2026-02-17, 14:39
Medlem
Svenskar som tycker islam är okej, hur tänker dom / ni ?

Det finns svenskar som kallar vettiga svenskar för islamofober, rasister etc.
De kritiserar alltså vettigt folk som inte vill ha psykopatreligionen/kulten islam till Sverige.
Den där sossemuppen från Malmö, Ola Möller, gnällde i media om att folk äntligen vandaliserat moskéer, som om det vore ett problem.
Det är just den här dumsnälla vänligheten att ALLT och ALLA ska accepteras som gör Sverige till ett livsfarligt land.

Att politiker tillåter moskébyggen kan jag förstå, eftersom de får feta mutor från Saudi-Arabien för det.
Oacceptabelt ja, men ändå förståeligt, för det är svårt att säga nej till pengar.
Vem vet,,,kanske till och med jag, som skulle vilja bajsa på en koran och posta det på sociala medier hade sagt ja till skiten trots att jag hatar det som pesten. Pengar förändrar folk.
Men nu menar jag det vanliga folket i Sverige som försvarar islams existens i Sverige.
Wtf, liksom.

Om nån vet nåt mer om dessa stollars sätt att tänka eller om stollarna själva skulle kunna yttra sig här i tråden, så kanske vi vettiga kan få er att inse faran med skräpreligionen islam.
Citera
2026-02-17, 14:44
Medlem
Om man konsekvent startar trådar som utgår från att motståndarsidan är korrupt, mutad, dum eller ond – då kanske problemet inte är att andra ”inte inser faran”, utan att man själv saknar nyans.

Vill du förstå hur andra tänker får du nog börja med att formulera frågor utan att samtidigt förolämpa alla som inte håller med dig. Annars blir det mer terapi än diskussion.
Citera
2026-02-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Om man konsekvent startar trådar som utgår från att motståndarsidan är korrupt, mutad, dum eller ond – då kanske problemet inte är att andra ”inte inser faran”, utan att man själv saknar nyans.

Vill du förstå hur andra tänker får du nog börja med att formulera frågor utan att samtidigt förolämpa alla som inte håller med dig. Annars blir det mer terapi än diskussion.

Ja, du verkar islamvänlig, du, som svarar så där.
Du kanske kan berätta varför i helvete du är islamvänlig ?
Så kanske vi kan förstå varann bättre.
Citera
2026-02-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Ja, du verkar islamvänlig, du, som svarar så där.
Du kanske kan berätta varför i helvete du är islamvänlig ?
Så kanske vi kan förstå varann bättre.
Det intressanta är att du direkt tolkar nyans som att jag “står på andra sidan”. Det säger mer om hur du ser på debatten än om var jag står.

Jag är faktiskt inte intresserad av att “förstå” dig. Det här handlar inte om att kartlägga din personlighet utan om att bemöta det du skriver.
Citera
2026-02-17, 14:52
Medlem
Ännu en okunnig människa, som gör sitt eget misslyckade liv till ett hat gentemot andra. Om du hade lagt lite energi på att lösa dig egen hopplösa situation, så hade du mått avsevärt bättre.
Citera
2026-02-17, 14:53
Medlem
litenbokstavs avatar
det kallas för att vara hjärntvättad. värst av allt är dessa medelåldriga svenska kvinnor som konverterat och nu går runt med slöja
Citera
2026-02-17, 14:57
Medlem
DenverAirports avatar
De islamvänliga vill att allt och alla ska dö en plågsam död för att de har misslyckade liv. Muslimerna är nyckeln till det resultatet. De islamvänliga drivs bara av ren svart ondska. Försök inte prata med dem.
Citera
2026-02-17, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Det intressanta är att du direkt tolkar nyans som att jag “står på andra sidan”. Det säger mer om hur du ser på debatten än om var jag står.

Jag är faktiskt inte intresserad av att “förstå” dig. Det här handlar inte om att kartlägga din personlighet utan om att bemöta det du skriver.

Håll dig till ämnet för fan. Detta handlar om de islamkyssande dumsvenskarna.
Råkar du ha nån förklaring till deras försvarande av islam pisslam?
Citera
2026-02-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Ännu en okunnig människa, som gör sitt eget misslyckade liv till ett hat gentemot andra. Om du hade lagt lite energi på att lösa dig egen hopplösa situation, så hade du mått avsevärt bättre.

Men det där var väl inget svar på trådens fråga/or ?
Är du en försvarare av islam, eller?
Om så, berätta gärna varför.
Citera
2026-02-17, 15:02
Medlem
Ichwills avatar
Nu är det ju inte alla som gillar islam, det är ju bara 7-Klöverpartierna, NMR och Nyans inkl deras väljare som är judehatande islamkramare.
Citera
2026-02-17, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
det kallas för att vara hjärntvättad. värst av allt är dessa medelåldriga svenska kvinnor som konverterat och nu går runt med slöja

Hur förhindrar vi sån här hjärntvätt ?
Jag har också sett dessa kvinnor och de har ju inte alla mumin i dalen, direkt.
( Finskt talessätt för att de inte har alla skruvar åtdragna )
Kanske är de ensamma och gör det för att bli fruar till muslimer ? Trist, för det finns massa europeiska män som inte är så superkräsna.
Citera
2026-02-17, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Håll dig till ämnet för fan. Detta handlar om de islamkyssande dumsvenskarna.
Råkar du ha nån förklaring till deras försvarande av islam pisslam?
Om du faktiskt vill ha en förklaring så börja med att formulera en fråga utan att kalla folk “dumsvenskar” och “islamkys­sande”. Det är rätt uppenbart att du inte är ute efter svar, utan bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in