2026-02-13, 14:19
Avstängd
Citat:
Det går bra nu för Zara Larsson. Stjärnans turné i Nordamerika är helt slutsåld och när biljetterna släpptes i Australien blev det kaos.

https://www.expressen.se/noje/zara-larsson-saljer-slut-i-usa-kaos-i-australien/

Det var inte längesen som Zara Larsson skapade rubriker då hon bland annat skrev att hon hatade ICE och fick Donald Trump efter sig. Reaktionerna på flashback lät inte vänta på sig och många ville begränsa hennes yttrandefrihet genom att stoppa stjärnan från att resa in i USA. Isabelle Eriksson från Riks var extra vidrig och ville ”göra livet obekvämt” för Zara Larssons föräldrar.

Nu visar det hela sig ha varit ett genidrag då hennes gamla hitlåt "Lush life" blivit viral i USA och turnén är helt slutsåld. Go woke go rich eller vad säger man?

Hur kommer Trump reagera ?

Diskutera fritt.
Citera
2026-02-13, 14:21
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Snacka om att jag skulle garva läppen av mig om Trump helt enkelt säger stopp till fittan och hon inte ens får komma in i landet. Faktiskt enda gången jag skulle tycka han gjort något bra om han gjorde det.
Citera
2026-02-13, 14:28
Medlem
Vi får väl hoppas att ludret får inreseförbud till usa.
Det skulle vara en nyttig läxa.
Citera
2026-02-13, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Vi får väl hoppas att ludret får inreseförbud till usa.
Det skulle vara en nyttig läxa.
För att ha kritiserat ICE? Låter inte som du är något större fan av yttrandefrihet.
Citera
2026-02-13, 14:31
Medlem
Eftersom ZL bara återupprepat kommunisternas agenda så vore det intressant att veta om hon lever som hon lär:
- Vem delar hon ut sin förmögenhet till?
- Hur många illegaler betalar hon kostnaden för?
- Deltar hon i terror-finansiering?

Eller är det bara läpparnas bekännelse och istället investerar hon och bygger sin förmögenhet.

Jag är inte insatt, men någon här kanske kan berätta eller länka?
Citera
2026-02-13, 14:43
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Hon passade på och skapa detta för att tjäna pengar och hon verkar ju ha lyckats!
Hade folk inte gått igång på hennes utspel hade hon kanske inte kunnat sälja ut arenor!
Citera
2026-02-13, 14:45
Medlem
peterZiipens avatar
Boomer-varning på TS. Att Lush Life blev viral har ingenting att göra med Zaras uttalanden om ICE/Trump.

Det rör sig om en TikTok-trend, där flera av klippen har runt 40-50 miljoner visningar - Zara bjuder upp fans på scenen och dansar tillsammans med dem till just Lush Life. Därefter har dansen fått spridning och blivit en s.k. 'klassisk TikTok-trend'.

Bara ett färskt exempel: Isabella som vann OS-guld i curling kan ses göra dansen här:
https://www.instagram.com/p/DUdrY_dDOkB/

Älskar hur man jagar upp sig över 'woke', när det inte har någonting med saken att göra.
Senast redigerad av peterZiipen 2026-02-13 kl. 14:51.
Citera
2026-02-13, 15:05
Avslutad
Är väl mest småtjejer som dyrkar henne och dom är nog inte så intresserade av politik.
Citera
2026-02-13, 15:09
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
https://www.expressen.se/noje/zara-larsson-saljer-slut-i-usa-kaos-i-australien/

Det var inte längesen som Zara Larsson skapade rubriker då hon bland annat skrev att hon hatade ICE och fick Donald Trump efter sig. Reaktionerna på flashback lät inte vänta på sig och många ville begränsa hennes yttrandefrihet genom att stoppa stjärnan från att resa in i USA. Isabelle Eriksson från Riks var extra vidrig och ville ”göra livet obekvämt” för Zara Larssons föräldrar.

Nu visar det hela sig ha varit ett genidrag då hennes gamla hitlåt "Lush life" blivit viral i USA och turnén är helt slutsåld. Go woke go rich eller vad säger man?

Hur kommer Trump reagera ?

Diskutera fritt.

Blev den inte viral för att Vita Huset la upp en TikTok där Trump stod och dansade till den? Enda sammanhanget jag hört talas om låten, men jag är inte inne med vad kidsen håller på med nu för tiden
Citera
2026-02-13, 15:13
Medlem
Varför avvisar inte ICE henne då hon förespråkar kriminella?
Citera
2026-02-13, 15:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NegerFejs
Vet du vad ICE står för? Immigration control enforcement, den finns till för en anledning din smutsiga jävla anarkisthora.
ICE står för Immigration and Customs Enforcement din lågpanna.
Citera
2026-02-13, 15:50
Medlem
Visum i ena handen och andra handen uppstucken i röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in