2026-02-13, 07:10
Medlem
Lemonade.347s avatar
Det blir en intressant dag idag hörni!

Jag undrar faktiskt hur det är med kräftan. Om häktet ändå har gett honom en tankeställare eller om han fortfarande är i sitt fantasyland där han är helt oskyldig.
Citera
2026-02-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Dom är riktigt obehagliga, speciellt fru snedvikt.

Håller med detta har blivit en ren katastrof dom är ju inte friska för fem öre att ens nämna en sån sak några dagar efter årsdagen på Risbergska så jäkla lågt.
Citera
2026-02-13, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Var har de fått ifrån att han skulle se ut som en italienare, som han påstår på hennes snap?

Var säkert Linnea som ville ha en Italienare, därav så var Christofer tvungen säga att han ser ut som det.

Linnea färgade ju han Testo skägg flera gånger. Vilken färg har Christofer på skägget idag?

Nu är det bara 1 timme kvar 🫡
Citera
2026-02-13, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Fru gollumvikt o herr HA-vikt är väl egentligen personer som chrippa ser ner på i vanliga fall? Min känsla är att det är så, men hatet mot Jocke förenar väl dessa individer.

Haha exakt! Chrippa hade kastat fru råttvikt om han hade varit sitt vanliga jag.
Citera
2026-02-13, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag tror hon lämnade dom häromdagen när hon la ut att hon var i Jönköping och sprätte omkring.

Skönt att vi äntligen fick veta vilken färg dom ska ha på sin outfit idag, har knappt kunnat sova för jag funderat så på vad det skulle bli —brun

Edit. Har det inte varit väldigt tyst på alla Chrippalööövers nu i dagarna här i tråden? Är alla avstängda?

Tänkte på det jag med, verkar som hela klanen är avstängda
Citera
2026-02-13, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon lämnar in det på häktet och dom går igenom kläderna man har rätten till att ha vanliga kläder.

Christofer har säkert tappat i vikt så hur kom kläderna sitta tro? Har han en personlig skräddare i häktet 😂
Citera
2026-02-13, 07:44
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Haha exakt! Chrippa hade kastat fru råttvikt om han hade varit sitt vanliga jag.

Ja han är ju duktig på att klanka ner på folks utseende o arbete, så han skulle garanterat bränna henne på YouTube men han tar garanterat vänligen emot lite sympati från vem som helst i dagsläget.
Citera
2026-02-13, 07:44
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Hur funkar det när han är häktad o ska på rättegång igen, är det handfängsel på eller hur fungerar det? Nån som vet?
Citera
2026-02-13, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
För några år sedan hade han inte ens tittat åt deras håll.

Klart han inte hade, de är ju inga VDs utan arbetslösa kräk som lever på bidrag. Precis som hans morsa.
Citera
2026-02-13, 07:59
Medlem
Citat:
Hur funkar det när han är häktad o ska på rättegång igen, är det handfängsel på eller hur fungerar det? Nån som vet?

Det bedöms från fall till fall. Här skulle jag inte tro att det blir så.
Citera
2026-02-13, 08:01
Medlem
Citat:

De tas av inne i rätten.
Citera
2026-02-13, 08:04
Medlem
Nån som kan rapportera live? Sitter Annika på läktaren och gråter? Vågar Jacke visa sig ute efter Anjo gått igenom chatten? Är Axel Bölman på plats? Hur ser samspelet mellan Christopher och Linnea ut? Hur nedbruten ser han ut att vara? Tappat många kilo muskler? Är Linneas störda familj på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in