2026-02-17, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det dessa? Milfig ginger.

https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold?igsh=bnJ6dXVsb2QwdGsy

Hon ser redigt trasig ut, det skriker knarkare om henne.
Citera
2026-02-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är tyvärr så jävligt att kvinnans profil på en sexsajt fortfarande ligger uppe. Så oerhört förnedrande för kvinnan. Med ansiktsfoto. Den förra frun hjälpte mannen att sluta dricka alkohol och han höjde den fd frun till skyarna.

Sen kallar han henne för en golddigger på instagram. Det verkar som Tomas verkar vara en kvinnohatare av rang. Det är inte den Tomas jag kände när jag jobbade i krogdörrar för en evighet sedan i centrala Stockholm. Men han kommer att torska rejält i Tingsrätten om kvinnan håller fast vid sin historia.

Tänk vad folket i Kramfors måste prata nu! Och tänk dom lokala idioter som köpt sex av kvinnan som kommer att fällas för sexköp. Vilken röra med skilsmässor och osämja. Finns det någon i tråden från Kramfors som kan berätta hur pratet går i Kramfors?

Vilket sajt om man får fråga?

En för eskorter eller en ”vanlig” sajt för sexuella möten?
Citera
2026-02-17, 10:50
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Nä det är klart att en gammal HA-gubbe som är dömd för flertalet brott som horar ut sin fru till MINST 120 pers bara är en skön snubbe och att kvinnan i fråga gjort detta av fri vilja. Hon har förmodligen till och med gillat det.

Nej, men jag håller det inte för osannolikt att hon inledningsvis var med på noterna men vartefter
velat sluta och då blivit tvingad. Tre år är en lång tid. Att hon inte under dessa tre är haft möjlighet att
lämna relationen är helt otänkbart. Hon har ju inte suttit fastkedjad .
Citera
2026-02-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har inte läst FUP men det kan mycket väl vara så att han sålt hennes tjänster.

Om du beställer ett nytt badrum av Kalles Rörpul AB och ägaren Kalle skickar sina två anställda polacker att göra jobbet, är det då Kalle eller polackerna som sålt ett badrum till dig?
Kalle, men det finns inte en möjlighet att polackerna gör jobbet om de inte själva går med på det. Jag gör kvinnan tjänsten att inte utgå ifrån att hon är ett oförmöget, hjälplöst offer som inte kan ta ansvar för sina egna handlingar. Då behöver hon inte skämmas och vi behöver inte förakta henne.
Citera
2026-02-17, 11:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Nej, men jag håller det inte för osannolikt att hon inledningsvis var med på noterna men vartefter
velat sluta och då blivit tvingad. Tre år är en lång tid. Att hon inte under dessa tre är haft möjlighet att
lämna relationen är helt otänkbart. Hon har ju inte suttit fastkedjad .

Om hon varit med på det från början behöver inte betyda ett skit för utfallet i rätten.

Att hon inte lämnat relationen tidigare behöver inte vara konstigt alls. Om du inte visste det så är det mycket vanligt att kvinnor stannar kvar hos män som våldtar och misshandlar dem. Det kan handla om skam, rädsla, att de är i beroendeställning, att de blir hotade och utpressade på olika sätt osv.

Starkt av henne att till slut gå till snuten. Jag hade nog tagit livet av mig.
Citera
2026-02-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans75
Någon som vet vem "företagsprofilen" är?
Tidigare dömd till fyra månaders för grovt rattfylleri och narkotikabrott.

Har mina aningar……
Citera
2026-02-17, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus78
Har mina aningar……

Vilka aningar har du?
Citera
2026-02-17, 11:44
Medlem
Finns nog bara en ”VD” som tidigare gjort bort sig å det grövsta. Då var han anställd i ett annat företag.
Citera
2026-02-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus78
Finns nog bara en ”VD” som tidigare gjort bort sig å det grövsta. Då var han anställd i ett annat företag.
Va han verkligen VD på det företaget?
Citera
2026-02-17, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaug1979

Börja lukta solceller här i tråden
Citera
2026-02-17, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaug1979
Nej!
Citera
2026-02-17, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det är 10år sedan Tomas lämnade HA. Nej det händer ingenting för honom.

Om han lämnade klubben för 10 år sen får han verkligen ha kvar klubb tatueringar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in