Lunchklubben 7 feb Är SD finansierade av Israel? AfS ställer frågan
https://www.youtube.com/watch?v=HSgKlmcl_nA&t=95s
Här är artikeln man "diskuterar"
https://www.friatider.se/kasselstrand-kraver-svar-av-sd-ar-ni-finansierade-av-israel
Det finns säkert intressanta kommentarer av de här 2 gökarna i ovan video men jag har valt att fokusera på deras tittar bas. Nedan ett urval av kommentarerna under videon. Lägger inte ut namnen på de som "postat" kommentarerna. Detta påvisar en så låg intelligens kvot att man får lust att spy....
"Yes riks sd och sweeb tv är rena zionist organisationer 😢😢.dom kanske gillar pdflia och folkmord mm"
"ALLA svenska politiker är köpta av KM (Khazar Maffian), de "vuxna" som ännu inte fattat det är IMBECILLA!!!"
"Det finns ett sionistiskt religiöst projekt (=judiskt världsherravälde) i vilket det sionistiska politiska projektet (=staten Israel) ingår. Staten Israel SKA försvinna i "sista tiden" (typ nu snart? ???) då den tjänat ut sitt syfte och den judisk-kontrollerade världsregeringen genom FN (=NWO) installerats fullt ut. Enligt judiska Rabbisar själva ska varje jude ha 2800 goyer som slavar då deras Messias kommit och "den nya tiden" anlänt. YT tar bort mina kommentarer av någon anledning om jag tar med direktlänkar där Rabbisarna själva förklarar detta för oss (=dumma Goyer). Jag kan rekommendera PhD Henry Makow's blog och böcker om detta ämne." Se om Henry Makow här
https://www.conspiracywatch.info/en/henry-makows-antisemitic-derangement-syndrome/
"Ja sd sverigezionisterna är säkert sponsrade av Israel. Vidrigt."
"Det är många här som inte håller sig ajour med vad som uppdagats om ISIS-RA-EL. IS var deras.
De har fått USAs militär att utplåna alla grannländer och samtidigt översvämmat inte bara Europa med muslimer som skapat ett horribelt clash of civilisation, ekonomi i kras och alla pengar till KRIG.
UKRAINA OCH ISRAEL hänger ihop. Läs på hur illa det var redan i början av 1900-talet. Palestinierna var vänliga och gästfria, men gästerna bytte sedan lås på deras hus. De projicerar det De gör mot folk och nu kan man enligt LAG inte kritisera dem. De hatar Ryssar, Tyskar, vita, svarta, kristna och muslimer. Att de inte är i krig med Saudiarabien och Co. Beror på att Salafism är en form av Judendom. Det var Britterna/ Rothschilds som skapade Israel, men även kungadömena för att vakta oljan. De var Nomader innan Lawrence of Arabia."
"Ja vem köpte TIC TOK? Ellis IS-RA-EL trogen. Så nu ska EU försöka censurera den plattformen för oss Europeer som de vill göra med X. Elon har raderat hela X för Europa."
"Detta tog jag upp med Gustav och han sa att han skulle ta upp det. Vi får se om han tar upp mordet på Charlie Kirk och allt som har skett runt detta. Där finns det massor att ifrågasätta, det har också att göra med falskhet, pengar och sionister/Netanhahu."
"Europa är och var 😢mjölk KOR för cionister 😢!! S.k.politiker marioneter är köpta för 30 silvermynt 😅!Vi ser sånt 😢varje dag"
"SD = ((()))-Lakejer..."
https://en.wikipedia.org/wiki/Triple_parentheses
"Israhell finansierar världens ondska utan detta så vore världen bättre."
"Javisst handlade det om ekonomiskt stöd från Mossad som sponsrade Jeffrey Epstein. Som tydligen är i Tel Aviv han åxå."
"I minst 200 år har judarna i Europa stött båda sidor i varje krig, men det har ingen betydelse!!!???"
"Antagligen så finns det komprometterande material på Åkesson et al, som småhattarna hotar med om Jimmy skulle våga sticka ut hakan.Har de inga hållhakar så händer det som hände Charlie Kirk. Men fördelen med att det sker så öppet är att det är ett tecken att deras välde går mot sitt slut. Det är ingen som orkar med det här beteendet i längden och det kommer sluta med att Israel som stat kommer att förgöras och judarna kommer att återgå till sin ghettotillvaro."
"För många år sedan var jag på en större sammankomst som SD ordnat. I entrén stod ett flertal av dem vi inte får prata om. Allt har varit planerat från början."
"det folk inte förstår är att sionism är en ideologi med en agenda. folkutbytet är en del av sionismen. att sionister systematiskt kapar alla nationella initiativ är logiskt. folkutbytet och utplånandet av de västerländska civilisationerna och de europeiska nationalstaterna är sionism. idag bekänner sig alla riksdagspartier till sionismen. detta fenomen är inte begränsat till sverige, vi ser samma fenomen i alla EU-länder. EU = kalergiplan + morgenthauplan + hootonplan. lär er mer om dessa planer. mordet på bernadotte beordrades av ben gurion, mordet planerades av yitzak shamir, själva mordet utfördes av mr cohen som var en av ben gurions livvakter. folke bernadotte var gudfar till vår nuvarande kung."
"Antisionism.👍"
"Det är Noahide lagarna som kommer styra NWO. FN kommer upplösas och dess makt kommer föras över till Sanhedrin i Jerusalem. Det är åtminstone vad som planeras. Detta är det blivande vilddjurets världsherravälde."
https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Laws_of_Noah
” 'Förintelsen' ”. (Gillad av Håkan Bergmark!)
Noterar till min glädje att det är några stycken som säger att de kommer att sluta att titta/lyssna på på Shemaleklubben, jag menar bastuklubben, förlåt fel igen "lynchklubben".