Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Han har verkligen ingen självinsikt. Om jag var så dålig på börsen hade jag absolut inte haft en kanal att visa upp det i. Han fortsätter att kalla folk för idioter?
Jag bad AI sammanställa de negativa orden i senaste filmen:
"I filen används ordet "idiot" och flera andra nedsättande eller förminskande ord och beskrivningar för att karakterisera vissa personer eller beteenden. Här är en specifikation av orden och hur många gånger de förekommer:
• Idioterna/Idiot (3 gånger): Talaren nämner att han vill "skilja idioterna från de seriösa" (två gånger i samma mening) och konstaterar att det
även bland medlemmar kan "smita in en och annan idiot". (

)
• Idioti (1 gång): Han beskriver att han genom åren på YouTube stött på "rätt mycket idioti", vilket han definierar som folk som inte alls förstår sig på börsen.
• Inga liv (1 gång): Beskriver personer som tittar på kanalen enbart för att förstöra genom att säga att "de har inga liv liksom".
• Inte några smarta människor (1 gång): Används om personer som saknar kunskap och därför tror att ingen annan har det heller.
• Klarar inte av att tänka själv (1 gång): Beskriver personer som förlitar sig på andras agerande (som insynspersoner) för att de själva inte "klarar inte av att tänka själv".
• Klarar inte av att skapa sig en egen uppfattning (2 gånger): Används för att beskriva personer som inte kan analysera bolag eller aktier.