2026-01-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Enligt ratsit.se där man nu kan hitta honom så är de fortfarande gifta. Men hennes namn står inte angivet.
Allt i samförstånd alla fall?
Citera
2026-01-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusDaVirus
Jag har aldrig personligen varit med om att G varit våldsam med droger eller utan i alla åren jag känt han. Han är inte ens av den kaxiga stöddiga typen heller. Jag har träffat hans morsa ett par gånger och hon har alltid betett sig snällt. Men så klart hon gör framför mig. Men hon ringde G nästan varje gång vi hängde och han pratade rätt länge med henne. Plus hon ville komma på besök hos honom fast han ej gillade det, speciellt inte när hans tjej var hos honom. Det G sa var att han hatade när morsan var full för hon betedde sig konstig och jobbig. Han var förtjust i LSD också.
Hat är ingen bra känsla för någon, måste varit mycket jobbigt att känna så stark känsla för sin mamma? Hade han bättre relation med sin pappa?
Så mycket olika substanser han verkar använt, men han tog kanske inte dom samtidigt? Blev han lugn av alla droger?
Citera
2026-01-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnoppMmmGott
Nej jag har aldrig sett han bli arg när han tog tabletterna dock får han ibland blackouts och minns inte saker. Han har berrättat om sakee hans mamma sagt eller gjort och jag kommer inte ihåg exakt vad men jag minns att hon var väldigt elak och tryckte ner honom. Hon kunde kalla han värdelös och sånna saker.. Har aldrig träffat hans mamma men han berrättade att på julafton hälsade han och hans tjej på sin mamma och att hon var jätte full och sa elaka saker, hans yngre syster hälsade inte ens på honom sa han. När jag frågade varför så sa han att hans mamma hade berrättat för henne att han tog droger och var en dålig människa
Så hemskt för honom men hon kanske oftast var snäll ändå, annars borde han väl sagt upp relationen med sin mor?
Har han inga fler syskon som han kanske har bättre relation med, eller hans pappa?
Citera
2026-01-28, 20:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Så hemskt för honom men hon kanske oftast var snäll ändå, annars borde han väl sagt upp relationen med sin mor?
Har han inga fler syskon som han kanske har bättre relation med, eller hans pappa?
Problemet var att morsan ägde lägenheten. Om han skulle avbryta kontakten helt med henne så skulle hon sälja lägenheten direkt. G sa att bara för att det e hennes lägenhet så tror hon att hon kan komma som hon vill. Så hon hade en del kontroll över honom. Han hade ej så bra relation till farsan. Han ogillade honom av anledningar jag ej vill säga öppet. Men dom träffades sällan. Ja han blandade massa droger som en cocktail. Han sa till mig att han tror alla droger har fuckat hans hjärna. Men han använder droger för han har låg nivå av dopamin.
Senast redigerad av CyrusDaVirus 2026-01-28 kl. 20:07.
Citera
2026-01-28, 23:20
Medlem
Citat:
Problemet var att morsan ägde lägenheten. Om han skulle avbryta kontakten helt med henne så skulle hon sälja lägenheten direkt. G sa att bara för att det e hennes lägenhet så tror hon att hon kan komma som hon vill. Så hon hade en del kontroll över honom. Han hade ej så bra relation till farsan. Han ogillade honom av anledningar jag ej vill säga öppet. Men dom träffades sällan. Ja han blandade massa droger som en cocktail. Han sa till mig att han tror alla droger har fuckat hans hjärna. Men han använder droger för han har låg nivå av dopamin.

Det var ju bra han inte träffade pappan så ofta om det var så illa, men han borde kanske sökt egen lägenhet och inte bott i mammans om han tyckte det var så besvärligt? Jag menar var det hennes lägenhet så får man väl ändå förstå att hon ville ha koll så han skötte sig, hon bör väl varit orolig med tanke på drogerna han proppade i sig? Man måste ju faktiskt tänka att hon måste ställa krav på sin hyresgäst, ingen förälder köper väl en lägenhet och hyr ut till varken sitt barn eller någon annan, utan att ställa just krav på hyresgästen? Han kunde ju tagit en hyresrätt istället om han upplevde det betungande att ha henne styrande och ställande över hennes lägenhet? Han hade ju varit fri från sin mammas kontroll om han flyttat därifrån, har du en aning om varför han inte tog det beslutet och flyttade därifrån och bort från sin mammas kontroll över honom?
Citera
2026-01-28, 23:34
Avstängd
Citat:
Det var ju bra han inte träffade pappan så ofta om det var så illa, men han borde kanske sökt egen lägenhet och inte bott i mammans om han tyckte det var så besvärligt? Jag menar var det hennes lägenhet så får man väl ändå förstå att hon ville ha koll så han skötte sig, hon bör väl varit orolig med tanke på drogerna han proppade i sig? Man måste ju faktiskt tänka att hon måste ställa krav på sin hyresgäst, ingen förälder köper väl en lägenhet och hyr ut till varken sitt barn eller någon annan, utan att ställa just krav på hyresgästen? Han kunde ju tagit en hyresrätt istället om han upplevde det betungande att ha henne styrande och ställande över hennes lägenhet? Han hade ju varit fri från sin mammas kontroll om han flyttat därifrån, har du en aning om varför han inte tog det beslutet och flyttade därifrån och bort från sin mammas kontroll över honom?
Jag sa till han att flytta men tror ej han stod i bostadskön ens, osäker på den. Men problemet var att han hade ej stabil ekonomi direkt. Han gick från jobb till jobb, så var arbetslös till och från. Plus hon köpte ju lägenheten till han redan med värsta fina utsikten för 3.2 mille. Så varför flytta? Han hade ingenstans att ta vägen. Men han funderade på att flytta utomlands för att slippa morsan, jag sa ja men flytta med din tjej utomlands då sen byt nummer och allt så hon ej kan hitta dig. Då sa han att det kommer bli svårt att hitta ett jobb där.
Senast redigerad av CyrusDaVirus 2026-01-28 kl. 23:38.
Citera
2026-01-29, 05:15
Medlem
Citat:
Jag sa till han att flytta men tror ej han stod i bostadskön ens, osäker på den. Men problemet var att han hade ej stabil ekonomi direkt. Han gick från jobb till jobb, så var arbetslös till och från. Plus hon köpte ju lägenheten till han redan med värsta fina utsikten för 3.2 mille. Så varför flytta? Han hade ingenstans att ta vägen. Men han funderade på att flytta utomlands för att slippa morsan, jag sa ja men flytta med din tjej utomlands då sen byt nummer och allt så hon ej kan hitta dig. Då sa han att det kommer bli svårt att hitta ett jobb där.

Det är svårt att få lägenhet om man inte har fast inkomst, så hade inte hans mamma hyrt ut lägenheten till honom hade han kanske varit bostadslös? Vad har han för utbildning, han har väl gått gymnasiet?
Det har ju varit stor arbetslöshet ett bra tag men han hade kanske inte tron på sig själv att hitta jobb utomlands om han hade svårt att få
jobb på hemmaplan? Men Arbetsförmedlingen brukar ju hjälpa dom som har svårt att få jobb, hjälpte dom honom inte in i arbete med praktik eller arbetsträning eller liknande, som kan leda till fast anställning? Eller hade han helt enkelt svårt att sköta jobb arbetstider pga missbruket med droger att det var orsaken?
Citera
2026-01-29, 12:54
Avstängd
Citat:
Det är svårt att få lägenhet om man inte har fast inkomst, så hade inte hans mamma hyrt ut lägenheten till honom hade han kanske varit bostadslös? Vad har han för utbildning, han har väl gått gymnasiet?
Det har ju varit stor arbetslöshet ett bra tag men han hade kanske inte tron på sig själv att hitta jobb utomlands om han hade svårt att få
jobb på hemmaplan? Men Arbetsförmedlingen brukar ju hjälpa dom som har svårt att få jobb, hjälpte dom honom inte in i arbete med praktik eller arbetsträning eller liknande, som kan leda till fast anställning? Eller hade han helt enkelt svårt att sköta jobb arbetstider pga missbruket med droger att det var orsaken?
Han behövde ej arbetsförmedlingen. Han fick jobb lätt. han tröttnade på alla jobb han hade så han slutade. Han jobbade på SL tills polisen grep han. Han gick på universitetet men tog ej det seriöst. Han va osäker på vad han ville utbilda sig till.
Citera
2026-01-29, 17:01
Medlem
Citat:
Han behövde ej arbetsförmedlingen. Han fick jobb lätt. han tröttnade på alla jobb han hade så han slutade. Han jobbade på SL tills polisen grep han. Han gick på universitetet men tog ej det seriöst. Han va osäker på vad han ville utbilda sig till.

Han kanske inte ville ta eget moget vuxenansvar för sig själv, med tanke på att han inte var kvar på ett enda jobb som bringade fast inkomst så han kunde skaffa en egen lägenhet? Det kanske bara var droger och nyttja droger som han visste att ville hålla på med?
Citera
2026-02-09, 22:31
Medlem
Citat:

Men hur hade han råd med alla droger, var fick han pengar ifrån? Jobbade han heltid på SL? Var hans fru från en rik indisk familj?
Citera
2026-02-11, 17:56
Medlem
Citat:

Vet inte men är ganska säker på att han har en halvsyster bara.
Citera
2026-02-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Men hur hade han råd med alla droger, var fick han pengar ifrån? Jobbade han heltid på SL? Var hans fru från en rik indisk familj?

Ja han jobbade heltid på SL dock sa han till mig att han jobbade med telefonförsäljning, förstår inte varför han skulle ljuga om det. Han ljuger om massa saker hela tiden till och med hans ålder av nån konstig anledning. Han fick pengar till knark via jobbet och han fick pengar av hans mamma väldigt ofta. Ja hans fru är från en rik indisk familj, det finns tidningsarticklel där de står typ "indian girl is taken in custody in sweden"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in