2026-02-12, 03:41
Medlem
GlobalVisions avatar
Är jag för gammal för att kolla på love Island? Är 32
Citera
2026-02-12, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
Stop stop stop!
I vilket avsnitt sa Elin ang det där om barn??!!
Var i veckans avsnitt när dom sitter och äter frukost. Kommer dock ej ihåg vilken dag det var då jag kollar alla avsnitt på en gång
Citera
2026-02-12, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlobalVision
Är jag för gammal för att kolla på love Island? Är 32
Nädå min morsa är 53 oh kollar 🤣😉
Citera
2026-02-12, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Your-Islander
Jag vet inte varför de tog bort det ärligt talat, men det verkar ha återställts nu. Kanske hade de lämnat kvar något som de inte var menade att göra.
Har sett hela v såg inget konstigt , så måste ha varit något strul bara
Citera
2026-02-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Var i veckans avsnitt när dom sitter och äter frukost. Kommer dock ej ihåg vilken dag det var då jag kollar alla avsnitt på en gång

Avsnitt 9
Citera
2026-02-12, 07:38
Medlem
Hur kunde dom ta med Saga i detta program? Måste vara den tråkigaste människan jag någonsin har sett, synd att hon ska ta upp tv-tid istället för någon som kan bidra till programmet
Citera
2026-02-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Hur kunde dom ta med Saga i detta program? Måste vara den tråkigaste människan jag någonsin har sett, synd att hon ska ta upp tv-tid istället för någon som kan bidra till programmet

Fattar inte heller grejen. Hon säger ingenting och hon har alltid samma min.

Det kändes som produktionen försökte dumpa henne när dom låste Nicole med Alfred men Christopher gillade ej Emma så den planen funkade ej.
Citera
2026-02-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Fattar inte heller grejen. Hon säger ingenting och hon har alltid samma min.

Det kändes som produktionen försökte dumpa henne när dom låste Nicole med Alfred men Christopher gillade ej Emma så den planen funkade ej.

Det är därför Tv4 är bajsnödiga. De vågar inte ta in freaksen.
Vilket är trist programmet hade blivit mycket roligare utan folk som endast är yta.

Saga må vara tråkig men de är ju nästan allihopa.
Badcasting.
Citera
2026-02-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är därför Tv4 är bajsnödiga. De vågar inte ta in freaksen.
Vilket är trist programmet hade blivit mycket roligare utan folk som endast är yta.

Saga må vara tråkig men de är ju nästan allihopa.
Badcasting.

Tror det är svårt att hitta personer som vill vara med, speciellt killar. Vad finns det för fördelar att vara med egentligen? Att vara med i Love island uk, usa kan förändra ens liv ekonomiskt, och ens familjs. Att vara med i love island Sverige kanske du får lite följare på tiktok och få gå på lite event men inte så mkt mer än så.

Kulturellt är vi som svenskar lite mer introverta och konflikträdda så det speglar ju också en del i hur en säsong blir. Men förhoppningsvis kommer dom bli lite mer bekväma ju längre in i säsongen vi kommer.
Citera
2026-02-12, 10:54
Medlem
Citat:
Tror det är svårt att hitta personer som vill vara med, speciellt killar. Vad finns det för fördelar att vara med egentligen? Att vara med i Love island uk, usa kan förändra ens liv ekonomiskt, och ens familjs. Att vara med i love island Sverige kanske du får lite följare på tiktok och få gå på lite event men inte så mkt mer än så.

Kulturellt är vi som svenskar lite mer introverta och konflikträdda så det speglar ju också en del i hur en säsong blir. Men förhoppningsvis kommer dom bli lite mer bekväma ju längre in i säsongen vi kommer.

Japp de flesta får nog gå före i spybar kön några månader tills det är bortglömda.
Fast Carolina Gynning gick de ju bra för men hon vann ju Big brother. Och knullade i tv som jag minns det.

Det ryktas ju om att Alfred blivit kickad. Men Tv4 finklipper väl det hela.
Sky som knullat över 100 tjejer är väl lite av ett freak på ett sätt.
Och Malak är lite av en dramaqueen.

Ja det blir intressant hur snacket går efter Alfred blir kickad. Tv4 kan nog inte klippa bort allt.
Citera
2026-02-12, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Japp de flesta får nog gå före i spybar kön några månader tills det är bortglömda.
Fast Carolina Gynning gick de ju bra för men hon vann ju Big brother. Och knullade i tv som jag minns det.

Det ryktas ju om att Alfred blivit kickad. Men Tv4 finklipper väl det hela.
Sky som knullat över 100 tjejer är väl lite av ett freak på ett sätt.
Och Malak är lite av en dramaqueen.

Ja det blir intressant hur snacket går efter Alfred blir kickad. Tv4 kan nog inte klippa bort allt.

Ja, alltså tycker det är lite creepy att han får så mycket kameratid och en rätt fördelaktig klippning. Är det att dom vill visa oss att man inte kan lita på tm nice guys? Fattar inte.

Hoppas produktionen har pratat mycket det påstådda offret och att hon är ok med allt. Måste vara jättejobbigt för henne för om ryktena stämmer är det något riktigt allvarligt som hänt
Citera
2026-02-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ja, alltså tycker det är lite creepy att han får så mycket kameratid och en rätt fördelaktig klippning. Är det att dom vill visa oss att man inte kan lita på tm nice guys? Fattar inte.

Hoppas produktionen har pratat mycket det påstådda offret och att hon är ok med allt. Måste vara jättejobbigt för henne för om ryktena stämmer är det något riktigt allvarligt som hänt

Ja han har framstått som reko än så länge.
Det måste nog vara nåt allvarligt om han blev kickad.

Ja budskapet Tv4 vill få fram kanske är "I de lugnaste vattnen simmar de fulaste fiskarna".

Någon skrev i tråden att det var Saga som blev utsatt men vet inte om det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in