2026-02-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Jag är lite förvånad över att han är involverad i något så smutsigt.
Jag har väl gått på myten om att bikers står för old school-värderingar som att stå upp för kvinnor.

Skulle nog tro att en händelse likt denna inte är representativ för bikermiljön. Den består väl av tusentals medlemmar och även om det går att plocka fram ett antal svin så blir det knappast någon högre andel.
Citera
2026-02-17, 22:16
Medlem
Varför har inte en kvinna ett ansvar för vad hon gör? Det är som att en vuxen kvinna är som ett barn.Och om knullandet med random män var under tvång borde det faktum att hennes ansikte
fanns i porrannonser fått henne att lämna karlen! Eller?
Citera
2026-02-17, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det stämmer till 100% det du skriver. Jag kom fram till samma tidslinje. Det konstiga är att Tomas skriver att han var gift i 16år med en gold digger. Men vem fan syftar han på då! En fru före lin* i sådana fall. På hans instagram skrev han det. 16 eller 17år. Nåja en skitsak egentligen, men jag kunde inte låta bli att räkna på åren.
Kan han inte ha menat L!nn och att de var ihop i 16-17 år (men bara gifta i typ 4-5)?

Ett annat alternativ är såklart att han var gift med en tredje kvinna typ åren 1991-2007 och sedan träffade L!nn.

Han har ju bilder på en dotter och en sådan borde kanske vara född på 90-talet.
Citera
2026-02-17, 22:25
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Jag har väl gått på myten om att bikers står för old school-värderingar som att stå upp för kvinnor.

Kriminella värderingar? Wow, trodde inte någon var så naiv 2026.
Citera
2026-02-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Många i Kramfors som svettas nu?

Längtar så in i bomben tills listan blir tillgänglig. Kommer tapetsera hela jävla stan med den.
Citera
2026-02-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berguven26
Skulle nog tro att en händelse likt denna inte är representativ för bikermiljön. Den består väl av tusentals medlemmar och även om det går att plocka fram ett antal svin så blir det knappast någon högre andel.

Bullshit.

Prostitution är en stor inkomstkälla för Hells Angels runt om i världen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hells_Angels_MC_criminal_allegations_and_incidents

Citat:
The club's activities in Australia have traditionally included drug trafficking, prostitution, armed robbery, arms trafficking, fencing stolen goods and murder-for-hire

Citat:
The Austrian Hells Angels are involved in prostitution operations, and the trafficking of cannabis and cocaine

Citat:
The other Hells Angels members and 250 of 497 members of the motorcycle club "Bones" in Hannover under its President Frank Hanebuth, took over the power in the Hamburg Kiez and controlled numerous brothels, including the "Laufhaus" and the "Pascha", on the Reeperbahn. Some women were forced into prostitution with brutal violence.

Citat:
The first Hells Angels chapter in the Netherland was formed in 1978 when the Kreidler Ploeg Oost biker club in Amsterdam led by Willem van Boxtel was "patched over".[60] The Hells Angels control much of the drug trade in the Netherlands, and are also involved in prostitution.

Citat:
The Mallorca Hells Angels were allegedly involved in drug trafficking, extortion, the running of prostitution rings, and planned to launder "a significant quantity" of money from its activities in Germany and Turkey

Citat:
The Hells Angels have twelve chapters and an estimated 250 members in the United Kingdom.[206] According to the National Criminal Intelligence Service (NCIS), the British Hells Angels are involved in cannabis and amphetamine trafficking, as well as contract killing, extortion, prostitution, money laundering and credit card fraud.

Citat:
USA - The Hells Angels have been involved in drug trafficking, gunrunning, extortion, money laundering, insurance fraud, kidnapping, robbery, theft, counterfeiting, contraband smuggling, loan sharking, prostitution, trafficking in stolen goods, motorcycle and motorcycle parts theft, assault, murder, bombings, arson, intimidation and contract killing.
Citera
2026-02-17, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det stämmer till 100% det du skriver. Jag kom fram till samma tidslinje. Det konstiga är att Tomas skriver att han var gift i 16år med en gold digger. Men vem fan syftar han på då! En fru före lin* i sådana fall. På hans instagram skrev han det. 16 eller 17år. Nåja en skitsak egentligen, men jag kunde inte låta bli att räkna på åren.
Snurrigt värre. Båda fruarna var skrivna samtidigt på adressen ute på Väddö.

20210512 - 20230405 L!nn
20220702 - 20230920 M@delen
Citera
2026-02-17, 23:07
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Du vet inte så mycket om HA om du tror att de ”står upp för kvinnor”. Historiskt sett så har de haft en riktigt rutten kvinnosyn.

Men sen ska inte bikers i allmänhet få skit bara för att denne idiot är ovanligt rutten i huvet.
Citera
2026-02-17, 23:26
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandska123
Märkligt ändå att han ser så kär ut i sin sambo som dessutom verkar ha stått vid hans sida länge…

Vad är det han delat?
Citera
2026-02-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Bullshit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hells_Angels_MC_criminal_allegations_and_incidents

Wikipedia har väl inte alltid rätt . Dessutom är det tydligen olika i olika delar av världen. Har aldrig läst nåt om prostitution i Sverige så får väl utgå från det först och främst.
Citera
2026-02-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Bullshit.

Googlade lite.
Wikipedia nämner inget om HA Sverige och prostitution
Citera
2026-02-17, 23:39
Medlem
Ryktas att hon hade någon lokal i Härnösand. Hade hon en firma/företag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in