2026-02-16, 21:08
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Cox är favoriten.
Man ser inte till Kelso eller Jan-Itor i trailern. Hoppas de likväl är med.

Just Jan-Itor verkar folk vara väldigt sugna på i kommentarsfältet. Såväl han som Kelso tycker jag nog bör vara med. Ted är ju tyvärr inte längre med oss.
Citera
2026-02-16, 21:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Just Jan-Itor verkar folk vara väldigt sugna på i kommentarsfältet. Såväl han som Kelso tycker jag nog bör vara med. Ted är ju tyvärr inte längre med oss.

Scrubs utan Kelso och Janitor är inte Scrubs.
Ted. Där är inget att göra något åt. Trist. Men kanske hans band är med på ett hörn.
Citera
2026-02-17, 22:44
Medlem
Venators avatar
Citat:
Scrubs utan Kelso och Janitor är inte Scrubs.
Ted. Där är inget att göra något åt. Trist. Men kanske hans band är med på ett hörn.

Ken Jenkins som spelade Dr Kelso är född 1940, så 86 år i år. Han är ännu i livet men inte så många 86-åringar som är aktiva skådespelare längre, fast man kan kanske hoppas på ett kort gästspel. Vad jag såg på Facebook idag verkar dock Christa Miller som spelar Jordan dyka upp igen.

För min del är det framför allt avgörande att man använder originalskådisarna. Hellre en lucka i rollbesättningen än att det dyker upp ett nytt ansikte på något av de gamla namnen.
Citera
2026-02-23, 10:48
Medlem
GormDenGamles avatar
Gemensam intervju med skådespelarna.
https://youtu.be/Mrp6zpY_h20?si=EvsQJe6rHTHJvyQP
Citera
2026-02-26, 11:54
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag har precis sett första avsnittet. Jag hade inte fel när jag skrev att de såg ”trötta” ut i trailern. För de ser trötta ut. Skämten känns forcerade.
Till och med Dr. Cox har slutat att vara rapp när han kommer med sin sarkasm.
Citera
2026-02-26, 15:20
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Jag har precis sett första avsnittet. Jag hade inte fel när jag skrev att de såg ”trötta” ut i trailern. För de ser trötta ut. Skämten känns forcerade.
Till och med Dr. Cox har slutat att vara rapp när han kommer med sin sarkasm.

Var kan man se avsnitten?
Citera
2026-02-27, 01:01
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Var kan man se avsnitten?

Disney+, där finns både de nya och de ursprungliga.
Citera
2026-02-28, 10:21
Medlem
Fantens avatar
Det var helt klart dåligt med energi. Med lite tur så gör man ett skämt av det. Annars tyckte jag att det var förvånansvärt bra ändå. Jag brukar vara rätt skeptisk till att vad legacy-uppföljare heter men det här var inte så farligt. Men det var som sagt lågenergi.
Citera
2026-04-07, 18:54
Medlem
liten.igelkotts avatar
Zach Braff ser verkligen gammal ut.
Det är okej men långt ifrån orginalet.
Citera
2026-04-19, 23:08
Medlem
Vem0ths avatar
Glott igenom alla 9 avsnitt nu och jag måste ge ett erkännande.

Detta är en riktigt bra vidareutveckling på nostalgin. Skämten har lite gamla anor men även uppdaterats till dagens mindre toleranta nivårer men skämten har ett par lager i sig vi som vet... vi vet.

Tror inte detta går hem hos den yngre publiken men för ett millenniebarn som växte upp på Scrubs, detta är bra. Riktigt bra.

Däremot ni-vet-vems besök i senaste var väldigt... tråkig. Liksom skämten där var väldigt förutsägbara och allt man vill är att han utmanar tittarnas förväntningar. Nej, det var ett bottenskrap från en annars bra säsong.
Citera
2026-04-19, 23:15
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Glott igenom alla 9 avsnitt nu och jag måste ge ett erkännande.

Detta är en riktigt bra vidareutveckling på nostalgin. Skämten har lite gamla anor men även uppdaterats till dagens mindre toleranta nivårer men skämten har ett par lager i sig vi som vet... vi vet.

Tror inte detta går hem hos den yngre publiken men för ett millenniebarn som växte upp på Scrubs, detta är bra. Riktigt bra.

Däremot ni-vet-vems besök i senaste var väldigt... tråkig. Liksom skämten där var väldigt förutsägbara och allt man vill är att han utmanar tittarnas förväntningar. Nej, det var ett bottenskrap från en annars bra säsong.

Om du syftar på
så håller jag helt med. Det hade varit mycket roligare med en knorr på det.

Jag håller med dig i det övriga du säger. Jag är sjukt positivt överraskad av det här. Jag gillar hur dom har tonat ner vissa skämt och hur det är en uppenbar drift med dagens bristande tolerans.

För övrigt så gillar jag bögsköterskan. Jag vill gärna tro att han skulle säga 'March in the Pride parade? Bitch I'm too busy being fabulous' typ.
Citera
2026-04-19, 23:26
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Om du syftar på
så håller jag helt med. Det hade varit mycket roligare med en knorr på det.

Jag håller med dig i det övriga du säger. Jag är sjukt positivt överraskad av det här. Jag gillar hur dom har tonat ner vissa skämt och hur det är en uppenbar drift med dagens bristande tolerans.

För övrigt så gillar jag bögsköterskan. Jag vill gärna tro att han skulle säga 'March in the Pride parade? Bitch I'm too busy being fabulous' typ.

Gillar hela gänget som är med nu, från "fake-säsongen" så var det typ bara Drew och Denise som hade jargongen som matchade vad serien byggdes på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in