2026-02-13, 10:49
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Han skulle ju starta band med kompisen Rock-Matte. Den killen tog sin familj och gick under jorden. Han fick nog att Baronen redan vid första dejten i hallen

Förmodligen ångrade Matte sitt val av trummis redan i dörröppningen när han klev in i Baronens rivningskåk och möttes av Baronen, hamrandes på sina trummor med bandana och svettglänsande flint. Naturligtvis helt utan känsla för takt eller rytm.

När Matte senare vaknade upp under mystiska omständigheter, med en trumpinne i röven var det spiken i kistan för att starta ett band med Trosas perversa byfåne.
Citera
2026-02-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Han skulle ju starta band med kompisen Rock-Matte. Den killen tog sin familj och gick under jorden. Han fick nog att Baronen redan vid första dejten i hallen
Ja han har många järn i anus, RODENT, sunsetRIP, och Magmys med Rask, och detta utöver förtalskanalen. Och så ska han "plugga" också.
Inte undra på att han inte har tid att ha ett arbete.
Citera
2026-02-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Nu ska skvallerbyttan kanske göra en video om Epstein-härvan 😂
Kommer bli succé med hela 5k visningar.
Citera
2026-02-13, 12:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Nu ska skvallerbyttan kanske göra en video om Epstein-härvan 😂

För att Rask är verkligen den jag vill se på om jag vill ha en rimlig analys av Epstein-härvan.1
Citera
2026-02-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
För att Rask är verkligen den jag vill se på om jag vill ha en rimlig analys av Epstein-härvan.1

Ja, verkligen. Världens tv-kanaler och tidningar pumpar ut dagsfärsk information om Epstein men det som alla saknar är baronens syn på det hela
Citera
2026-02-13, 14:28
Medlem
JimmySoffas avatar
Bara 11k views på över tre dagar trots clickbait. Nu har han snart samma dåliga tittarsiffror som innan succéaffären han gjorde med Livros
Citera
2026-02-13, 17:44
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Måste kännas jobbigt att månadsbetala en kalle anka kurs man redan failat.

Åter igen så är han en fullständig besvikelse för familjen.

Jag tror ett jobb där arbetsförmedlingen betalar 80% av lönen kan vara en väg in, eller vem försöker jag lura, han kommer aldrig ha disciplin nog att dyka upp mer än två dagar.

Kom ni ihåg när han stolt skröt om telefonsäljar jobbet han fick? Slutade första dagen 🤣
Haha jag har tyvärr överskattat hans intelligens innan, för gör man som du skriver där så är man ju fan inte smart asså

Han får hamna bland Anjo och co i min fina lista jag gjorde för ett tag sedan:
(FB) Carl Fredrik Alexander Rask
Citera
2026-02-13, 18:16
Medlem
2020-01-01s avatar
Kolla kommentarerna på hans senaste video, shit! Massor som klagar på upprepningar. Nu är det ute med dig baronen!
Citera
2026-02-13, 22:31
Medlem
bubbloriluftens avatar
Varför erkänner han att han har velat gå igenom hans frus mobil utan tillåtelse?
Det är väll ganska olagligt..
Citera
2026-02-14, 03:11
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
Varför erkänner han att han har velat gå igenom hans frus mobil utan tillåtelse?
Det är väll ganska olagligt..

Han är en fullständig idiot?
Citera
2026-02-14, 03:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Varför levererar aldrig Medviktarna sin teaser till dokumentär om Rask? Nu har de upprepat samma sak i något år, att dokumentären strax är klar och de bara saknar bla bla bla. Orden har tappat all innebörd då de upprepats för många gånger.
De skrattade åt att Anjo tog lång tid på sig att leverera sin "dokumentär" men vad händer här liksom?
Jag avskyr Rask och hans låtsatskompisar men snart kommer hans efterblivna följare få rätt i att det aldrig funnits en dokumentär om deras husgud Rask och jag hoppas verkligen inte att "dokumentären" enbart varit ett sätt att få följare/inkomst.
Någon behöver på riktigt täppa till Rasks självgoda äckliga leende, då han än en gång verkar komma undan granskning och kritik...
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-02-14 kl. 03:48.
Citera
2026-02-14, 03:53
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Varför levererar aldrig Medviktarna sin teaser till dokumentär om Rask? Nu har de upprepat samma sak i något år, att dokumentären strax är klar och de bara saknar bla bla bla. Orden har tappat all innebörd då de upprepats för många gånger.

Nej det där med Medvikts dokumentär blev ju bara löjligt, jag har slutat tro på att den någonsin kommer att dyka upp.
Men Fibropodden är väldigt kul å andra sidan så hoppas hon kör på med den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in