Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Utan att läsa ett enda ord till du skriver så kan jag garantera att du inte ser några som helst problem med Donald Trumps ageranden och dess konsekvenser för demokratin eller yttrandefriheten.
Har jag fel?
Ursäkta om jag lägger mig din lilla diskussion här men vad fan har Donald Trump med att Flashback uråldriga servrar från 90-talet?
Och för andra så vad är det för fel med Donald Trump han får saker och ting gjorde i varje fall det är skillnad från den här svenska värdelösa regeringen vi har nu som vi aldrig någonsin har haft sämre än innan.
Är det du en av dem som tycker att Jimmie Åkesson har Ulf Kristersson har fått mycket att göra och har fått genom väldigt mycket positiva saker för att få landet i rätt riktning?
Jag tror nog inte att det här handlar om att Bonnier judarna vill stoppa Flashback utan det handlar nog om att Flashback är för snåla för att investera i bättre saker.
Som Sveriges största diskussionsforum måste jag säga att jag är ganska förvånad över att de inte lyckats ha bättre säkerhet när det gäller överbelastningsattacker.
90-talet ringde och ville ha tillbaka sina servar.