2026-02-18, 00:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Bevisbördan är din.

Låter så när man har fel. Jag har tyvärr inte kvar filen. Allt försvann på datorn efter virus från thailändsk dvärgporr.
Citera
2026-02-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Kul att se ett par TEMU-krigare här igen samtidigt som Hinken spårar på snap. Snart dags för psykhuset. Underhållande.

Ja visst är det fascinerande, hur det alltid sammanfaller...
När saker spårar och det inte ser så bra ut för Chrippa eller Linnea, då blir det full attack. mode på en del..
Väntar med spänning på nattens rantande....
Citera
2026-02-18, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
När saker spårar och det inte ser så bra ut för Chrippa eller Linnea, då blir det full attack. mode på en del..

Jag tror faktiskt Linnea tappar det inatt. Lånade en kompis snapchat och hon verkar nere och manisk. Vågar inte ta print om hon kan se det.
Citera
2026-02-18, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag gissar att "missfallet" kommer lägligt efter domen kommer, och det kommer såklart vara Jockes fel.
Inte ens chans att Linnea skulle utsätta sig för att vara ensamstående med nån jobbig unge i flera år. Hon har inte tid med sånt när sminkningen tar flera timmar varje dag. Detta är enbart ett spel för gallerierna och Chrippa kanske tom gått på det.

Fast det skulle ju kunna funka, de bor ju i en 4a, så hon kan sätta ungen i vardagsrummet och gå och lägga sig i sovrummet när ungen är jävla jobbig....
Citera
2026-02-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag tror faktiskt Linnea tappar det inatt. Lånade en kompis snapchat och hon verkar nere och manisk. Vågar inte ta print om hon kan se det.

Inte bara manisk...
Jag är ju ingen expert, bara en förälder, men jag tror att man ska ta det lugnt med stimulantia när man är gravid.. Inte fortsätta med vanan man har, den som Jacke outat.
Så skulle inte jag gjort, som en känd filosof brukar säga ;-)
Citera
2026-02-18, 00:14
Avstängd
Citat:
Jag har aldrig fel.

Du har haft fel här i snart 2 år på princip allt. Tex när en skjutning skedde i Linköping 2024 och du försökte skapa en trådsanning om att Chrippa var skjuten. Jag vet att @Banal minns.

Eller idag att Linnea är en bra styvmamma 😆
Citera
2026-02-18, 00:15
Avstängd
Citat:
Fast det skulle ju kunna funka, de bor ju i en 4a, så hon kan sätta ungen i vardagsrummet och gå och lägga sig i sovrummet när ungen är jävla jobbig....

Rätt säker ungen slängs ut på balkongen.
Citera
2026-02-18, 00:17
Avstängd
Citat:
Inte bara manisk...
Jag är ju ingen expert, bara en förälder, men jag tror att man ska ta det lugnt med stimulantia när man är gravid.. Inte fortsätta med vanan man har, den som Jacke outat.
Så skulle inte jag gjort, som en känd filosof brukar säga ;-)

Hon måste tagit nåt ikväll ja. Är hon verkligen gravid blir det att ringa soc. Skärminspelar nu.
Citera
2026-02-18, 00:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Ni erkänner alltså, att ni inte vet- och inte heller kan visa belägg för det Pallalaercp påstod?
Det talar ju rätt tydligt språk. Tycker ni inte?

Pallal skrev ju förut att bevisbördan ligger på den som ursprungligen påstår något. Så, Halmstad, vore det inte på sin plats att fråga Pallalaercp vad han finner stöd för sitt påstående först?
Bara för argumentationens ordning.

Eller är det så enkelt att man slipper ifrågasätta, så länge man kan gömma sig bakom att kalla andra för CP och liknande?

Svagbegåvad?

1. Jag har inte underlag.

2. Men jag har haft och sett.
Citera
Avstängd
Citat:
Eller hur, spårar som vanligt, paniken, fokusförflyttningarna. Natten blir nog jobbig för TEMU-paddorna.
Får se vad som skett imorgon som den skattebetalare man är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Du har haft fel här i snart 2 år på princip allt. Tex när en skjutning skedde i Linköping 2024 och du försökte skapa en trådsanning om att Chrippa var skjuten. Jag vet att @Banal minns.

Eller idag att Linnea är en bra styvmamma 😆
Det har aldrig hänt. Länka till det inlägget. Bevisbördan är din.
Citera
2026-02-18, 00:21
Avstängd
Citat:
Det har aldrig hänt. Länka till det inlägget. Bevisbördan är din.

Ska jag gå igenom dina 3 191 inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in