Citat:
Ursprungligen postat av
typ108
Sen tycker jag att det är jävligt märkligt hur Malak hyllas på vissa konton på Instagram och Snapchat exempelvis, även här på Flashback.
Hon är extremt problematisk. Hade en kille hållit på som Malak gör så hade han blivit cancelled direkt.
Den där kvinnan är farlig. Hoppas hon får leva ensam resten av sitt liv.
Håller med!
Malak är årets psykopat på Love Island.
Hoppas att killarna inser att hon är sjuk.
Glömmer aldrig när hon sa: "Mitt hjärta sitter i fittan" på första frukosten med Sky

han såg helt chockad ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Famlove
Kan inte heller förstå det ! Sky gjorde inget fel , ej heller Alexis el victor. Hon lyssnar inte på någon annan sig själv alltid någon annas fel och ska be om ursäkt till henne . För vad undrar jag ???? Sky hade inga känslor för henne han var ärlig från början. Likaså Alexis han sa att han var intresserad men hon gav ingen chans utan sprang direkt efter victor som i sin tur är ärlig och säger vad han känner och det lustiga är att hon kände likadant fanns inga fjärilar i magen . Men ändå blir hon sur för att han säger att han kan ge den nya tjejen en chans .
Hon vill inte ha någon utan mer att alla ska gilla henne och hon ska stå i centrum
Det var komiskt!
Viktor och Malak var ju överens om att de inte kände något för varandra och ändå blir hon sur?
Antar att hon vill ha de som inte vill ha henne för när Viktor var intresserad från början så var hon totalt off.
Jo men Sky gillade väl Malak först men hennes rätta jag kom fram nästan direkt och skapade drama och skrämde bort honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Det som är mest störande med programmet. Är hur mycket deltagarna överdriver hur mycket de "älskar" varandra. Dom har ju nyss träffats ffs!
Elin är värst, hon vill gifta sig och nu direkt och sedan bli gravid.
Hon tänker inte på att det behövs mer planering.
Citat:
Ursprungligen postat av
honn
Ja jo det har du rätt i förstås. Det är väl bara att jag känner med Malak och hur jobbigt det är för henne att se deras lycka.
Ja det syns verkligen att hon tycker att det är tufft men hon har ju inte varit ärlig mot de andra och då kan de inte veta hur hon mår eller känner.