Citat:
Ursprungligen postat av
Uptown018
Svenskar som tycker islam är okej, hur tänker dom / ni ?
Det finns svenskar som kallar vettiga svenskar för islamofober, rasister etc.
De kritiserar alltså vettigt folk som inte vill ha psykopatreligionen/kulten islam till Sverige.
Den där sossemuppen från Malmö, Ola Möller, gnällde i media om att folk äntligen vandaliserat moskéer, som om det vore ett problem.
Det är just den här dumsnälla vänligheten att ALLT och ALLA ska accepteras som gör Sverige till ett livsfarligt land.
Att politiker tillåter moskébyggen kan jag förstå, eftersom de får feta mutor från Saudi-Arabien för det.
Oacceptabelt ja, men ändå förståeligt, för det är svårt att säga nej till pengar.
Vem vet,,,kanske till och med jag, som skulle vilja bajsa på en koran och posta det på sociala medier hade sagt ja till skiten trots att jag hatar det som pesten. Pengar förändrar folk.
Men nu menar jag det vanliga folket i Sverige som försvarar islams existens i Sverige.
Wtf, liksom.
Om nån vet nåt mer om dessa stollars sätt att tänka eller om stollarna själva skulle kunna yttra sig här i tråden, så kanske vi vettiga kan få er att inse faran med skräpreligionen islam.
Dom visar sig "goda", berikar sig själva och sin familj och flyttar bort till områden där det är sjukt idylliskt jämfört mot de ghetton de skapat där islamisterna breder ut sig.
Klassisk splittra och söndra-politik, där de svenskar som blir strypta av systemet inser hur dåligt det är, medans de som tar sig ur snaran kan bygga upp det fint för sina barn, och så fortsätter det så att de barn som aldrig mött fientliga muslimer som slår de svenska barnen blir dem som får makten att fortsätta med fin invandringspolitik.
"Vi tar ansvar". Säger dom. Men det är inte dom som behöver möta fientliga invasiva människor i sin vardag bara för att man är etnisk svensk.
Så den konflikten står mellan de som har och de som inte har, i vardagslivet alltså. Vi har olika åsikter och det pendlar mellan kommunism och kapitalism.
Det är ett roligt skådespel för de som står över oss som dikterar våra villkor och som evigt pendlar fram och tillbaka.