2026-02-11, 03:43
Medlem
Starkare än er?
Eller smartare?
Eller har större kuk?
Längre kropp?

Jag är själv av medellängd så det är helt klart något jag skulle känna var otroligt jobbigt om hon kom hem med en kille som var 5 cm längre än mig.
Jag har några år på mig att stärka min kropp då det inte får råda någon tvekan om vem som bestämmer i MITT hus.
Hur tänker ni kring detta?
Citera
2026-02-11, 04:30
Medlem
borrasss avatar
Du har verkligen mindervärdeskomplex om man ser till din historik.
Mitt råd är att du söker hjälp.
Citera
2026-02-11, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Du har verkligen mindervärdeskomplex om man ser till din historik.
Mitt råd är att du söker hjälp.

Så du skulle inte tycka det var jobbigt om dottern kom hem med en muskulös, 195cm lång neger?
Citera
2026-02-11, 04:59
Medlem
Inkommers avatar
Hur går det här med kukmätandet till?
Lägger du och dina tonårsdöttrars pojkvänner dom bredvid varann och mäter med ögonmått? Tar ni linjal? Mäter en i taget på toaletten och knäpper en bild? Tonårsdöttrarna talar om om pojkvännerna har större balle än pappa? 🥸
Citera
2026-02-11, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Starkare än er?
Eller smartare?
Eller har större kuk?
Längre kropp?

Jag är själv av medellängd så det är helt klart något jag skulle känna var otroligt jobbigt om hon kom hem med en kille som var 5 cm längre än mig.
Jag har några år på mig att stärka min kropp då det inte får råda någon tvekan om vem som bestämmer i MITT hus.

Man vill att sina barn ska få det bästa, så det är ju bättre de kommer hem med en bra kille än en förlorare.

Ingen bryr sig om kukstorleken, låter som du är knepig.
Vem som bestämmer handlar om psyke lika mycket som faktiskt styrka.
Citera
2026-02-11, 06:54
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Så du skulle inte tycka det var jobbigt om dottern kom hem med en muskulös, 195cm lång neger?

Problemet hade i det fallet varit rasblandningen, så ja det hade varit irriterande men barnen gör sina egna val man kan bara påverka dom.
Citera
2026-02-11, 07:40
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Starkare än er?
Eller smartare?
Eller har större kuk?
Längre kropp?

Ska din dotters friare hala fram den och runka fram ett skämtstånd så att ni kan jämföra, eller hur hade du tänkt att penismätningen skulle gå till?

Om det nu inte är en trolltråd så har du värre komplex än vad intelligensreserven på Flashsback klarar av att lösa. Är det att du blir avundsjuk på att denna Adonis får knulla din vackra tonårsdotter? Eller är det kanske dottern du är avundsjuk på, att du vill bli påsatt av denna gud?
Citera
2026-02-11, 08:25
Medlem
Är de inte åldersgräns. ? Vilken fråga... men om man ska svara så bryr jag mig lika lite som min fru gör om vår sons nya flickvän har större bröst... det är nåt fel på din manlighet som gör att man skäms som man
Citera
2026-02-11, 08:29
Moderator
Sun Rulers avatar
Nu har jag ingen dotter men skulle killen behandla min teoretiska dotter väl och göra henne lycklig så är de punkter du stipulerar tämligen egala.
Citera
2026-02-11, 08:47
Medlem
Bland det jobbigaste vore om han var dataspelsmissbrukare. Dvs spelade mer än 10 timmar i veckan och är över 25 år. Där viktigaste möbeln är speldatorn. Redan sett hur det förstör relationer och hur osociala killar blir som ägnar sig åt sånt.
Citera
2026-02-11, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Bland det jobbigaste vore om han var dataspelsmissbrukare. Dvs spelade mer än 10 timmar i veckan och är över 25 år. Där viktigaste möbeln är speldatorn. Redan sett hur det förstör relationer och hur osociala killar blir som ägnar sig åt sånt.
Exakt det är hur man är o hur man gör som spelar roll
Citera
2026-02-11, 09:14
Medlem
HanMedPinnens avatar
Man önskar väl det bästa åt sin dotter, eller? Hör väl lite till att en yngre generation tar över. Tonåringar är svagare, dummare och vet mindre än vuxna, men sedan minskar gapet. När man själv peakat kommer de yngre till slut gå om, och då får man glädjas åt dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in