Citat:
Ursprungligen postat av
Ajamaja
Estetisk linje. Sofia ville bli skådespelerska.
Enligt Sofias kompis Camilla så hade de ett möte med Epstein på ett kontor. Antar därför att det var på kontoret i hans lägenhet (40 rum). Flera rykten har snurrat om att Epstein skulle ha erbjudit dem att hjälpa dem båda in på en film- eller teaterskola. Vet ej om detta stämmer. Dessutom umgicks Epstein med en norsk filmare samt med Woody Allen och hans fru. Så litet hade han väl att locka med.
Jag vet att det anrika Harvard University har en teaterutbildning. Enligt artikeln här nedan nedan donerade Epstein USD50,000 till den.
Enligt samma artikel i VG ska Epstein i samma veva (2013) ha planerat besök av Barbro med 13 svenska kvinnliga 'ekonomistudenter' som ska träffa honom. De ska få 'bubbel och kanapéer'. Men innan han tar emot dem propsar han på att få foto på tjejerna samt deras cv:n. Han har skickat instruktioner till Barbro att tjejerna ska ha 'nakna ben' och höga klackar. Själv är han klädd i mjukiskläder. Dessa besök med Barbros BBB's ägde enligt VG även rum året innan och året efter. Han säger sig vilja ha Barbros hjälp med att hitta en 'personlig assistent' och väljer visst ut två av tjejerna.
Länk till artikeln längst ner.
Litet klipp från dagens Norska VG: Vissa delar år intressanta för den som orkar läsa.
(Mitt fetade).
QUOTE/Til magasinet forteller en anonym kvinne om sin opplevelse av denne søndagskvelden i 2013:
– Slik jeg husker det, ble vi bedt om å kle oss i kjole og høye hæler, mens han var kledd i myke bukser og sporty pikétrøye.
En annen kvinne fortalte til ETC om sin opplevelse fra samlingen året før, i 2012:
I innbydelsen sto adressen til «Mr B», en forkortelse for «Mister Billionaire». Kleskoden var «bare legger».
«Vi skal hjem til en dømt pedofil», skal en av de andre inviterte ha fleipet.
Epstein tok så de inviterte kvinnene med på en omvisning i den 40 rom store leiligheten, med vegger malt i gullfarge og et troférom fullt av utstoppede dyr, inkludert en sjiraff.
– Jeg hadde en merkelig følelse helt fra starten. Vi fikk blant annet se massasjerommet hans. Lenge etterpå forsto jeg at det var i dét rommet han utnyttet alle jentene, forteller Selma til ETC.
Barbro Ehnbom sier til ETC at hun møtte Jeffrey Epstein første gang på en vitenskapskonferanse i 2001. Siden ble han den største bidragsyteren til stiftelsen hennes.
Hun forteller også at hun kjente til overgrepsdommen mot Epstein, men at hun ikke tok den helt på alvor. I hennes omgangskrets ble det snakket om at «politiske motiver lå bak».
VG har forsøkt å komme i direkte kontakt med Ehnbom, men hun har ikke svart på henvendelsene.
Svenske ETC skriver at de har sikre opplysninger om at Epstein oppfordret kvinner i nettverket til å hjelpe ham med å komme i kontakt med potensielle ofre. Barbro Ehnbom sier til magasinet at hun ikke kjenner noe til det.
– Men han hadde alltid unge, smarte jenter rundt seg. Han likte unge jenter, forteller hun./UNQUOTE
https://www.vg.no/nyheter/i/JOE0W7/hektisk-norsk-helg-hjemme-hos-jeffrey-epstein?utm_source=sdrn%3Avg%3Alisting%3Aaddeb271-e473-4fff-ad ef-32e3b8602605&utm_medium=Teaser&utm_content=teaser% 3AJOE0W7