Jo, sosseriet och deras anhang styr både Stockholms kommun och region vad jag vet. Förmodligen sossekopplingar här, precis som i Sundsvall för några dagar sedan. Sverige det mest korrumperade landet i Norden.
har nog hållit på ett tag så kan var borgerskapet som satte igång det de gillar berika sig på skattebetalarnas bekostnad
"Enligt uppgifter från tingsrätten rör mutbrotten ett bolag som försett SL med utrustning till busshållplatser."
"Åklagaren planerar att väcka talan om företagsbot om 6 miljoner kronor senast den 6 mars. Under tiden som utredningen pågår fryser tingsrätten företagets tillgångar genom så kallad kvarstad"
"Enligt uppgifter från tingsrätten rör mutbrotten ett bolag som försett SL med utrustning till busshållplatser."
"Åklagaren planerar att väcka talan om företagsbot om 6 miljoner kronor senast den 6 mars. Under tiden som utredningen pågår fryser tingsrätten företagets tillgångar genom så kallad kvarstad"
Göteborg, det gamla sossenästet brukar vara överlägsna vad gäller korrupta politiker och tjänstemän. Nu är det sossar som styr Stockholm och då visar sig korruptionen även där. Sossarnas rättvisa betyder, ”gärna en krona till dig, men först två till mig.”
Mest troligt "svenska" personer som arbetar på Trafikförvaltningen som har kopplingar till det utländska företaget
Jag gissar som dig! Det finns en anledning till att deras egna länder genomsyras av korruption och annan skit. Lägg till att man inte har sin lojalitet hos Sverige och skandalen är ett faktum.