dotter de har tillsammans och han sa BEVISLIGEN att han tyckte att Julia skött mammarollen bra. Det spelar ingen roll vad näbbgäddan Pallal tycker eller micro eller Colorgreenandpink eller KnarkK eller Kickfarsan eller vem som helst säger motsatsen. CHRIPPA tycker det. Ni vet han som ni är beredda att begå brott för. Han som inte ljuger. Han som är så bra.
Linnéa tog så klart inte samtalet bra och då ska hon vara glad att hon inte fått höra mer än det lilla som låg ute en stund.
Jag tror att Linnéa lurade Chrippa oavsett om hon är gravid eller inte. Jag tror att hon lurade honom på alla plan och gör så fortfarande.
Chrippa är väldigt väldigt naiv.