2026-02-12, 03:39
Medlem
LostinDarknesss avatar
Jag förstår dig helt TS.

Ser att många blir avundsjuka i denna tråd. Men sanningen är att dagens kvinnor 35 år och neråt är extremt promiskuösa idag. Tror aldrig kvinnorna har legat runt så mycket som de senaste 10 åren i Sverige faktiskt !

Mitt tips är att försöka finna umgängen där det inte brukas alkohol, eller där de inte har stora självbekräftelsebehov för att finna mer seriöst. Men finns ett problem med. Dagens kvinnor ska aldrig ha "tråkigt". Det ska vara kuk kul kuk hela tiden. Samtidigt tror jag inte man ska övertänka heller utan det smartaste är att göra någon på smällen som man tycker verkar vettig så fort man bara kan.. annars riskerar man stå utan barn en vacker dag. Och förhoppningsvis så växer hon upp i samband med föräldrar ansvaret.
Senast redigerad av LostinDarkness 2026-02-12 kl. 04:21.
Citera
2026-02-12, 05:33
Medlem
Det är bra att de liggs, övning ger färdighet tills familj skapas.
Citera
2026-02-12, 05:43
Medlem
AlfaQhards avatar
Du kan inte stimulera en kvinna mentalt eller tryggt det är därför de bara söker dig för sex
Citera
2026-02-12, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Haha, tro inte att du kan få något meningsfullt mentalt utbyte av kvinnor.
Antingen har man de som sängkamrater, eller så har man de inte alls.
Kvinnor är som små barn i sinnet, ingen logik, inget konsekvenstänk, barnsliga och omogna, växlar mellan gråt och skratt på fem sekunder.
Och inte minst är de extremt opålitliga.
Men sköna att leka nakenlekar med.

Vart träffar du dessa kvinnor?
Hm. Låter mer som du aldrig har träffat några kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Klockren beskrivning! Mitt i prick!

En till som aldrig har träffat några kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Jag förstår dig helt TS.

Ser att många blir avundsjuka i denna tråd. Men sanningen är att dagens kvinnor 35 år och neråt är extremt promiskuösa idag. Tror aldrig kvinnorna har legat runt så mycket som de senaste 10 åren i Sverige faktiskt !

Mitt tips är att försöka finna umgängen där det inte brukas alkohol, eller där de inte har stora självbekräftelsebehov för att finna mer seriöst. Men finns ett problem med. Dagens kvinnor ska aldrig ha "tråkigt". Det ska vara kuk kul kuk hela tiden. Samtidigt tror jag inte man ska övertänka heller utan det smartaste är att göra någon på smällen som man tycker verkar vettig så fort man bara kan.. annars riskerar man stå utan barn en vacker dag. Och förhoppningsvis så växer hon upp i samband med föräldrar ansvaret.

Det där stämmer inte. De yngre, både män och kvinnor, har mindre och mindre sex. Ägnar sig mer åt annat.

Dricker mindre alkohol gör de också.

Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Du kan inte stimulera en kvinna mentalt eller tryggt det är därför de bara söker dig för sex

Ja, förmodligen är det så. Kvinnor brukar vilja knyta band med den de väljer att ha sex med. Knyta band på något vis iaf.

Så antingen får de inget ut av TS, men vill av någon märklig anledning ändå ha sex med honom. Eller så var de fulla och fyllekåta när de valde att gå till sängs med honom, men dagen efter tänkte "här blir det inget mer".

Trist för TS...
Citera
2026-02-12, 06:28
Medlem
halaltarzans avatar
Vet en kille som var jävligt duktig på att festa och hade tämligen lätt att plocka hem brudar från krogen, dock var han så jävla tråkig och knepig när han var nykter så inte många orkade med honom då. Känner du igen dig i det TS, är du egentlige också tråkig och knepig innerst inne?
Citera
2026-02-12, 06:29
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?
Ja eller hur och det där kuk sugandet de hela tiden ska hålla på med. Vad är grejen liksom?
Skulle vara så härligt med en tjej som bara vill hålla handen och bara kramas istället.
Citera
2026-02-12, 07:22
Medlem
Tror många har glömt bort hur man för ett intressant samtal med det motsatta könet.

Vänner står får det intellektuella och emotionella utbytet och mannen blir bra för sex när det passar

Många lever så idag
Citera
2026-02-12, 07:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tror många har glömt bort hur man för ett intressant samtal med det motsatta könet.

Vänner står får det intellektuella och emotionella utbytet och mannen blir bra för sex när det passar

Många lever så idag

Nej, det är en jävla tur att man numera kan umgås genom att sitta bredvid varandra i soffan med varsin dator i knät.
Citera
2026-02-12, 08:42
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Ja vad är det TS klagar över egentligen? Att han inte lyckas få med sig dom fina flickorna hem?

Jag håller med dig att det låter som trollande, att massor av promiskuösa kvinnor utnyttjar stackars TS sexuellt. Det som TS kanske egentligen försöker säga är "hur får jag en tjej att få känslor för mig".
Ja jag hoppas att det är det sistnämnda 🙂
Citera
2026-02-12, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Ja jag hoppas att det är det sistnämnda 🙂
Med tanke på tidigare trådar så är det nog kvinnosynen som är problemet, blir kärvt då.. De han haft längre förhållanden med har väl problem som accepterar sånt.
Citera
2026-02-12, 08:53
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Med tanke på tidigare trådar så är det nog kvinnosynen som är problemet, blir kärvt då.. De han haft längre förhållanden med har väl problem som accepterar sånt.
Ja så kan det vara.
Citera
2026-02-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
De kanske inte upplevde sexet som såpass bra att de ville stanna för ett samtal med dig?
Nu är det så att JAG inte finner dom som intressanta, så fort de vill hoppa i sängs så tappar JAG intresset.
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
En milliard trådar med exakt samma syfte. Bara ointelligenta omskrivningar för att just ts inte får ligga med de han vill och det borde samhället står till svars för och se till att rätta till.

Som svar på ts, snälla lär dig och acceptera att du kan aldrig styra över andra människor. Bara dig själv.
Jag är INTE intresserad av sex. Du får nog läsa mina poster igen, jag vill ha en smart och vettig tjej. Men så fort en tjej visar att sexet är prio så dör det liksom för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Vilket nyanserat inlägg! Det är så oerhört lätt att skylla på omgivningen - det verkar dessutom bli lättare att skylla på dag för dag exponentiellt - och aldrig skärskåda sig själv när det i själva verket är själva grundorsaken till det problem man söker lösning på.

Åh herrehimmel, jag tror faktiskt att jag där slog världsrekord i längsta meningen!!!!
Hurra
Jag skyller INTE på omgivningen. Jag undrar varför sex är så jävla viktigt för tjejer att de genast vill ha sex med mig fast de knappt lärt känna mig? Jävligt horigt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in