Citat:
Ursprungligen postat av
Mrstardust
Haha, tro inte att du kan få något meningsfullt mentalt utbyte av kvinnor.
Antingen har man de som sängkamrater, eller så har man de inte alls.
Kvinnor är som små barn i sinnet, ingen logik, inget konsekvenstänk, barnsliga och omogna, växlar mellan gråt och skratt på fem sekunder.
Och inte minst är de extremt opålitliga.
Men sköna att leka nakenlekar med.
Vart träffar du dessa kvinnor?
Hm. Låter mer som du aldrig har träffat några kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Klockren beskrivning! Mitt i prick!
En till som aldrig har träffat några kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
LostinDarkness
Jag förstår dig helt TS.
Ser att många blir avundsjuka i denna tråd. Men sanningen är att dagens kvinnor 35 år och neråt är extremt promiskuösa idag. Tror aldrig kvinnorna har legat runt så mycket som de senaste 10 åren i Sverige faktiskt !
Mitt tips är att försöka finna umgängen där det inte brukas alkohol, eller där de inte har stora självbekräftelsebehov för att finna mer seriöst. Men finns ett problem med. Dagens kvinnor ska aldrig ha "tråkigt". Det ska vara kuk kul kuk hela tiden. Samtidigt tror jag inte man ska övertänka heller utan det smartaste är att göra någon på smällen som man tycker verkar vettig så fort man bara kan.. annars riskerar man stå utan barn en vacker dag. Och förhoppningsvis så växer hon upp i samband med föräldrar ansvaret.
Det där stämmer inte. De yngre, både män och kvinnor, har mindre och mindre sex. Ägnar sig mer åt annat.
Dricker mindre alkohol gör de också.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaQhard
Du kan inte stimulera en kvinna mentalt eller tryggt det är därför de bara söker dig för sex
Ja, förmodligen är det så. Kvinnor brukar vilja knyta band med den de väljer att ha sex med. Knyta band på något vis iaf.
Så antingen får de inget ut av TS, men vill av någon märklig anledning ändå ha sex med honom. Eller så var de fulla och fyllekåta när de valde att gå till sängs med honom, men dagen efter tänkte "här blir det inget mer".
Trist för TS...