2026-02-06, 16:34
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag är helt säker.
Okej. Finns fup?
Citera
2026-02-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Okej. Finns fup?
Fup har inte släppt ut än. Brukar vara efter rättegång. Men rättegång har inte börjat än. Förundersökning pågår nu.
Citera
2026-02-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Okej. Finns fup?
Nej Åtal ska vara på gång. Tomas blev omhäktad och Tingsrätten hoppas på rättegång slutet på nästa vecka och då kommer fupen. Men jag tror att det kommer att dra ut på tiden. Fupen är jag också sjukt intresserad av..
Citera
2026-02-06, 22:41
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedensnow
Fup har inte släppt ut än. Brukar vara efter rättegång. Men rättegång har inte börjat än. Förundersökning pågår nu.
Fup släpps när åtal skickas in till domstolen av åklagaren.
Citera
2026-02-16, 09:55
Medlem
2560ps avatar
Starkt jobbat!

Citat:
En man från Ångermanland sitter häktad för grovt koppleri.

Enligt P4 Västernorrland ska mannen ha sålt sin fru för sexuella tjänster.

Utredningen mot mannen har pågått under en längre tid och SVT har tidigare berättat att närmare ett 30-tal män riskerar att ställas inför rätta misstänkta för sexköp.

Nu har utredningen vuxit ytterligare och enligt uppgifter till SVT antas över 100 män från olika delar av Sverige ha köpt sex av kvinnan.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/koppleriharvan-vaxer-man-kan-ha-salt-sin-fru-till-over-100-man
Citera
2026-02-16, 10:08
Medlem
Seabeers avatar
120 ”män” enligt Expressen?? Jösses!

Lider med kvinnan ……

Dumpen kan väl göra en granskning med varenda namn som är med på listan med kunderna ?
Citera
2026-02-16, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nej Åtal ska vara på gång. Tomas blev omhäktad och Tingsrätten hoppas på rättegång slutet på nästa vecka och då kommer fupen. Men jag tror att det kommer att dra ut på tiden. Fupen är jag också sjukt intresserad av..

Vi får vänta ett tag till. 13e Mars nu enligt åklagaren.
Har grävt lite och hittat lite intressant info här på FB. Någon varnade här på FB (ungefär 3år sedan) att boka träffar med denna kvinna med tanke på mannens bakgrund. Läste även att han suttit med vid träffar/i närheten vid träffar med balaklava på sig. Balaklava mest troligt då pga hans ansiktstatuering skulle jag tippa på.
Citera
2026-02-16, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedLine009
Någon som vet vem mannen eller kvinnan är?
Iza****a gissning Tror hon är philipinska
Citera
2026-02-16, 10:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Hel ball snubbe! Gifter sig i militär överdel, basker och underdel.... Adidas mjukisar
Citera
2026-02-16, 10:38
Avslutad
Ja, vilket jävla svin, han lär inte klara livhanken när det blir dags.

Sexhandeln ska ha pågått i över tre år och involverat
både fysiska träffar och internetkontakt. Utredningen
har vuxit med hjälp av material från telefoner.

En man från Ångermanland, häktad för grovt koppleri, sålt frun till 100 män.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/koppleriharvan-vaxer-man-kan-ha-salt-sin-fru-till-over-100-man

Stor kopplerihärva – man misstänks ha sålt sin fru till 70 män
https://www.sverigesradio.se/artikel/stor-koppleriharva-man-salde-frun-till-minst-70-man
Citera
2026-02-16, 10:40
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
120 ”män” enligt Expressen?? Jösses!

Lider med kvinnan ……

Dumpen kan väl göra en granskning med varenda namn som är med på listan med kunderna ?

Kvinnan är i 50-årsåldern så lite oklart vad Dumpen skulle ha med detta att göra?
Citera
2026-02-16, 10:45
Medlem
Är det kvinnan som ses på mannens insta? Han är väl gubben med ansiktstatueringen?

Om det nu stämmer har de haft en ganska lång relation. Kanske båda har varit med om det, åtminstone från början?

Om hon hade sålt sig hade det varit fine. Männen hade åtalats.

Nu när han är inblandat så blir han åtalad tillsammans med männen som köpte. Så all ansvar läggs på honom och köparna.

Nåväl, vi får väl se vart det landar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in