Citat:
Ursprungligen postat av
Lemonade.347
Det blir en intressant dag idag hörni!
Jag undrar faktiskt hur det är med kräftan. Om häktet ändå har gett honom en tankeställare eller om han fortfarande är i sitt fantasyland där han är helt oskyldig.
Tyvärr tror jag att han fortfarande är ute i det blå. Jag hoppas dock att han får igång hjärnan när de som proppar honom full med skit inte har tillgång till honom på ett bra tag.
Vettiga människor är vad han behöver och det hoppas jag att han har omkring sig nu.
Linnéa tror ju tydligen att han snart är ute. Tydligen vet hon det. Jag tror inte han blev häktad för att sedan komma ut en stund innan domen ska avtjänas. Det finns ju en anledning till häktningen.
De som hetsade honom får väl leta efter ett nytt offer att jaga på så livet blir lite roligare. Skit i vilka som offras.
Jag hoppas att Jacke fått sig en tankeställare nu om vilka som verkligen ville Chrippa väl och vilka som grundlurat både honom och Chrippa.
Jag hoppas atg lilla fröken tjuv inte kommer åt en enda krona eller annan valuta från Chrippa om han har gömda pengar.