2026-02-13, 08:09
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nån som kan rapportera live? Sitter Annika på läktaren och gråter? Vågar Jacke visa sig ute efter Anjo gått igenom chatten? Är Axel Bölman på plats? Hur ser samspelet mellan Christopher och Linnea ut? Hur nedbruten ser han ut att vara? Tappat många kilo muskler? Är Linneas störda familj på plats?
Annika är nog glad. Så länge han får mer uppmärksamhet än Joakim är hon stolt skulle jag tro
Citera
2026-02-13, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Var säkert Linnea som ville ha en Italienare, därav så var Christofer tvungen säga att han ser ut som det.

Linnea färgade ju han Testo skägg flera gånger. Vilken färg har Christofer på skägget idag?

Nu är det bara 1 timme kvar 🫡
Stämmer inte, vi drar igång 09:30
Citera
2026-02-13, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Är du på plats idag?
Citera
2026-02-13, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Jag råkade slinta på tangenten på mobilen, självklart skulle det vara en 2 och inte en 1 🫣. Nä sanningen är att jag fick för mig att det var 8:30. Så Sorry för att jag skrev fel..
Är det någon tidning där idag och gör live uppdateringar?
Citera
2026-02-13, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Är du på plats idag?
Tyvärr inte, det hade man dock önskat!
kanske dyker upp andra dagar beroende på vad de kostar å ta sig dit
Citera
2026-02-13, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Det blir en intressant dag idag hörni!

Jag undrar faktiskt hur det är med kräftan. Om häktet ändå har gett honom en tankeställare eller om han fortfarande är i sitt fantasyland där han är helt oskyldig.

Tyvärr tror jag att han fortfarande är ute i det blå. Jag hoppas dock att han får igång hjärnan när de som proppar honom full med skit inte har tillgång till honom på ett bra tag.
Vettiga människor är vad han behöver och det hoppas jag att han har omkring sig nu.

Linnéa tror ju tydligen att han snart är ute. Tydligen vet hon det. Jag tror inte han blev häktad för att sedan komma ut en stund innan domen ska avtjänas. Det finns ju en anledning till häktningen.

De som hetsade honom får väl leta efter ett nytt offer att jaga på så livet blir lite roligare. Skit i vilka som offras.

Jag hoppas att Jacke fått sig en tankeställare nu om vilka som verkligen ville Chrippa väl och vilka som grundlurat både honom och Chrippa.

Jag hoppas atg lilla fröken tjuv inte kommer åt en enda krona eller annan valuta från Chrippa om han har gömda pengar.
Citera
2026-02-13, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nån som kan rapportera live? Sitter Annika på läktaren och gråter? Vågar Jacke visa sig ute efter Anjo gått igenom chatten? Är Axel Bölman på plats? Hur ser samspelet mellan Christopher och Linnea ut? Hur nedbruten ser han ut att vara? Tappat många kilo muskler? Är Linneas störda familj på plats?

Jacke är på väg mot Jönköping skrev han på Instagram för en stund sen. Om någon mer i familjen är med får vi kanske reda på senare. Thomas & Linnea är ju där iallafall. Detta kommer bli Spääännnnaannddee 😂
Citera
2026-02-13, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med detta har blivit en ren katastrof dom är ju inte friska för fem öre att ens nämna en sån sak några dagar efter årsdagen på Risbergska så jäkla lågt.

Och är polisanmälda hoppas jag. Sådana personer som sitter och planerar sånt ska tas på mycket stort allvar! Livsfarliga.

Tänk att Chrippa var så otroligt korkad att han släppte in dessa sinnessjuka människor i sitt liv.
Det kanske var Linnéas plan det också.
Fy fasen vad han ställde till det för sig medan han närde en orm vid sin barm.
Citera
2026-02-13, 08:44
Medlem
Citat:
Jacke är på väg mot Jönköping skrev han på Instagram för en stund sen. Om någon mer i familjen är med får vi kanske reda på senare. Thomas & Linnea är ju där iallafall. Detta kommer bli Spääännnnaannddee 😂

Hinken skrev att de var 4 st
Citera
2026-02-13, 08:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Mamma Berg är säkert där medvetet iklädd för stora kläder så alla ska tycka synd om henne för hon gått ner så mycket i vikt pga att hennes andra son gått ut med vilken värdelös mamma hon var till honom. Lilla frun ska uppdatera så mycket hon kan idag, såklart, varför vara där occurs fokusera på förhandlingen man är där för när man kan uppdatera Snapchat istället 🤷🏻‍♀️
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-13 kl. 09:07.
Citera
2026-02-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tyvärr tror jag att han fortfarande är ute i det blå. Jag hoppas dock att han får igång hjärnan när de som proppar honom full med skit inte har tillgång till honom på ett bra tag.
Vettiga människor är vad han behöver och det hoppas jag att han har omkring sig nu.

Linnéa tror ju tydligen att han snart är ute. Tydligen vet hon det. Jag tror inte han blev häktad för att sedan komma ut en stund innan domen ska avtjänas. Det finns ju en anledning till häktningen.

De som hetsade honom får väl leta efter ett nytt offer att jaga på så livet blir lite roligare. Skit i vilka som offras.

Jag hoppas att Jacke fått sig en tankeställare nu om vilka som verkligen ville Chrippa väl och vilka som grundlurat både honom och Chrippa.

Jag hoppas atg lilla fröken tjuv inte kommer åt en enda krona eller annan valuta från Chrippa om han har gömda pengar.

Om det skulle vara så att Christofer har pengar undan stoppade, så är jag säker på att Linnea vet om det. Hon har mjölkat Christofer på pengar sen dag ett, han har fått betala för allt.

Vet inte om du sett del 9 av Chatten, men jag dog av skratt när Linnea & J*z kom på tal 😂. Vill inte spoila för mycket, är bättre att dom som vill veta får titta när Anjo släpper del 9 i kväll.
Citera
2026-02-13, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Hinken skrev att de var 4 st

Det kan antingen vara Linnea, Jacke, Thomas & Annika.

Eller så kanske det är Linnea, Choklad 🎅 & Herr o Fru Snedvikt.

Eller Linnea, mamma Lundström, lillasyster Lundström & lillebror Lundström.

Någon av dessa är det iallafall. Eller allihopa fast i olika bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in