Citat:
Ursprungligen postat av
Onemisstake
Jag undrar hur Gustaf lyckades få alla att ta droger om ni faktiskt inte ville det? Utövar Gustaf makt över alla med hot,
eller menar du att han
har han sån övertalningsförmåga, så det är därför han lyckas få alla att börja med droger?
Han e manipulativ och pushar en att testa skit. Ja hade 0 vänner innan ja träffade han. Första dagen vi sågs var i stan, han tänder en joint och ger mig den medans ja frågar va e det? Det e weed säger han. Ja tar ett bloss och blir hög som ett hus, och det var så allt började. Men jag var aldrig så förtjust i gräs som han var. Plus ja rökte endast i sällskap med honom. Jag sa ofta till han att alkohol räcker för mig, men ej för han. Han bjöd mig på alkohol ofta första perioden vi sågs. Jag drack aldrig innan jag träffa han ens, så han fick mig att börja gilla alkohol, så nu har man druckit det i 10 år. Men vill som sagt sluta med giftet. Jag har haft tillräckligt roligt med alkoholen, en vän jag aldrig kommer glömma. Jag minns en gång när ja låg på golvet i hans lägenhet helt fuckad, då kommer gustaf med en joint och sätter den på min mun och ber mig ta ett bloss vilket ja dessvärre gjorde. Men nu ser du vilken slags person han är. Han tänder på att droga ner folk. Han e en maktmissbrukare.