2026-02-17, 20:35
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Your-Islander
Okej, men jag undrar hur det kan vara Filiz fel att Malak fortfarande känner något slags dåligt för Sky. Jag tänker att Filiz inte visste det förrän Malak tog upp det, och av allt att döma går det bra för Filiz och Sky, så hon kommer självklart att bli glad och prata om det som Malak säkert skulle ha gjort om det hade gått annorlunda.

Håller med, Filiz måste få vara glad och dessutom ljuger Malak om sina känslor och säger att hon inte bryr sig om Sky längre.

Om Malak hade varit ärlig så är jag säker på att Filiz hade varit mer nedtonad med sina känslor.
Citera
2026-02-17, 21:12
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typ108
Sen tycker jag att det är jävligt märkligt hur Malak hyllas på vissa konton på Instagram och Snapchat exempelvis, även här på Flashback.

Hon är extremt problematisk. Hade en kille hållit på som Malak gör så hade han blivit cancelled direkt.

Den där kvinnan är farlig. Hoppas hon får leva ensam resten av sitt liv.

Håller med!
Malak är årets psykopat på Love Island.
Hoppas att killarna inser att hon är sjuk.
Glömmer aldrig när hon sa: "Mitt hjärta sitter i fittan" på första frukosten med Sky han såg helt chockad ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Kan inte heller förstå det ! Sky gjorde inget fel , ej heller Alexis el victor. Hon lyssnar inte på någon annan sig själv alltid någon annas fel och ska be om ursäkt till henne . För vad undrar jag ???? Sky hade inga känslor för henne han var ärlig från början. Likaså Alexis han sa att han var intresserad men hon gav ingen chans utan sprang direkt efter victor som i sin tur är ärlig och säger vad han känner och det lustiga är att hon kände likadant fanns inga fjärilar i magen . Men ändå blir hon sur för att han säger att han kan ge den nya tjejen en chans .
Hon vill inte ha någon utan mer att alla ska gilla henne och hon ska stå i centrum

Det var komiskt!
Viktor och Malak var ju överens om att de inte kände något för varandra och ändå blir hon sur?
Antar att hon vill ha de som inte vill ha henne för när Viktor var intresserad från början så var hon totalt off.
Jo men Sky gillade väl Malak först men hennes rätta jag kom fram nästan direkt och skapade drama och skrämde bort honom.

Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det som är mest störande med programmet. Är hur mycket deltagarna överdriver hur mycket de "älskar" varandra. Dom har ju nyss träffats ffs!

Elin är värst, hon vill gifta sig och nu direkt och sedan bli gravid.
Hon tänker inte på att det behövs mer planering.

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja jo det har du rätt i förstås. Det är väl bara att jag känner med Malak och hur jobbigt det är för henne att se deras lycka.

Ja det syns verkligen att hon tycker att det är tufft men hon har ju inte varit ärlig mot de andra och då kan de inte veta hur hon mår eller känner.
Citera
2026-02-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorgo566
Asså Isabel måste vara trans eller?
Har hört flera rykten om det också
Citera
2026-02-18, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tycker också Feliz är omogen och okänslig. Mallgroda. Känner mer sympati med Malak nu.

Öhhhh? Malak är ju psykopat o h fullständigt galen. Hon tänker bara på sig själv och skiter i alla andra. Som hon står över alla tror hon och kränker killar a som idag med Viktor. Nej fyfan alltså hon är en bitch
Citera
2026-02-18, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Kan inte heller förstå det ! Sky gjorde inget fel , ej heller Alexis el victor. Hon lyssnar inte på någon annan sig själv alltid någon annas fel och ska be om ursäkt till henne . För vad undrar jag ???? Sky hade inga känslor för henne han var ärlig från början. Likaså Alexis han sa att han var intresserad men hon gav ingen chans utan sprang direkt efter victor som i sin tur är ärlig och säger vad han känner och det lustiga är att hon kände likadant fanns inga fjärilar i magen . Men ändå blir hon sur för att han säger att han kan ge den nya tjejen en chans .
Hon vill inte ha någon utan mer att alla ska gilla henne och hon ska stå i centrum

Och nu är hon på den nya killen som kommer idag. Leo . Haha han är tydligen pappan till hennes barn..... Och hon var elak mot Viktor. Alltså nu får hon fan ge sig. Hatar henne
Citera
2026-02-18, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinfan123
Tänkte precis samma sak, letade efter han men han är inte med alls. Misstänker att han typ åker hem kvällen efter sista avsnittet denna veckan. Hoppas bara att de förklarar det och inte bara tar bort han och låtsas som ingenting…

Följer exonph eller vad kontot heter och då hade ett påstått superfan skrivit in och sagt att dom inte fick någon förklaring och bara en liten notis om att han var tvungen att lämna

Personligen för mig spelar det ingen roll hur dom gör, så länge ”offret” är ok med allt så ör det lugnt för mig. Hon kanske inte ens vill att det ska tas med något om detta.

Ot, hamnade på Malaks live där hon pratade om just det här med att vara intim med sin partner inne i villan , citera mig ej kanske har missat något, men hon sa att det var jättemånga steg. först måste man komma överens med sin partner så båda är ok, sedan måste båda i paret prata separat med produktionen, sen den berömda tummen upp, sen pratar man med produktionen dagen efter också.

Asså det är ju ganska speciellt att sova bredvid en främling så bra att dom försöker göra vad dom kan för att skydda deltagarna
Citera
2026-02-18, 08:40
Medlem
Superspoiler läs ej om ni ej vill få spoiler för vad som skedde utanför programmet

Citera
2026-02-18, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Han har alltså våldfört sig på någon även utanför? Hur vet du att det är sant?

För att jag har förstahandsinfo
Citera
2026-02-18, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Öhhhh? Malak är ju psykopat o h fullständigt galen. Hon tänker bara på sig själv och skiter i alla andra. Som hon står över alla tror hon och kränker killar a som idag med Viktor. Nej fyfan alltså hon är en bitch

Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Och nu är hon på den nya killen som kommer idag. Leo . Haha han är tydligen pappan till hennes barn..... Och hon var elak mot Viktor. Alltså nu får hon fan ge sig. Hatar henne
Förstår faktiskt att ingen säger till henne , Elin försökte . Men för Malak så är det bara hon , tyckte så synd om Victor som försökte prata med precis som Alexis så vänder hon på allt dom säger .

Det är bara pinsamt att hon sitter och säger så om den nya killen 🫣
Citera
2026-02-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Är du 100 % säker när du sprider denna info ???
Citera
2026-02-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire

Han visar omtanke om Saga och även om Malak som kompis, jag tror inte han gjort nåt grovt.
Citera
2026-02-18, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Håller med!
Malak är årets psykopat på Love Island.
Hoppas att killarna inser att hon är sjuk.
Glömmer aldrig när hon sa: "Mitt hjärta sitter i fittan" på första frukosten med Sky han såg helt chockad ut.

Det var komiskt!
Viktor och Malak var ju överens om att de inte kände något för varandra och ändå blir hon sur?
Antar att hon vill ha de som inte vill ha henne för när Viktor var intresserad från början så var hon totalt off.
Jo men Sky gillade väl Malak först men hennes rätta jag kom fram nästan direkt och skapade drama och skrämde bort honom.

Elin är värst, hon vill gifta sig och nu direkt och sedan bli gravid.
Hon tänker inte på att det behövs mer planering.

Ja det syns verkligen att hon tycker att det är tufft men hon har ju inte varit ärlig mot de andra och då kan de inte veta hur hon mår eller känner.
Fått känslan att han insåg väldigt snabbt att Malak ej var något för han .
Glömmer aldrig heller hennes kommentar den avslöja ganska mkt . Hon är ej så pryd som hon föreställer sig att vara , tror inte ett skit på det hon säger ..

Elin påminner om en annan deltagare som var med för några år sen du vet " vem " gifta sig skaffa barn sen skapa kaos tror detta kan bli en repris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in