2026-02-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddahoppa
Solcellsföretagaren Pxr Nixxas Gulxiksxon
Ja denna gång kanske han inte klarar sig lika bra när han inte har någon chef som räddar honom gång på gång
Nu kan ju både hans företag och övriga liv få sig en törn..
Citera
2026-02-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
Ok. En annan HA då

Var ingen HA överhuvudtaget
Citera
2026-02-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag håller med dig. Jag har haft tanken att det är ett bdsm förhållande som spårat! Eller någon utomstående som har anmält, hjälpa hundar gjorde även han när han bodde i Stockholm. Det här är märkligt och det är därför som jag undrar hur det har gått i åtalet. Om det överhuvudtaget är ett koppleri brott.
Från maj 2025 och fram till oktober bor det en man, 62 år på adressen förutom T och M. Han är nu borttagen på adressen, enbart M finns kvar.
Alla hundar mår bra nu, under tiden på Länsstyrelsen ca 2 månader togs de inte så väl omhands. Toviga, några magra, muskelfattiga hos några. Trist att Länsstyrelsen inte ser till att hundarna får bra skötsel. T kämpade för dem under tiden i häktet.
Citera
2026-02-17, 19:23
Medlem
Hur trött man är att läsa alla pedofiler och våldtäkter.
Har vi inte kommit längre i utvecklingen.
Dumpen fick ta på en gubbe som trodde att han träffar en liten tjej här I byn.
I för sig bättre att det kommer fram, men mörketalet!!
Förr i tiden berättade inte offren för de blev själva stämplade. Här läser man att det är fortfarande likadant.
Det är inte förövare som gjort fel det måste vara offret. Ni tar våldtäktmans sida.
Ni är lika skyldiga.
Fattar ni inte att detta gör att många vågar inte anmälä. Tror ni att kvinnorna ställer upp på sånt frivilligt eller tom njuter av det.
Är ni själva såna som köper en kropp för att utnyttja hänsynslöst?
Citera
2026-02-17, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Kompis. Torskarna har inte vetat om tvånget och det går aldrig att bevisa i en domstol, dom tror att dom har köpt sex. Ditt språkbruk att kalla andra skribenter för svin tycker jag är onödigt..
Tror de att de köpt sex med en medvetslös kvinna menar du? Ja den håller nog i rätten! Sluta vara korkad och ta dig en titt på hans historik, det är ett trollkonto för att provocera fram reaktioner.
Citera
2026-02-17, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Tror de att de köpt sex med en medvetslös kvinna menar du? Ja den håller nog i rätten! Sluta vara korkad och ta dig en titt på hans historik, det är ett trollkonto för att provocera fram reaktioner.

Medvetslös? Vart har du fått den info inifrån? Att hon ska ha varit medvetslös
Citera
2026-02-17, 21:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Många bud om hans fruar. På Facebook verkar det som att han gifte sig med L!nn Elgstr@nd (vars efternamn han tog) 2016.

I juli 2022 flyttade den nuvarande frun ihop med äcklet på Väddö. Och typ året efter gifte de sig och han tar igen sin frus efternamn.

Någon skriver att han 2020 verkar vara fortfarande gift med L!nn. Och det känns som att när nuvarande frun vinner 250 000:- på triss (går fortfarande att se på tv4 play) i februari 2021 så finns ingen Thomas med i bilden.

Så gissningsvis träffade han din nuvarande fru andra halvan av 2021, alternativt i början av 2022.

Efter att ha plöjt hans Facebook ser jag också att han (iaf för några år sedan) var nära vän med en bekant till mig. Blir lite sugen på att träffa den personen. 😎
Det stämmer till 100% det du skriver. Jag kom fram till samma tidslinje. Det konstiga är att Tomas skriver att han var gift i 16år med en gold digger. Men vem fan syftar han på då! En fru före lin* i sådana fall. På hans instagram skrev han det. 16 eller 17år. Nåja en skitsak egentligen, men jag kunde inte låta bli att räkna på åren.
Citera
2026-02-17, 21:19
Medlem
Jag är lite förvånad över att han är involverad i något så smutsigt.
Jag har väl gått på myten om att bikers står för old school-värderingar som att stå upp för kvinnor.
Citera
2026-02-17, 22:00
Avstängd
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
Hur trött man är att läsa alla pedofiler och våldtäkter.
Har vi inte kommit längre i utvecklingen.
Dumpen fick ta på en gubbe som trodde att han träffar en liten tjej här I byn.
I för sig bättre att det kommer fram, men mörketalet!!
Förr i tiden berättade inte offren för de blev själva stämplade. Här läser man att det är fortfarande likadant.
Det är inte förövare som gjort fel det måste vara offret. Ni tar våldtäktmans sida.
Ni är lika skyldiga.
Fattar ni inte att detta gör att många vågar inte anmälä. Tror ni att kvinnorna ställer upp på sånt frivilligt eller tom njuter av det.
Är ni själva såna som köper en kropp för att utnyttja hänsynslöst?

Håller med.
Tanter efter 45 har inte ens samma sexdrift som tidigare, så att hon skulle va så "kåt" att hon gjorde detta frivilligt är patetiskt. Inget östrogen kvar och fittan helt torr, sex är väl det sista dom tänker på då. Hon har nog blivit hotad, tittar bort på varje foto, förhållandet mellan dem verkar inte vara så varmt.
Citera
2026-02-17, 22:04
Avstängd
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Jag är lite förvånad över att han är involverad i något så smutsigt.
Jag har väl gått på myten om att bikers står för old school-värderingar som att stå upp för kvinnor.

Hela HA-kulturen bygger ju på "en identitet", så jag är inte alls förvånad.
Citera
2026-02-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Nog tycker jag att han ser ut som en frustande snuskgubbe som bara väntar på första bästa tillfälle att kliva på.

https://se.linkedin.com/in/niklas-gulliksson-990bbb99?trk=public_post_feed-actor-image

Märkligt ändå att han ser så kär ut i sin sambo som dessutom verkar ha stått vid hans sida länge…
Citera
2026-02-17, 22:06
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandska123
Märkligt ändå att han ser så kär ut i sin sambo som dessutom verkar ha stått vid hans sida länge…

I see you haven't heard about Normaliseringsprocessen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in