2026-02-16, 19:49
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Har inte träffat honom själv men hört av andra som gjort det att han är tämligen dryg och egocentrerad, och misogyn

Bussigt, tack. Ja jag får ett sådant intryck av det som jag kan se av videoklipp på SVT etc.
Citera
2026-02-16, 19:51
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Ponera att det är en het 41 årig milf som legat med 15 åriga grabbar.
Då hade alla män "Vart fan var hon när jag gick i högstadiet hö hö hö"!

Men är det en man ska han flås levande och aldrig någonsin bli förlåten. Han ska stämplas,
hängas ut och förnedras till sitt sista andetag.

Varför är det så?
Är en 15 årig pojkes psykiska hälsa mindre värd än en 15 årig tjejs?

Vad har det med det här brottet att göra? Varför försvarar du en våldtäktsman?
Citera
2026-02-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Tack, ja intrycket i intervjuer jag sett med honom nu och det jag läst, ger just den bilden: grandiositet och egocentrism. Han pratar mycket om "laget" och "vi" men utstrålar något helt annat med kroppsspråk. Där handlar det mer om "jag" och "allt ljus på mig". Hur länge har han jobbat som rektor på aktuell skola?
Han började i samband med en ombyggnation av skolan, så bör vara runt det åttonde året som rektor. Innan dess jobbade han med en mindre grupp elever som behövde särskilt stöd (resursskola).
Citera
2026-02-16, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Vad har det med det här brottet att göra? Varför försvarar du en våldtäktsman?

Vart nånstans har jag försvarat honom?
Lite märklig slutsats.
Citera
2026-02-16, 20:53
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Då är det nog rätt ja.

Står på kommunens hemsida nu.
https://vingaker.se/kommun--politik/kommuninformation/nyheter/nyhetsarkiv/2026-02-16-information-med-anledning-av-misstankt-brott

Oceaner med reportage med denne om man söker på nätet. Rektor, Vingåker M.K.
Citera
2026-02-16, 22:54
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja, fick den känslan när jag såg videoklipp med honom: lite grandiositet över det hela.

Alltså, vad är det för fel på folk!? Kan han inte bara hejda sina lustar? Särskilt när dessa är helt sjuka!
Citera
2026-02-16, 23:28
Medlem
Kallas för våldtäkt när tjejen blivit knullad av samma gubbe i 2 år. Okej, logiskt. Låter lite som Epstein fallet där tjejerna som är så kallade ”offer” är de som skrivit de mest perversa/sjukaste mailen i filerna. 😂

Sammanträffande? Nja.
Senast redigerad av testingxrat3d 2026-02-17 kl. 00:17.
Citera
2026-02-17, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Kallas för våldtäkt när tjejen blivit knullad av samma gubbe i 2 år. Okej, logiskt. Låter lite som Epstein fallet där tjejerna som är så kallade ”offer” är de som skrivit de mest perversa/sjukaste mailen i filerna. 😂

Sammanträffande? Nja.

Tar du alla dina mediciner som du ska?
Citera
2026-02-17, 00:59
Medlem
Det är troligt att denne ljuger, då de unga i vingåker är helt galna och härjar ute gränslöst på skolan och på gatorna i vingåker, de flesta tar droger , har psykiska , mentala problem, inga vuxna sköter om barnen i vingåker , de är försummade eller likn.
Citera
2026-02-17, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingokg
Det är troligt att denne ljuger, då de unga i vingåker är helt galna och härjar ute gränslöst på skolan och på gatorna i vingåker, de flesta tar droger , har psykiska , mentala problem, inga vuxna sköter om barnen i vingåker , de är försummade eller likn.

Vilket kvalificerat skitsnack, jag tror herrn har tittat djupt ner i flaskan ikväll, logga ut ifrån dejtingapparna nu, och håll dig borta ifrån flashback när du inte är vid dina sinnes fulla bruk.
Citera
2026-02-17, 06:13
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Alltså, vad är det för fel på folk!? Kan han inte bara hejda sina lustar? Särskilt när dessa är helt sjuka!

Just därför är de kanske svåra att hejda?
Citera
2026-02-17, 09:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Enligt åklagaren ska det handla om flera våldtäkter mot en person, en elev på skolan. Åklagaren vill inte kommentera parternas relation eller brottsplats.

Åtal ska väckas senast 2 mars.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/rektor-i-sormland-haktas-misstankt-for-valdtakt-mot-barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in