2026-02-13, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Äpplet faller inte så länge från trädet
Kanske man ska börja med någon religion så man slipper ta ansvar för något man ställer till med.

Eller gör som Jacke skyll på din diagnos 😊
Citera
2026-02-13, 03:50
Medlem
Citat:
Måtte han ha kommit någorlunda till insikt efter dessa veckor bakom lås o bom. Men jag tror inte han vågar ha en egen talan så länge han är med hinken. Kärleken gör verkligen folk blinda, det här är verkligen ett stort exempel på det.
Hur funkar det, får han byta kläder nu idag som hon har med sig?

Han är som en undergiven hund kring henne. Voff voff.
Citera
2026-02-13, 03:51
Medlem
Citat:
App app, inte sprida kvinnohat
Jag tror inte Robin står ut, det är nog ett redigt medberoende vi ser. Dom gnäller på rask, men dom är inte nå bättre själva på nätet, men självinsikten är nog noll där.

Tror det är mkt självhat.
Citera
2026-02-13, 06:31
Medlem
Citat:
Måtte han ha kommit någorlunda till insikt efter dessa veckor bakom lås o bom. Men jag tror inte han vågar ha en egen talan så länge han är med hinken. Kärleken gör verkligen folk blinda, det här är verkligen ett stort exempel på det.
Hur funkar det, får han byta kläder nu idag som hon har med sig?

Det verkar konstigt om han får ta emot kläder utifrån o byta om. De måste ju gås igenom då så där inte är ngt skit i dom. Var tänker hon att hon ska överlämna kläderna?
Citera
2026-02-13, 06:59
Medlem
Citat:
Fru gollumvikt o herr HA-vikt är väl egentligen personer som chrippa ser ner på i vanliga fall? Min känsla är att det är så, men hatet mot Jocke förenar väl dessa individer.

För några år sedan hade han inte ens tittat åt deras håll.
Citera
2026-02-13, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det verkar konstigt om han får ta emot kläder utifrån o byta om. De måste ju gås igenom då så där inte är ngt skit i dom. Var tänker hon att hon ska överlämna kläderna?

Hon lämnar in det på häktet och dom går igenom kläderna man har rätten till att ha vanliga kläder.
Citera
2026-02-13, 07:04
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Jag tror hon lämnade dom häromdagen när hon la ut att hon var i Jönköping och sprätte omkring.

Skönt att vi äntligen fick veta vilken färg dom ska ha på sin outfit idag, har knappt kunnat sova för jag funderat så på vad det skulle bli —brun

Edit. Har det inte varit väldigt tyst på alla Chrippalööövers nu i dagarna här i tråden? Är alla avstängda?
Citera
2026-02-13, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jo det är sant. Oavsett så bör det anmälas.
Tänk dig hur det skulle låta och sväras om "andra sidan" skulle sagt det samma...
Tycker mest det är skrämmande att de verkar ha flyttat gränserna och börjar bli desperata.
När tar det slut på deras hat....?
BGB, kan du undersöka och gräva som det proffs du är om "Det fortsatta hatet på Youtube"?

Nu har dom väl gjort bort sig tillräckligt mycket? och så finns det människor som tycker dom är vettiga, hur? man är verkligen beredd att gå hur långt som helst.
Citera
2026-02-13, 07:07
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han är som en undergiven hund kring henne. Voff voff.

Ja han brukar ju säga att folk gör dåliga saker, men gör likadant själv, så han är nog största hunden av alla, voff voff
Citera
2026-02-13, 07:08
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:

Ja jag förstår inte heller vars hon ska lämna kläderna. Men hon har har säkert ordnat upp så hon får ge honom dom. Låt dom göra bort sig ännu mer
Citera
2026-02-13, 07:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu har dom väl gjort bort sig tillräckligt mycket? och så finns det människor som tycker dom är vettiga, hur? man är verkligen beredd att gå hur långt som helst.

Dom är riktigt obehagliga, speciellt fru snedvikt.
Citera
2026-02-13, 07:09
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon lämnar in det på häktet och dom går igenom kläderna man har rätten till att ha vanliga kläder.

Tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in