2026-01-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusDaVirus
Tjej? Haha, skulle aldrig gissat på det xD. Men nu fattar jag varför hans tjej blev svartsjuk lol. Jag vet att gustaf träffade nån tjej på sitt SL kundservice jobb som visade stort intresse för honom första dagen. Men osäker om denna person är du, och han kände 2 yngre tjejer också. Ja det stämmer jag e bögen med gabapentin på recept. xD... Asså gustaf gör alla han träffar till pundare, hans tjej, och han försökte med mig men jag sa ofta till han att alkohol räckte för mig men han sa att han behövde alla droger i världen typ. Han sa ju till mig till sist att han ej ville ha kompisar utan endast (knark kompisar). Riktig skitstövel, jag blev faktiskt sårad. Men man får hoppas han håller sig ren när han släpps fri.

Vem av gust@f och hans indiska brud tror du har har varit mest drivande i det som de nu misstänks för…?
Tog även indiskan droger ?

Väldigt intressant att läsa inläggen från er som träffat dessa.
Citera
2026-01-25, 18:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Vem av gust@f och hans indiska brud tror du har har varit mest drivande i det som de nu misstänks för…?
Tog även indiskan droger ?

Väldigt intressant att läsa inläggen från er som träffat dessa.
Jag kan säga så här och inte mer. Om gustaf aldrig hade träffat indiskan och gift sig med henne så skulle hans mor vara vid liv idag. Ibland krävs det två psykisk sjuka människor for shit to hit the fan. Ja gustaf gjorde sin brud till en pundare. Hon var ej det från början.
Senast redigerad av CyrusDaVirus 2026-01-25 kl. 18:39.
Citera
2026-01-25, 22:28
Medlem
Citat:
Jag kan säga så här och inte mer. Om gustaf aldrig hade träffat indiskan och gift sig med henne så skulle hans mor vara vid liv idag. Ibland krävs det två psykisk sjuka människor for shit to hit the fan. Ja gustaf gjorde sin brud till en pundare. Hon var ej det från början.

Jag undrar hur Gustaf lyckades få alla att ta droger om ni faktiskt inte ville det? Utövar Gustaf makt över alla med hot,
eller menar du att han
har han sån övertalningsförmåga, så det är därför han lyckas få alla att börja med droger?
Senast redigerad av Onemisstake 2026-01-25 kl. 22:30.
Citera
2026-01-25, 23:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Jag undrar hur Gustaf lyckades få alla att ta droger om ni faktiskt inte ville det? Utövar Gustaf makt över alla med hot,
eller menar du att han
har han sån övertalningsförmåga, så det är därför han lyckas få alla att börja med droger?
Han e manipulativ och pushar en att testa skit. Ja hade 0 vänner innan ja träffade han. Första dagen vi sågs var i stan, han tänder en joint och ger mig den medans ja frågar va e det? Det e weed säger han. Ja tar ett bloss och blir hög som ett hus, och det var så allt började. Men jag var aldrig så förtjust i gräs som han var. Plus ja rökte endast i sällskap med honom. Jag sa ofta till han att alkohol räcker för mig, men ej för han. Han bjöd mig på alkohol ofta första perioden vi sågs. Jag drack aldrig innan jag träffa han ens, så han fick mig att börja gilla alkohol, så nu har man druckit det i 10 år. Men vill som sagt sluta med giftet. Jag har haft tillräckligt roligt med alkoholen, en vän jag aldrig kommer glömma. Jag minns en gång när ja låg på golvet i hans lägenhet helt fuckad, då kommer gustaf med en joint och sätter den på min mun och ber mig ta ett bloss vilket ja dessvärre gjorde. Men nu ser du vilken slags person han är. Han tänder på att droga ner folk. Han e en maktmissbrukare.
Senast redigerad av CyrusDaVirus 2026-01-26 kl. 00:00.
Citera
2026-01-26, 06:22
Medlem
Citat:
Han e manipulativ och pushar en att testa skit. Ja hade 0 vänner innan ja träffade han. Första dagen vi sågs var i stan, han tänder en joint och ger mig den medans ja frågar va e det? Det e weed säger han. Ja tar ett bloss och blir hög som ett hus, och det var så allt började. Men jag var aldrig så förtjust i gräs som han var. Plus ja rökte endast i sällskap med honom. Jag sa ofta till han att alkohol räcker för mig, men ej för han. Han bjöd mig på alkohol ofta första perioden vi sågs. Jag drack aldrig innan jag träffa han ens, så han fick mig att börja gilla alkohol, så nu har man druckit det i 10 år. Men vill som sagt sluta med giftet. Jag har haft tillräckligt roligt med alkoholen, en vän jag aldrig kommer glömma. Jag minns en gång när ja låg på golvet i hans lägenhet helt fuckad, då kommer gustaf med en joint och sätter den på min mun och ber mig ta ett bloss vilket ja dessvärre gjorde. Men nu ser du vilken slags person han är. Han tänder på att droga ner folk. Han e en maktmissbrukare.
Använde Gustaf många olika sorters droger? Vet du vad han fick indiskan att testa för droger också? Konstigt att en missbrukare vill dra ner andra i fördärvet, men bra du insett vad du vill och behöver för att må bra, alkohol är precis lika farligt på lång sikt för både kroppen och måendet. Det finns roligare och bättre saker att göra tillsammans med andra.
Citera
2026-01-26, 15:06
Medlem
Citat:
Använde Gustaf många olika sorters droger? Vet du vad han fick indiskan att testa för droger också? Konstigt att en missbrukare vill dra ner andra i fördärvet, men bra du insett vad du vill och behöver för att må bra, alkohol är precis lika farligt på lång sikt för både kroppen och måendet. Det finns roligare och bättre saker att göra tillsammans med andra.

Ja han använde benso varje dag och rökte. Sen gillade han också ketamin o svampar. Han var nästan som helt besatt av knark.. Varje gång vi sågs hade han med sig hans utskrivna benso, Alkohol och weed, det var det ända vi gjorde tillsammans. Han brukade gå på springis uppdrag av nån kille från telegram för pengar, han sa till mig att han brukade röka zutt med indiska tjejen
Citera
2026-01-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnoppMmmGott
Ja han använde benso varje dag och rökte. Sen gillade han också ketamin o svampar. Han var nästan som helt besatt av knark.. Varje gång vi sågs hade han med sig hans utskrivna benso, Alkohol och weed, det var det ända vi gjorde tillsammans. Han brukade gå på springis uppdrag av nån kille från telegram för pengar, han sa till mig att han brukade röka zutt med indiska tjejen

Oj vilken blandad coctail, men han kanske inte använde olika droger samtidigt?
Varför hade han benso på recept?
Citera
2026-01-27, 17:41
Medlem
Citat:
Oj vilken blandad coctail, men han kanske inte använde olika droger samtidigt?
Varför hade han benso på recept?

Aa verkligen, jo han tog allt han kunde få tag på konstant. Han hade oxasepam på recept på grund av panikattacker, har för mig att han berättade att hans mamma skrev ut det till honom och att hon också tog det tillsammans med alkohol. Enligt han så psykiskt misshandlade hon honom när hon var berusad
Citera
2026-01-27, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnoppMmmGott
Aa verkligen, jo han tog allt han kunde få tag på konstant. Han hade oxasepam på recept på grund av panikattacker, har för mig att han berättade att hans mamma skrev ut det till honom och att hon också tog det tillsammans med alkohol. Enligt han så psykiskt misshandlade hon honom när hon var berusad

Vet du om han kunde bli våldsam när han tog dessa tabletter?

Var det G egna ord att han berättade för dig att mamman skrev ut och misshandlade honom psykiskt när hon var berusad? Eller har du upplevt detta själv att hon betedde sig illa mot honom och/eller att hon var påverkad vid något tillfälle?
Citera
2026-01-28, 12:06
Avstängd
Citat:

Var det G egna ord att han berättade för dig att mamman skrev ut och misshandlade honom psykiskt när hon var berusad? Eller har du upplevt detta själv att hon betedde sig illa mot honom och/eller att hon var påverkad vid något tillfälle?
Jag har aldrig personligen varit med om att G varit våldsam med droger eller utan i alla åren jag känt han. Han är inte ens av den kaxiga stöddiga typen heller. Jag har träffat hans morsa ett par gånger och hon har alltid betett sig snällt. Men så klart hon gör framför mig. Men hon ringde G nästan varje gång vi hängde och han pratade rätt länge med henne. Plus hon ville komma på besök hos honom fast han ej gillade det, speciellt inte när hans tjej var hos honom. Det G sa var att han hatade när morsan var full för hon betedde sig konstig och jobbig. Han var förtjust i LSD också.
Citera
2026-01-28, 16:36
Medlem
Citat:

Nej jag har aldrig sett han bli arg när han tog tabletterna dock får han ibland blackouts och minns inte saker. Han har berrättat om sakee hans mamma sagt eller gjort och jag kommer inte ihåg exakt vad men jag minns att hon var väldigt elak och tryckte ner honom. Hon kunde kalla han värdelös och sånna saker.. Har aldrig träffat hans mamma men han berrättade att på julafton hälsade han och hans tjej på sin mamma och att hon var jätte full och sa elaka saker, hans yngre syster hälsade inte ens på honom sa han. När jag frågade varför så sa han att hans mamma hade berrättat för henne att han tog droger och var en dålig människa
Citera
2026-01-28, 16:49
Medlem
Citat:
Hahaha så kan man se det förstås, de vet var de har varandra och träffar inga andra heller?
Vet du om de fortfarande är gifta? Jag har ju gissat på en snabb skilsmässa?

Enligt ratsit.se där man nu kan hitta honom så är de fortfarande gifta. Men hennes namn står inte angivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in