2026-02-17, 12:37
Medlem
Jag ogillar verkligen Filiz. Låtsas vara någon hon inte är. Åk ut baraaaaaa
Citera
2026-02-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Håller med.

Äntligen en vettig flashbackare! B
Citera
2026-02-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyobitchesa
Gud jag avskyr feliz med fucking känsla, och sky är den största jävla tönten, klarar inte ens av se dom på tvn. Hon är så fucking pick men hela tiden ska kasta blickar och prata överlåtet om sky till de andra tjejerna när malak hör, pissar på dom två.

Ännu en vettig flashbackare!!🙆🏻‍♀️
Citera
2026-02-17, 13:56
Medlem
freXers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja hon får mycket tv-tid.
Men de är nog strategiskt därför hon är en dramaqueen.
Och drama säljer ju.
Ja men har inte sett ett enda avsnitt som inte handlar om hennes känslor.
Citera
2026-02-17, 14:17
Medlem
Jag tycker också Feliz är omogen och okänslig. Mallgroda. Känner mer sympati med Malak nu.
Citera
2026-02-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tycker också Feliz är omogen och okänslig. Mallgroda. Känner mer sympati med Malak nu.
Okej, men jag undrar hur det kan vara Filiz fel att Malak fortfarande känner något slags dåligt för Sky. Jag tänker att Filiz inte visste det förrän Malak tog upp det, och av allt att döma går det bra för Filiz och Sky, så hon kommer självklart att bli glad och prata om det som Malak säkert skulle ha gjort om det hade gått annorlunda.
Citera
2026-02-17, 14:29
Medlem
Hört Skye bor med ngn nu från programmet
Citera
2026-02-17, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Your-Islander
Okej, men jag undrar hur det kan vara Filiz fel att Malak fortfarande känner något slags dåligt för Sky. Jag tänker att Filiz inte visste det förrän Malak tog upp det, och av allt att döma går det bra för Filiz och Sky, så hon kommer självklart att bli glad och prata om det som Malak säkert skulle ha gjort om det hade gått annorlunda.

Ja jo det har du rätt i förstås. Det är väl bara att jag känner med Malak och hur jobbigt det är för henne att se deras lycka.
Citera
2026-02-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Varför då ?? På vilket sätt är hon omgoen el en mallgroda dom andra tjejerna frågar hur det går ska hon bara sitta tyst för att Malak mår dåligt är ju inte så att sky och Malak var ett par och känt varandra i månader utan endast 2 dagar
Citera
2026-02-17, 19:57
Medlem
Asså Isabel måste vara trans eller?
Citera
2026-02-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Han var inte med i trailern för Casa så antar i nästa avsnitt eller nåt sånt

Tänkte precis samma sak, letade efter han men han är inte med alls. Misstänker att han typ åker hem kvällen efter sista avsnittet denna veckan. Hoppas bara att de förklarar det och inte bara tar bort han och låtsas som ingenting…
Citera
2026-02-17, 20:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Hur kunde dom ta med Saga i detta program? Måste vara den tråkigaste människan jag någonsin har sett, synd att hon ska ta upp tv-tid istället för någon som kan bidra till programmet

Håller med.
Såg att någon skrev att hon är blyg men jag tror att om hon gillade någon seriöst och tyckte att han var rolig så hade hon blivit annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in