2026-02-14, 06:19
Medlem
moralhoras avatar
Är det någon som gillar och respekterar denna myllan av människor som uppstått?
Citera
2026-02-14, 07:07
Medlem
cerns avatar
Rask säger att mailet om att han ville hoppa av Sexolog-kursen är helt fejk.

Men svaret är skickat från en "Kristoffer på online academy" och denna Kristoffer är tydligen länkad till en Kristoffer.L som har ett Instagram-konto som heter "sexpedagogen" med "Coaching, kurser och inspiration kring sex, relationer och manlighet"

https://www.instagram.com/sexpedagogen/

Lite clown-vibbar får jag i alla fall. Det känns som att Baronen också vill vara en sådan här person som vill gå ut med att han är expert inom sex, relationer och manlighet.

Kanske också vill göra privata kurser och tjäna en hacka på det??

Detta gör i alla fall att mina misstankar stärks om att mailet INTE är Fake.
Citera
2026-02-14, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Rask säger att mailet om att han ville hoppa av Sexolog-kursen är helt fejk.

Men svaret är skickat från en "Kristoffer på online academy" och denna Kristoffer är tydligen länkad till en Kristoffer.L som har ett Instagram-konto som heter "sexpedagogen" med "Coaching, kurser och inspiration kring sex, relationer och manlighet"

https://www.instagram.com/sexpedagogen/

Lite clown-vibbar får jag i alla fall. Det känns som att Baronen också vill vara en sådan här person som vill gå ut med att han är expert inom sex, relationer och manlighet.

Kanske också vill göra privata kurser och tjäna en hacka på det??

Detta gör i alla fall att mina misstankar stärks om att mailet INTE är Fake.
Jag tror inte heller att det är fake. Den här Kristoffer är precis den typ av ormoljeförsäljare som Rask önskar att han kunde bli, och som han i grunden ser upp till. Att scammaren sedan scammar wannabe-scammaren, det får han helt enkelt svälja som hans fru sväljer arabk...
Citera
2026-02-14, 10:55
Avstängd
GreenBatterys avatar
Härligt att se den porrskadade ÄckelBaronen sjunker som en sten!
Axels senaste 14 dagar: 190423 views
ÄckelBaronens senaste 14 dagar: 158411 views

Det blir nog ingen ny mikarm. Trobo ska snart ha sitt igen och han har inte levererat. Utbildningen är körd. Det vet alla sen han slutade posta skärmdumpar. Vad hände med ”Ni kommer få vara med på hela resan! Till diplom och hur jag bygger upp!”

Big up Krakatoa för att du ständigt levererar alternativa uppladdningar!
Citera
2026-02-14, 11:26
Medlem
moralhoras avatar
Jag har hört ett rykte att han går på tjack?

Är detta sant?
Citera
2026-02-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Härligt att se den porrskadade ÄckelBaronen sjunker som en sten!
Axels senaste 14 dagar: 190423 views
ÄckelBaronens senaste 14 dagar: 158411 views

Det blir nog ingen ny mikarm. Trobo ska snart ha sitt igen och han har inte levererat. Utbildningen är körd. Det vet alla sen han slutade posta skärmdumpar. Vad hände med ”Ni kommer få vara med på hela resan! Till diplom och hur jag bygger upp!”

Big up Krakatoa för att du ständigt levererar alternativa uppladdningar!

Han skiter ut sig ännu en video med Chrippa i titeln efter mitt påpekande. Visst skriver jag för underhållningsvärdet, men jag påpekar även hans enorma tapp i visningar i syfte att påverka honom. Visst blev visningarna aningen bättre när han skrev Chrippa i titeln, men endast marginellt. Ironiskt nog bevisar han bara det jag vill få sagt när han gör sådär. Han är ingenting utan sina förtalsvideor om Chrippa, avviker han från ämnet störtdyker viewsen.

Med det sagt. Skilleras med ungefär 3% av Baronens subs totalt har alltså ett visningsantal sett över 30 dagar på 328 000 visningar, medan Den illaluktande bajshögen, med en av Sveriges största YouTube-kanaler, med hisnande 158 000 (!) prenumeranter har totalt 330 000.

Nu kan man säga att den lilla småkanalen har sprungit ikapp.

Nu blir det tydligt för alla:

Carl-Fredriks YouTube-kanal är ett sjunkande skepp.
Citera
2026-02-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Är detta sant?
Han har uppvisat solklara tjackisbeteenden i sina videos iaf det senaste året. Jag har sett så lite som möjligt, men kollade när BoB reagerade på en av hans videos igår. Där sitter han uppvarvad, hårdsminkad och hostsvamlar med klart irriterade slemhinnor. Någon skrev att raskis har slutat med rövpannor och börjat om att dra i näsan igen. Jag säger 50/50 påverkad. Det är svårt bedöma när någon är så gravt slut i huvudet som raskis. Men i höstas var han 100% säkert fjuttad. Men jag tänker att det är en bifråga, det stora problemet med honom är inte ett narkotikabruk.
Citera
2026-02-14, 17:24
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Är detta sant?

Han också? Du har ju "hört ett rykte" även om Anjo och skrivit exakt detsamma "jag har hört ett rykte". Du kan inte vara mer än max 16 år.. Ger mej fan på att den enda tjackisen är du själv.
Senast redigerad av Summer24 2026-02-14 kl. 17:31.
Citera
2026-02-14, 17:28
Avstängd
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Vad hände med ”Ni kommer få vara med på hela resan! Till diplom och hur jag bygger upp!”

Även en väldigt kort resa är en resa.
Citera
2026-02-14, 17:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Han har uppvisat solklara tjackisbeteenden i sina videos iaf det senaste året. Jag har sett så lite som möjligt, men kollade när BoB reagerade på en av hans videos igår. Där sitter han uppvarvad, hårdsminkad och hostsvamlar med klart irriterade slemhinnor. Någon skrev att raskis har slutat med rövpannor och börjat om att dra i näsan igen. Jag säger 50/50 påverkad. Det är svårt bedöma när någon är så gravt slut i huvudet som raskis. Men i höstas var han 100% säkert fjuttad. Men jag tänker att det är en bifråga, det stora problemet med honom är inte ett narkotikabruk.

Å nej. Jag är så oroad för hans skull osv osv.
Citera
2026-02-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han skiter ut sig ännu en video med Chrippa i titeln efter mitt påpekande. Visst skriver jag för underhållningsvärdet, men jag påpekar även hans enorma tapp i visningar i syfte att påverka honom. Visst blev visningarna aningen bättre när han skrev Chrippa i titeln, men endast marginellt. Ironiskt nog bevisar han bara det jag vill få sagt när han gör sådär. Han är ingenting utan sina förtalsvideor om Chrippa, avviker han från ämnet störtdyker viewsen.

Nu blir det tydligt för alla:

Carl-Fredriks YouTube-kanal är ett sjunkande skepp.

100% visst är det så. Det är samma för alla dom tre perversa parasiterna baronen, ANJO och skoförsäljaren. Dom är absolut ingenting utan Chrippa. Helt talanglösa och ointressanta individer som tror dom har lojala följarskaror när det i själva verket är Chrippas liv som alla vill veta mer om. Det är bara att studera tittarsiffrorna och kommentarer och se hur lojala hans följare är när dom gör seriösa försök med familjecontent.

Till dom tre perversa parasiternas följare kommer här en förklaring vad en parasit är:
En parasit är en organism som lever i eller på en annan levande organism (värdorganism) och tar sin näring från denna, vilket orsakar skada
Citera
2026-02-14, 18:22
Medlem
Man ser verkligen direkt att visningar går upp lite så fort det är Chrippa video, det betyder alltså att en stor del av tittarna skiter fullständigt i Rask utan kollar enbart på kanalen för att dom fortfarande är beroende av chrippa, så fort Rask gör en video om sin pappa, bo göran eller något annat så får det typ hälften av visningarna av en chrippa video
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in