Citat:
Ursprungligen postat av
Knaseligas
Hej Dunder, tack för att du tog dig tid och svarade utförligt på mitt inlägg trots din sömnbrist. Som jag tidigare sagt så tycker jag att man skall tro på det som sägs till dess motsatsen är bevisad men det bygger ju på att man ifrågasätter vad som sägs och kollar det. Vad som händer i Norge är ett utmärkt exempel på det. Imponerande att du sitter uppe och läser filerna, imponerande.
På vissa ställen är läsningen magstark, barn och då menar jag barn inblandade?
Uppgiften från dig om att hovet utsåg Barbro till lärare för S i vett och etikett, när utsågs Barbro till det - vet du vilket år?
Ha en trevlig kväll Dunder.
Vet inte om det finns bevis för att Barbro var Sofias mentor i vett och etikett. Det citerades av "nywa" här i tråden som skrev att Barbro blivit utnämnd till Sofias mentor via Kungahuset när hon och Carl Philip blev tillsammans." Detta istället för etikettens första dam, den fantastiska och numera avlidna Magdalena Ribbing.
Läste tidigare att den som skulle hjälpa Sofia att utbildas i rollen som kunglig, var statsfrun Kirstine von Blixen-Finecke. Hon anses stå drottningen nära och med detta kan man ana att hon var speciellt utvald till Sofia, som säkert var i behov av den bästa av förebilder.
Angående magstarkt, så läste jag om hur Epstein planerade att köpa en ung flicka i Östeuropa av hennes föräldrar. Detta skulle tydligen ske med hjälp av Epsteins kompanjon J-L B. som ägde modellagenturen M2c. Samma gubbe som försåg Epstein med brudar i 15 år.
"J*an-Luc Brun*l, Epstein’s close associate, ran MC2 Model Management and is alleged to have trafficked hundreds of underage girls from Russia, Ukraine, Moldova, and Eastern Europe".
Mycket bland filerna är gud ske lov maskade och jag har inte träffat på några nakenbilder.
*=e
Ledsen att jag inte hade något bevis angående Barbro och hennes (avsaknad av) vett-och-etikett.
Ha en fin kväll du också.