2026-02-17, 22:01
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Lägg upp bevisen här i tråden då.

Har inte tänkt göda den där feta grisen.

Ni menar alltså på allvar att ni lyssnat på 15 timmar av hans tjackprat om chatten? Seriöst, get a life..
Säger snubben som har vigt sitt liv för att hata Rask...
Citera
2026-02-17, 22:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Tar en timme om dagen, du vet samtidigt som man pysslar med annat, då kan man lyssna.
Jobbigare att spendera 16 timmar per dag skrivandes konstant i tre olika trådar. Funkar inte, OM man har ett jobb vill säga.
Men för att vara en som verkar ha ett liv, så verkar du väldigt arg, varför?

Japp lyssnar på Anjo när man städar, diskar, tvättar, handlar påväg till jobb osv. Inte så svårt. Lyssnar musik 5 timmar per dag annars, nu 4 timmar musik plus Anjo.
Citera
2026-02-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Håller med. Jacke borde hållit käften där i Januari. Bra du sätter ner foten mot Jackes vidriga beteende. Ändå bjuden på bröllopet 18 månader senare 🤢 Skulle aldrig acceptera att min bror kallade min tjej horpsykopat men verkade lugnt för Chrippa.

Jacke ville väl även "slakta hennes familj"?
Du vet, den som det är så synd om nu. Som BGB tycker är någon annans fel.
Rent verbalt, så är väl Anjo och Jocke de som är mildast i munnen... Om man bemödar sig att kolla hela chatten.
Synd att Chrippa inte är ute och kan beskåda eländet. Kanske han skulle vakna till.
Och säga till sin babymama to be att sluta knarka varje dag. Eller var det bara i början på förhållandet hon gjorde det?

Edit: kollat snap nu, kan hända att det fortfarande pågår , eller så är hon bara manisk. Är man det med borderline? Ska fråga Chatgpt ;-) Vore väldigt illa om man håller på och är gravid.
Sen så har hon lagt ut att hon bytt till koffeinfri Nocco och Cola. Men hon läser aldrig FB
Senast redigerad av Rimligsnowflake 2026-02-17 kl. 22:23.
Citera
2026-02-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
En bebis behöver inget eget rum och det bästa för ett spädbarn är att alltid ha sin mamma nära.

Linnea behöver inte försörja sig, hon bor i ett land som tar hand om personer som inte kan jobba. Nu är hon gravid och med den psykiska press hon har på sig av Hatarna är det viktigaste att hon tar hand om sin kropp så att hon inte får ett missfall. Skuldrådgivarn (självmordsuppmuntrarn, lex självmordsguiden.se) har ingen skam i kroppen som uppviglar hat mot henne nu.

Hennes Hatare har sett till att hon blivit av med flera jobb och inte kunnat börja på ett annat och sökt upp alla hennes arbetsgivare, det är inte läge för henne att skaffa ett vanligt jobb innan klimatet är bättre, förtalsprofilerna slutar prata om henne och alla maniska Hatare har lugnat sig. När det är en verklighet kan hon börja söka jobb igen.

Har någon här shameat Julia för boendesituationen hon har nu? Hon har shameats förut när hon i ett år drog runt på Lillen som en kappsäck och hoppade runt mellan olika soffor och lät andra ta hand om Lillen och lät Lillen bo tillsammans med en barnvåldtäktsman och rånare.

Varför tror du att föräldrar inte jobbar innan barnet fyllt 1,5?

Ursäkta mig va fanken är det för inställning du har att hon inte behöver försörja sig och att detta landet tar hand om såna som inte kan jobba ? Vad fattas henne ,varför kan hon inte jobba som alla andra måste göra? Ännu en människa vi andra ska dra in skatt till . Fy fan vilket pack synd vi inte kan utvisa såna!
Citera
2026-02-17, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför bemöter du inte det som skrevs herr fokusförflyttning? Du får en till chans.

När ljög hon om graviditet?

Skrev personen som tillägnat mig ett helt konto något om mani? Jag äger dig och that’s it mannen.

Vad i din tidigare fanns det att bemöta? Du kom med ett påstående och inte en fråga.

Mitt konto är absolut inte tillägnat dig utan mer bara ett påstende att du är cp.

Gällande mani, så skriver 500 maniska inlägg, blir bannad 30 dagar, kommer tillbaka och skriver 500 maniska påståenden igen innan du blir bannad.
Du loopar bara!
Citera
2026-02-17, 22:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jacke ville väl även "slakta hennes familj"?
Du vet, den som det är så synd om nu. Som BGB tycker är någon annans fel.
Rent verbalt, så är väl Anjo och Jocke de som är mildast i munnen... Om man bemödar sig att kolla hela chatten.
Synd att Chrippa inte är ute och kan beskåda eländet. Kanske han skulle vakna till.
Och säga till sin babymama to be att sluta knarka varje dag. Eller var det bara i början på förhållandet hon gjorde det?

Japp Jacke stod på nya jobbet och ville åka ner till Malmö och sätta en kula i pannan på hela horfamiljen väl?

Jocke och Anjo var de vuxna. Plus Lisen. Jacke och Gustav som barn. Danijal skämtade nog men grov 😆
Citera
2026-02-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Prinsessan??? WTF? Hur fan kan hon lägga till det som namn?
Stämmer faktiskt. Svårt att tro det.

Chrippas ex Julia, heter Julia Emmy i förnamn sen födseln.
Ända fram till 2019. Efter det heter hon Julia Emmy Prinsessan i förnamn.
Citera
2026-02-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sluta projicera din arbetslöshet på mig, jag jobbar garanterat mer än vad du gör.

Så fortfarande inga bevis.. tack för att ni bekräftade mitt påstående.

Well.... if U only knew....

Men. Vad fan surrar du i, fattar inte ens vad du skriver?
Du besvarar ett inlägg jag skrivit om Chatten med att jag ska visa bevis!
På vad? Att Anjo läser direkt från Chatten? Den som Jacke skulle försöka visa upp i sin helhet men kapitalt misslyckades med?
Du kan kolla bevisen själv, på Youtube. Finns 13 avsnitt. 14 om du är medlem. Har du inte råd att bli medlem så kan jag swisha.

Nu tänker jag inte svara dig mer, för det här är ju ingen chatt eller hur?
Citera
2026-02-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Sedan när blev isf Jacke en psykolog med mandat att ställa diagnoser?

Vilken nivå håller ni er på i den här jävla tråden?

Nivån är överlag låg.
Citera
2026-02-17, 22:21
Medlem
Citat:
Håller med. Jacke borde hållit käften där i Januari. Bra du sätter ner foten mot Jackes vidriga beteende. Ändå bjuden på bröllopet 18 månader senare 🤢 Skulle aldrig acceptera att min bror kallade min tjej horpsykopat men verkade lugnt för Chrippa.
Jag sätter ned foten mot att ni driver vidare något han ytterst tydligt har tagit avstånd ifrån.

Att använda det han sagt som argument och nåt underlag är riktigt jävla lågt av er.
Citera
2026-02-17, 22:23
Medlem
Citat:
Japp Jacke stod på nya jobbet och ville åka ner till Malmö och sätta en kula i pannan på hela horfamiljen väl?

Jocke och Anjo var de vuxna. Plus Lisen. Jacke och Gustav som barn. Danijal skämtade nog men grov 😆
Men visst, driv vidare en ickefråga som han tagit avstånd ifrån, bett om ursäkt för och blivit förlåten av de berörda.

Men kör på.

Så jävla lågt bara och ett tydligt bevis på när argumenten tryter.
Citera
2026-02-17, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag sätter ned foten mot att ni driver vidare något han ytterst tydligt har tagit avstånd ifrån.

Att använda det han sagt som argument och nåt underlag är riktigt jävla lågt av er.

Du kan sätta ner foten hur mycket du vill ingen bryr sig.

Står fast vid min åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in