2026-02-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Fast allvarligt talat. Vad ska han med en sån utbildning till? Hahah
Han blev ju bara lurad. En sån där utbildning kan man inte göra något med
Det är väl uppenbart? För att kunna skryta på YT och IG samt rättfärdiga existensen för magmyskanalen.

Du tror väl aldrig att han hade för avsikt att plugga med professionellt syfte?

Visst, scenariot finns förstås också att han är så jävla dum i huvudet att han trodde att den här påbyggnadsutbildningen skulle berättiga till någon sorts titel, och att han inte fattade att det är en shady kurs som förutsätter högskole/universitetsutbildning i botten.

Det här är en man som är beredd att betala stora summor pengar för ett par IG shorts där han kan skryta lite för stunden.
Citera
2026-02-16, 17:34
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Innan mars är slut säger dom. Men ta det med en stor nypa salt.
var det inte innan mars bara?
Citera
2026-02-16, 19:21
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är vi officiellt där, tidpunkten när Den illaluktande högen med bajs, som har en av Sveriges största YouTube-kanaler, med 158 000 (!) prenumeranter, blivit omsprungen av en kanal med endast 3% av hans subs totalt.

Studerar man deras respektive statistik, har Den illaluktande högen med bajs endast drygt 325 000 visningar sett över 30 dagar.

Jämför man med Skilleras, med 5000 subs, så har han hela 332 000 (!) views.

Ser man sett över 14 dagar verkar trenden håll i sig, där småkanalen har ungefär 30 000 views fler än en av Sveriges största YouTube-kanaler har under samma period.

Tänka sig att en sådan pluttkanal med bara 3% av en av Sveriges största YouTube-kanaler, fullständigt kan sopa banan med en av Sveriges största YouTube-kanaler.

Det är numer officiellt:

YouTube-karriären ÄR ÖVER för Den illaluktande högen med bajs.
Axel har även högre SocialBlade rank än den porrskadade ÄckelBaronen från Trosa. Dags att börja sälja av allt löst i hemmet som inte tillhör honom. En nästan tom flaska Baronessparfym, sönernas boxsäck eller dotterns dockor?
”DET KOMMER LYFTA BÄJBI!! JAG LOVAR!! PRATADE MED JOCKE OCH ANJO IDAG!!”
Citera
2026-02-16, 20:58
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Axel har även högre SocialBlade rank än den porrskadade ÄckelBaronen från Trosa. Dags att börja sälja av allt löst i hemmet som inte tillhör honom. En nästan tom flaska Baronessparfym, sönernas boxsäck eller dotterns dockor?
”DET KOMMER LYFTA BÄJBI!! JAG LOVAR!! PRATADE MED JOCKE OCH ANJO IDAG!!”
Såg i en av livechattarna att det skrevs att han köpt två speldatorer på Alfs bolag för några år sen som va ganska dyra. Förmodar att de redan sålts men började fundera på backstoryn för det låter inte så baronskt?

Men på tal om Jocke så gick väl Carl-Lennart ganska hårt åt chrippa för att han skaffat sig en yngre tjejja? Va det bara så att han kunde berätta om sitt vurmande för donnor med ena foten i graven eller kan vi vänta oss en ANALYYYYS på husses runkande till en 10 åring?

Jag vet redan svaret men oj vad jag hade tyckt det va roligt om han försökte.. Rask vi vet att du läser här! Här borde du kunna väcka liv i vuxenkanalen, kom igen nu, nog är du bra sugen?
Citera
2026-02-16, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Innan mars är slut säger dom. Men ta det med en stor nypa salt.
Haha, var det inte någon här som sa inom två veckor?

Nu är det 6 veckor istället. =)
Citera
2026-02-16, 22:02
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Haha, var det inte någon här som sa inom två veckor?

Nu är det 6 veckor istället. =)
Innan mars börjar sa de i senaste videon
Citera
2026-02-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är väl uppenbart? För att kunna skryta på YT och IG samt rättfärdiga existensen för magmyskanalen.

Du tror väl aldrig att han hade för avsikt att plugga med professionellt syfte?

Visst, scenariot finns förstås också att han är så jävla dum i huvudet att han trodde att den här påbyggnadsutbildningen skulle berättiga till någon sorts titel, och att han inte fattade att det är en shady kurs som förutsätter högskole/universitetsutbildning i botten.

Det här är en man som är beredd att betala stora summor pengar för ett par IG shorts där han kan skryta lite för stunden.
Jo det tror jag. Han hade nog säkert räknat med att detta vore ett yrke han kunde falla tillbaka på och bli en "respektabel" arbetare med utbildning. Kanske till och med få medverka i tv och ge ut sexråd till vilsna tonåringar som desperat behöver hans kunskap. Han kanske till och med kunde få sig lite spontana knull från följare som suktar efter en man som har så stora kunskaper om vad kvinnan vill ha.
Citera
2026-02-17, 00:00
Medlem
Citat:
Jo det tror jag. Han hade nog säkert räknat med att detta vore ett yrke han kunde falla tillbaka på och bli en "respektabel" arbetare med utbildning. Kanske till och med få medverka i tv och ge ut sexråd till vilsna tonåringar som desperat behöver hans kunskap. Han kanske till och med kunde få sig lite spontana knull från följare som suktar efter en man som har så stora kunskaper om vad kvinnan vill ha.
Jag tvekar. Han har visat sig både otroligt förslagen och skamlös, men han är också komplett jävla dum i huvudet.
Han är numera en civilserad version av Herkko Siponen på ett fundament av Lennart Bladhs trosbekännelser. Men ok, i can´t argue with you on this one,

Spontana knull med äldre följare har dock definitivt varit målbilden för honom.
Citera
2026-02-17, 00:00
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Man visste ju att han aldrig skulle fullfölja utbildningen, lite tragiskt att vi känner honom bättre än sig själv.

Han hade kunnat lägga 25.000 på en resa till sin familj, det ihop med pengarna han köpte tillbaka kanalen för hade räckt till att skapa minnen för livet för alla barnen.

Men han bryr sig bara om sig själv och hur många följare han har

Han som tog betalt för utbildningen skrattade nog ihjäl sig av Baronens mail.

Jag ångrade mig, kan jag få tillbaka mina 25.000? Måste köpa blöjor och mat till ungarna, sen har jag fan inget snus i kylen heller!

Allt gott ❤️
Citera
2026-02-17, 06:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Förresten, podden han alltid gör reklam för i sin signatur till alla myndigheter etc. är numera nedlagd?
Klassiskt TjackiBoi i så fall.

Han klarar inte ha mer än ett projekt igång samtidigt (å inte ens det funkar om han inte nämner Chrippa).
Citera
2026-02-17, 07:00
Medlem
GreenBatterys avatar
19 november var senast Baronessan la ut en bild på sin älskade make på IG. Därefter har det bara varit barnen, putmuns-selfies och en osund mängd hamsterbilder.

När det nu uppmärksammas kommer vi inom kort se ett inlägg med TjackiBoi för han har (såklart) koll på hennes telefon.

Jag gissar på en bild där han spelar plasttrummor med texten: ”Min Tommy Lee ❤️”.
Citera
2026-02-17, 08:33
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
19 november var senast Baronessan la ut en bild på sin älskade make på IG. Därefter har det bara varit barnen, putmuns-selfies och en osund mängd hamsterbilder.

När det nu uppmärksammas kommer vi inom kort se ett inlägg med TjackiBoi för han har (såklart) koll på hennes telefon.

Jag gissar på en bild där han spelar plasttrummor med texten: ”Min Tommy Lee ❤️”.
Ja det blir nog tommy lee i hallen, en bild när han går med barnvagn eller samma gamla obehagliga pussbild för sjunde gången....

Frågan är om han bara har inloggning till hennes instagram i sin egen telefon eller om han rotar igenom hela hennes telefon....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in