2026-02-12, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hanna tvingar ju på Lars samma osunda syn på shopping som hon själv har. Lars två år ska själv välja vad som är fint och hon vill köpa, vara glad när hon får prova och visa upp nya kläder för andra….
Precis. Och jag tänkte på att hon skrev "hon fick välja mellan några stycken." Några stycken låter som fler än två, vilket blir för mycket för en tvååring att ta in. Igen läggs ansvar på Lars som egentligen Hanns bör ta. När barnet är större kan hon välja själv. Men Hanna ska alltid göra barnet äldre än hon är.
Citera
2026-02-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Så klockan är 6, TVn är på, Lars stol är framplockad framför TVn, det ligger en padda på bordet, en nappflaska med saft och vad jag spekulerar är en sockrig frukost. Inte en CHANS att ungen är sjuk igen.

Och varför BEHÖVER Lars en ny baddräkt? Hon som är på badhuset en gång i halvåret och har en hel garderob full.

Nej, H för över sitt shoppingberoende, sin sociala fobi och sina osunda matvanor på det stackars, stackars barnet.

Hanna lägger ju ut typ en gång i veckan att hon behöver åka till sooolen, så gissar att det är en solsemester i Turkiet på gång!
Citera
2026-02-12, 09:40
Medlem
Hon fattar fortfarande inte skillnad på identitet vs integritet. Spelar ingen roll om Lars Efterlyst Soffasson har en stor censur i fejset när ungen slängs runt i enbart blöja för flera tusentals främlingar.

F.ö. nere på 67k från 67,1k igår.
Citera
2026-02-12, 09:43
Medlem
dekadentens avatar
Haha, blir lite full i skratt när hon får det att låta som något självklart att hemmet faller samman när man vabbar...

Här är vi tre magsjuka, jag är gravid i första trimestern och helt slut, men nog fan kan vi två vuxna städa och fixa hemlagad mat? Visst, det blir mycket film i soffan men över min döda kropp att det skulle ligga snorpapper överallt?! Och att vi inte skulle hinna duscha och borsta håret... Aldrig.

(tips till dig Hanna, ta med dig Lara in i duschen. Hon får leka med vatten, ni båda blir rena och har ni badkar så är det bara låta henne leka tills hon tröttnar medans du sitter bredvid. Skönt för andningen och snoret också)
Citera
2026-02-12, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Alltså jag såg hennes senaste inlägg och kunde inte låta bli att reagera lite 😅 hon skriver att vi är många som vabbar just nu och samtidigt försöker få ihop jobb och vardag. Därför blir det lite märkligt när hon verkar jämföra sin situation med föräldrar som faktiskt går till jobbet varje dag. Snälla ge dig du är en hemmasittare.
Och det där med att inte ha tid att städa eller få ordning hemma… jag vet inte, men när man är hemma större delen av tiden känns det som att förutsättningarna ändå är annorlunda Hanna! Sen det där med att “kämpa” och försöka motivera andra — Hahaha tror inte någon där ute blir inspirerad av dina ord faker.

Hinner inte plocka undan lite hemma men Kan ta fram kameran och redigera ahhaha
Exakt så!!! Herregud jag skäms så mycket för henne så det är jobbigt att kolla på hennes senaste inlägg.
Hanna du är inte det minsta relaterbar din slöa oengagerade slacker!!
Direkt förolämpande att höra henne gnälla när hon har världens mest slappa liv och har all tid i världen till att städa och vad hon nu behöver göra. Alla andra har ett heltidsjobb, oftast på en arbetsplats, man ska hämta och lämna barn på förskolan, man ska skjutsa till aktiviteter och däremellan klämma in middag, städning, tvätt, ärenden, träning och har man tur har man någon timme på kvällen till egentid.

Hoppas verkligen Försäkringskassan granskar henne och att följarna lämnar och företagen slutar anlita henne asap för hon är sjukt provocerande och sorglig.
Citera
2026-02-12, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Exakt så!!! Herregud jag skäms så mycket för henne så det är jobbigt att kolla på hennes senaste inlägg.
Direkt förolämpande att höra henne gnälla när hon har världens mest slappa liv och har all tid i världen till att städa och vad hon nu behöver göra. Alla andra har ett heltidsjobb, oftast på en arbetsplats, man ska hämta och lämna barn på förskolan, man ska skjutsa till aktiviteter och däremellan klämma in middag, städning, tvätt, ärenden, träning och har man tur har man någon timme på kvällen till egentid.

Hoppas verkligen Försäkringskassan granskar henne och att följarna lämnar och företagen slutar anlita henne asap för hon är sjukt provocerande och sorglig.
Alla tror att någon annan anmäler till försäkringskassan, därmed anmäler ingen
Citera
2026-02-12, 09:50
Medlem
”En dag är det vår tur att duscha och ta deo.”
Varför skulle man inte hinna rulla lite deo under armarna.. när man är hemma hela dagarna!? Jag förstår mig inte på människan..
Citera
2026-02-12, 09:51
Medlem
Hon hinner posta på sociala medier men inte ha på sig deo? Lägg av... Och duscha med barnet, det är rätt kul och mysigt! Och som någon annan sa, prova att ha flera barn, gård och djur att ta hand om, det går minsann inte att ligga och kolla på youtube hela dagarna då även om ungarna eller du själv är sjuka!
Citera
2026-02-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Det är fascinerande att hon faktiskt tycks tro att hon är som alla andra och har samma "problem" som alla andra. Till exempel att ringa till vårdcentralen, man själv väntar i det längsta och försöker vårda sig själv men det är bara another day at the office för Hanna. Hon är sååå märklig.
Citera
2026-02-12, 10:16
Medlem
Varför gör hon en så ful min på bilden i bilen? Slappna av bara
Citera
2026-02-12, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Alltså jag såg hennes senaste inlägg och kunde inte låta bli att reagera lite 😅 hon skriver att vi är många som vabbar just nu och samtidigt försöker få ihop jobb och vardag. Därför blir det lite märkligt när hon verkar jämföra sin situation med föräldrar som faktiskt går till jobbet varje dag. Snälla ge dig du är en hemmasittare.
Och det där med att inte ha tid att städa eller få ordning hemma… jag vet inte, men när man är hemma större delen av tiden känns det som att förutsättningarna ändå är annorlunda Hanna! Sen det där med att “kämpa” och försöka motivera andra — Hahaha tror inte någon där ute blir inspirerad av dina ord faker.

Hinner inte plocka undan lite hemma men Kan ta fram kameran och redigera ahhaha

Exakt! Blir så provocerad. En annan jonglerar heltidsjobb och två små barn, vänner, släkt, träning - ja ett normalt liv! Hanna måste sluta jämföra sig med vanliga människor som har allt detta. Hon har inget?? Varför ska hon ens fixa sig helt ärligt? Hon GÖR ju ingenting mer än att sitta i bilen och besöka rusta/willys.

Sliter mitt hår typ. Vad säger ens k?? Hennes familj? Släkten? BVC? Förskolan? Soc? Alltså är ärligt orolig för L. Hon är isolerad pga hennes korkade mamma som inte verkar ha något innanför pannbenet. Usch
Citera
2026-02-12, 10:20
Medlem
Är det köksluckorna ovanför hennes fula min i senaste bilden? 😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här