2026-02-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paproffs
Det lär väl inte vara den kvinnan han är gift med nu sedan 2024.Han kommenterar på IG att han slösat bort 17 år med en golddigger. Jag anar asiatisk koppling
Sluta killgissa. Läs de dokument som publicerats, artiklar som skrivits och vad folk i tråden som har koll lägger ut.

Det är kvinnan han gifte sig med 2024.
Citera
2026-02-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu är det så absolut. Men Tomas var President från 1997 till ca 2015. Jo då var Tomas en höjdare, det är därför att det är så obegripligt att han spårar ur på gamla dagar.
Han har givetvis alltid haft denna kvinnosyn. Inte ett dugg obegripligt. Fanns andra ledare/talesmän i HA på den tiden som även de hade problem med kvinnor. Kanske inte sålde dem men hade den som boxbollar.
Citera
2026-02-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Här beskriver han hur det är svårt med samlivet pga av cancer, han kan inte hålla frun nöjd. Så han lejde väl in lite arbetskraft för att ta hand om den biten:

https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold/p/DM78kqnxKyE/

Haha, sicken dåre

Det kan hända han la ut den som rökridå när han visste han var påväg att avslöjas.

För att skylla på frun att "hon inte fick sitt" och sökte utanför äktenskapet?
Citera
2026-02-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Han har givetvis alltid haft denna kvinnosyn. Inte ett dugg obegripligt. Fanns andra ledare/talesmän i HA på den tiden som även de hade problem med kvinnor. Kanske inte sålde dem men hade den som boxbollar.

förvånar mig ej

gillar inte hans blick, han ser hård och kall och elak ut.

Förvånar mig ej
Citera
2026-02-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optifree
Då är det väl kvinnan som har sålt sig och han som har hjälpt henne att administrera verksamheten? Borde han göra det gratis då menar du?

HAN har väl inte sålt kvinnan?
Har inte läst FUP men det kan mycket väl vara så att han sålt hennes tjänster.

Om du beställer ett nytt badrum av Kalles Rörpul AB och ägaren Kalle skickar sina två anställda polacker att göra jobbet, är det då Kalle eller polackerna som sålt ett badrum till dig?
Citera
2026-02-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Hells Angels-ledare anhållen för kvinnokränkning
Publicerad 2006-01-04

Hells Angels-ledaren Thomas Dahlén, 41, har anhållits misstänkt för grov kvinnofridskränkning. I samband med gripandet gjorde polisen omfattande husrannsakningar i Dahléns bostad, på hans byggföretag och i mc-gängets klubblokal i Ulvsunda.

https://www.dn.se/sthlm/hells-angels-ledare-anhallen-for-kvinnokrankning/
.
Det var år tiondet som Arbetsförmedlingen sände gratis arbetskraft till företag. Ingen koll, ibland företag med bokföringen i bakfickan. Staten betalade typ ’praktik lön’ vilket ibland var så låg att det omöjligt gick leva på.

Företaget däremot:
fick 5000kr i månaden för ”besväret”, villkoret kollades sällan upp, då insyn saknades.
.
Helt sjukt system!
Citera
2026-02-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
En man som inte kan ha älskat sin fru.

Eller en filantrop... Beror på hur man ser det.

Det är ju faktiskt beundransvärt att han valt att dela sin brud med andra män. Inte minst med tanke på att vi lever i ett land med mansöverskott och stor ensamhet bland män.
Fler borde visa samma givmildhet och civilkurage tycker jag.

Sedan förstår jag inte riktigt vad problemet är???
Hon har väl varit med på det i viss omfattning. Dessutom knullar ju kvinnor runt som lösa madrasser idag via ex Tinder. Många sitter och pullar sina vaginor på Onlyfans också..

Tycker reaktionen är överdriven. Här har vi en man och en kvinna som gjort samhället en stor tjänst. Sedan ska man utsätta framförallt honom för detta. Hon fick ju ändå njutning när hon hade sex. Men det fick inte han. Han var bara generös.
Citera
2026-02-16, 22:24
Medlem
Citat:
Skitsnack. I Sverige har HA alltid dragit till sig kvinnomisshandlare utan heder.

Alla kriminella är kvinnoboxare. Även dom i förorten. Ligger i bristande impulskontroll och låg empati.

Överallt i världen, i alla tider. Alla gäng, klaner och karteller.
Citera
2026-02-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Eller en filantrop... Beror på hur man ser det.

Det är ju faktiskt beundransvärt att han valt att dela sin brud med andra män. Inte minst med tanke på att vi lever i ett land med mansöverskott och stor ensamhet bland män.
Fler borde visa samma givmildhet och civilkurage tycker jag.

Sedan förstår jag inte riktigt vad problemet är???
Hon har väl varit med på det i viss omfattning. Dessutom knullar ju kvinnor runt som lösa madrasser idag via ex Tinder. Många sitter och pullar sina vaginor på Onlyfans också..

Tycker reaktionen är överdriven. Här har vi en man och en kvinna som gjort samhället en stor tjänst. Sedan ska man utsätta framförallt honom för detta. Hon fick ju ändå njutning när hon hade sex. Men det fick inte han. Han var bara generös.
Hur vet du att hon varit med på det i viss omfattning?

Och varför drar du in folk som av fri vilja tjänar pengar på att knulla eller sälja bilder på sig själva?

Minns jag sedan rätt så fick han visst njutning av detta. Hans kink var att se andra knulla hans ”luder”. Så han fick både njutning och pengar av detta.
Citera
2026-02-16, 22:34
Medlem
Citat:
Ja, det är korrekt. Själv blir jag fysiskt illamående av att se bilderna och läsa hans jävla texter. Kallar sitt ex som han väl spöat för golddigger, kallar män som förgriper sig på kvinnor för kräk, hatar muslimer osv. Huruvida kvinnan är en milf eller ej fixar jag inte att analysera.

Ja fyfan att bo med en psykopat på den öde föråldrade slitna fula läskiga gården.

jag fick Bobby-vibbar när jag såg bilderna

(hemska fallet Bobby. RIP)
Citera
2026-02-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Ja fyfan att bo med en psykopat på den öde föråldrade slitna fula läskiga gården.

jag fick Bobby-vibbar när jag såg bilderna

(hemska fallet Bobby. RIP)
Typ. Ger mig fan på att han är djurplågare också. Extremt empatistörd är det intryck man får. Hans jävla tjat om hur stark hans fru är får rövhåren att krypa in i mitt anus för att gömma sig.
Citera
2026-02-16, 22:38
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Hon var ju tillsammans med Lou*e Mart* (*=i) 2022. Han har också ett förflutet inom HA. Kanske herrarna umgås (umgicks).

Felcitat av mig tidigare. Detta inlägg skulle svara på följande inlägg:

Intressant att Magd*lena Gr*af kommenterar en bild på mannens Instagram 13/8 2022.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in