2026-02-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Orkar inte läsa hela tråden. Vågar man gissa att det är en smutsig tjock gammal gubbe som sålt sin importerade thai-kärring till sina smutsiga tjocka gubbkompisar där uppe i busken?

0 rätt. Det är också en bedrift…grattis!
Citera
2026-02-17, 13:26
Medlem
Jag läste någonstans att han och M varit tillsammans i 12 år. Den 9 april 2020 skriver han på Instagram om en L, och kallar henne sin fru. Hur hänger det ihop - jag har säkert missuppfattat nåt här...

https://www.instagram.com/p/B-v6Jj5nzuR/
Citera
2026-02-17, 13:34
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om hon varit med på det från början behöver inte betyda ett skit för utfallet i rätten.

Att hon inte lämnat relationen tidigare behöver inte vara konstigt alls. Om du inte visste det så är det mycket vanligt att kvinnor stannar kvar hos män som våldtar och misshandlar dem. Det kan handla om skam, rädsla, att de är i beroendeställning, att de blir hotade och utpressade på olika sätt osv.

Starkt av henne att till slut gå till snuten. Jag hade nog tagit livet av mig.
Kollade lite på hans instagram och han verkar kärleksbomba rätt hårt med fasaden utåt. Prisar henne en massa utåt och säljer henne i nästa ögonblick.

Vanligt att människor med grövre våldsproblematik uppträder skiftande i våldsamma relationer.

Vi lever i en värld där allt fler kvinnor vågar gå offentligt med vad de utsatts för. Än me rlär det bli i framtiden.

Är det verkligen frivilligt för de flesta kvinnor i relationer där männen plötsligt vill att de ska vara med andra män osv? Eller är det ett sätt för våldsmän att flytta gränserna?
Citera
2026-02-17, 13:40
Medlem
[quote=2560p|94317454]
De här haveristerna dyker upp i varenda tråd som har minsta anknytning till sex, och ylar sig fördärvade om att det är våldtäkt så fort en man slår upp ögonen på morgonen. De går inte att diskutera med, de är helt offline.
[/QUOTE

Att försöka få fruntimmer att ta ansvar för sina handlingar , livsval samt stå för konsekvenserna är i stort sett omöjligt. Vilket är avgörande för personlig mognad. Det handlar om att sluta skylla på omständigheter eller andra, och istället agera proaktivt, pålitligt och respektfullt. Men tack för ditt inlägg, som är helt korrekt
Citera
2026-02-17, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen
0 rätt. Det är också en bedrift…grattis!

Tack! Med tanke på hur många gamla smutsiga tjocka gubbar som importerat thaikärringar och låter likasinnade ligga med dem, så var det iaf en grym gissning.
Citera
2026-02-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Hon ser redigt trasig ut, det skriker knarkare om henne.

"Mannen" är ansiktstatuerad och i 60-årsåldern. Bara det faktumet skulle rendera till ett hårt straff om Sverige vore ett normalt samhällsbygge.

Jösses, just när man tror att man har sett det mesta så ser man detta. Ingen normal man som jag känner är ansiktstatuerad och absolut inte i den åldern.
Citera
2026-02-17, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
Är det To*as R**sten?
Var han på bröllopsfest med J Åkesson?
Nej,absolut inte.
Citera
2026-02-17, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Om han lämnade klubben för 10 år sen får han verkligen ha kvar klubb tatueringar?
Dom ska vara borta om när dom lämnar. Är du 100% säker att det är HA tatueringar? Då blir jag väldigt förvånad om dom skulle vara kvar. Dom får gadda över det mesta elr lasra bort. Någon som kan lägga upp bilden här? På länk menar jag.
Citera
2026-02-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Magdalena Graaf verkar i alla fall tycka att MGM är en hyvens karl...

https://postimg.cc/9DMrF8r8

Haha förvånar mig ej, Magdalena har i alla tider dragits till avskum.
Citera
2026-02-17, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Dom ska vara borta om när dom lämnar. Är du 100% säker att det är HA tatueringar? Då blir jag väldigt förvånad om dom skulle vara kvar. Dom får gadda över det mesta elr lasra bort. Någon som kan lägga upp bilden här? På länk menar jag.

Kollar man hans instgram har en den HA dödskallen på sin hand med texten MOSCOW under.
Citera
2026-02-17, 14:55
Medlem
Hoppas det här smutsar ner HA:s rykte.

De lever ju mycket på sitt rykte och de drar till sig massa "hangarounds" och kvinnor som gillar ryktet.

"Ojoj va tuffa och farliga vi är!!!!! Mucka inte med oss!!!!"

Får se hur roligt det tycker det är när de sitter där ensamma ett gäng gamla gubbar och ingen vill hänga/förknippas med dem och de inser att de bara blir utnyttjade.

"Vart är brudarna????"
Citera
2026-02-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Hoppas det här smutsar ner HA:s rykte.

De lever ju mycket på sitt rykte och de drar till sig massa "hangarounds" och kvinnor som gillar ryktet.

"Ojoj va tuffa och farliga vi är!!!!! Mucka inte med oss!!!!"

Får se hur roligt det tycker det är när de sitter där ensamma ett gäng gamla gubbar och ingen vill hänga/förknippas med dem och de inser att de bara blir utnyttjade.

"Vart är brudarna????"

Så är det väl redan? Eller?
Min bild är ju att HA är som alla kriminella gäng.. haft sin storhetstid och dör sotdöden och kvar är massa sorgliga figurer som lever på gamla minnen och myten av sig själv, och kontinuerligt lockar åt sig nya som köpt mytbilden, inser att man är sen till festen och sen slutar hänga omkring dem.

Angående företaget vars VD var kund och någon hintade om solceller.. Kan det vara företaget s*n fyra *ner*y? Deras VD har iaf ett litet halvtaskigt förflutet med behandlingshem och sånt som jag förstår det. Dom finns i Kramfors och på andra orter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in