2026-02-10, 21:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Han ringde polisen och sa att de borde rikta in sig på den onda Ghislaine Maxwell. Vad ska han göra tycker du? Gå Rambo på hela den judiska eliten? Hade du varit nöjd då?
Men jävla byfåne.

Han gör bort sig fullständigt.
HAN ERKÄNNER ATT HAN VET VAD EPSTEIN GJORDE.

Nog fan kollade de redan på Ghislaine.

Men Trumps blivande minister gjorde - i hemlighet - en drömdeal åt Epstein inkl immunitet åt medlöpare vilket avslutade den federala utredningen.

När sen Ghislaine greps önskade idioten Trump henne lycka till.

När Trumps fd advokat intervjuade henne så fick hon plötsligt VIP behandling.

Nu vill hon benådas mot att berätta om hur oskyldig Trump är.

Det borde du fundera över.
Citera
2026-02-10, 21:27
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men jävla byfåne.

Han gör bort sig fullständigt.
HAN ERKÄNNER ATT HAN VET VAD EPSTEIN GJORDE.

Nog fan kollade de redan på Ghislaine.

Men Trumps blivande minister gjorde - i hemlighet - en drömdeal åt Epstein inkl immunitet åt medlöpare vilket avslutade den federala utredningen.

När sen Ghislaine greps önskade idioten Trump henne lycka till.

När Trumps fd advokat intervjuade henne så fick hon plötsligt VIP behandling.

Nu vill hon benådas mot att berätta om hur oskyldig Trump är.

Det borde du fundera över.
Ja? Skulle han ringa och tipsa utan att ha något på fötterna? Fantastisk dum slutledningsförmåga från din sida.

Trump kan inte styra över alla som ingår i hans närhet, han är inte allsmäktig. Den här ministern råkar inte vara av judisk börd? Alltså samma som så många andra medlöpare till Epstein? Man kan kanske till och med säga att han är på samma sida som Epstein? Något att fundera över.

Gick Trump med på hennes förfrågan? Vad spelar det annars för roll?
Senast redigerad av ricardo22 2026-02-10 kl. 21:36.
Citera
2026-02-10, 21:29
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Ja Trump har tammefan svårt att hålla koll på sina stories.

Kika även på denna färska CNN-intervju:

Congressman reveals what he saw in the unredacted Epstein files
https://www.youtube.com/watch?v=LgHXF0_HOm4&t=278s

"Världsomspännande pedofilring" enligt kongressledamoten. Första gången "barnen" nämns, tidigare har det på sin höjd varit "underåriga tjejer".

Så om vi tidigare pratade om 14-åriga flickor talar vi nu om 9-åriga barn. Var detta slutar är inte känt. Det finns pedofiler som har sex med spädbarn. Något sådant har ännu inte bekräftats i detta pedofilnätverk.
Senast redigerad av TotalWar 2026-02-10 kl. 21:36.
Citera
2026-02-10, 21:31
Medlem
Do1oress avatar
Tror verkligen GOP att de kan släcka denna superskandal genom psykotisk whataboutism och anklaga invandrare för att vara pedofiler och lortiga sexförbrytare (som Trump)? Borde inte det rikta ett mycket starkare strålkastarljus på det som sker i Epstein-skandalen?
Citat:
"Let's celebrate the people who are raping your children!" -- Lisa McClain (GOP)

"Pedophiles. Rapists. Murderers." -- Tom Emmers (GOP)
Citera
2026-02-10, 21:32
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Inte bara det, han säger ju att landet ska "gå vidare" och "talar folk fortfarande om den där Epstein" som att det inte var något att bry sig om.

Han har en märklig tendens att inte riktigt vara i kontakt med vanligt folk trots sin filantropiska sida där MÅNGA som mött honom personligen beskriver honom som en utav de trevligaste dom nånsin mött (i total motsats till tex Obama). Detta är dock ett drag som utmärker vissa chefer jag själv har mött - supertrevliga som privatpersoner - totalt hänsynslösa och obstinata som chefer. I Obamas fall tycks motsatsen också existera.

Det är faktiskt lite som Eric Weinstein sa i intervjun jag länkade till här. Han påpekade att "ingen är intresserad utav Epstein TILLS han nämns" (dvs det finns ju ett uppenbart STORT samhällsintresse - att Trump stundtals nonchalerar det, om det inte direkt gagnar honom dvs, visar ju IMO på en viss bristande förankring i vanligt folks åsikter... dock inget ovanligt bland politiker generellt bör jag påpeka).
Citera
2026-02-10, 21:34
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
De var bästa vänner sedan 1990. Epstein kallar honom för sin bästa vän.
Trump skickar epstein ett födelsedagskort där han skissat på en ung flickas nakna kön och kallar det för deras *wonderful secret *

När allt pekar på att Trump är en av hans pedofilbästisar så drabbas du av en intern konflikt. Troligtvis för att du hade hoppats på att epstein filerna bara skulle avslöja "de onda hemska demokraterna"

Nej min vän. Trump är en pedofil.
Men eftersom varken jag eller du röstar i usa så kan vi bara glädjas åt att Trump inte är stadsminister här.
Jag tror inte på demokrater och republikaner. Jag tror på att det handlar om en judisk grupp som försöker snärja politiker från båda sidor och utpressa dem för att får dem att handla i judiskt, dvs Israels intressen. De lyckades inte fånga Trump, men politiker som Clinton föll med snoppen först in i fällan. Skulle inte alls förvåna mig om en rad republikanska politiker har jobbat med Epstein (främst av judisk börd) och andra har snärjts.
Citera
2026-02-10, 21:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja? Skulle han ringa och tipsa utan att ha något på fötterna? Fantastisk dum slutledningsförmåga från din sida.

Trump kan inte styra över alla som ingår i hans närhet, han är inte allsmäktig. Den här ministern råkar inte vara av judisk börd? Alltså samma som så många andra medlöpare till Epstein? Man kan kanske till och med säga att han är på samma sida som Epstein? Något att fundera över.

Gick Trump med på hennes förfrågan? Vad spelar det annars för roll?
Vi tar det igen.

Trump erkände 2006 att han visste om att hans kompis Epstein höll på med sexuella övergrepp.

Trump medgav 2002 att de varit ihop i 15 år.

◾ “To Jeff—You are the greatest!”
(Trumps dedikation i boken The Art of the Comeback 1997)

◾“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy.
He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
(NYM, 2002)

◾"We have certain things in common, Jeffrey."
(..)
"A pal is a wonderful thing. Happy Birthday. May every day be another wonderful secret."
(Trumps grattistext inom konturer av naken kvinnokropp, 2003)

Epstein:
◾"I was Donald Trumps closest friend for ten years." (ljudfil Wolff 2017)
Senast redigerad av develi 2026-02-10 kl. 21:53.
Citera
2026-02-10, 22:12
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Jag tror inte på demokrater och republikaner. Jag tror på att det handlar om en judisk grupp som försöker snärja politiker från båda sidor och utpressa dem för att får dem att handla i judiskt, dvs Israels intressen. De lyckades inte fånga Trump, men politiker som Clinton föll med snoppen först in i fällan. Skulle inte alls förvåna mig om en rad republikanska politiker har jobbat med Epstein (främst av judisk börd) och andra har snärjts.

Vi märker att du har judar på skallen när du förbiser alla ickejudar som är involverade.
Citera
2026-02-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
"Världsomspännande pedofilring" enligt kongressledamoten. Första gången "barnen" nämns, tidigare har det på sin höjd varit "underåriga tjejer".

Så om vi tidigare pratade om 14-åriga flickor talar vi nu om 9-åriga barn. Var detta slutar är inte känt. Det finns pedofiler som har sex med spädbarn. Något sådant har ännu inte bekräftats i detta pedofilnätverk.

Var får du 9-åriga barn ifrån? Ingen sa det i intervjun?
Citera
2026-02-10, 22:37
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vi tar det igen.

Trump erkände 2006 att han visste om att hans kompis Epstein höll på med sexuella övergrepp.

Trump medgav 2002 att de varit ihop i 15 år.

◾ “To Jeff—You are the greatest!”
(Trumps dedikation i boken The Art of the Comeback 1997)

◾“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy.
He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
(NYM, 2002)

◾"We have certain things in common, Jeffrey."
(..)
"A pal is a wonderful thing. Happy Birthday. May every day be another wonderful secret."
(Trumps grattistext inom konturer av naken kvinnokropp, 2003)

Epstein:
◾"I was Donald Trumps closest friend for ten years." (ljudfil Wolff 2017)
Hela tidslinjen stämmer. Att han skickar lustiga grattishälsningar som han säkert gör till hundratals personer per år innan han fick nys om vad de sysslar med säger inget. Inte en enda hälsning är efter det att han ringde in och tipsade 2006. Man kan kan upptäcka mycket på en kväll( vilket är allt som krävs), tänk då vad som kan upptäckas under flera år innan han ringde till polisen mellan 2003 och 2006.
Senast redigerad av ricardo22 2026-02-10 kl. 22:44.
Citera
2026-02-10, 22:42
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Är det något av de 2 partierna som den judiska gruppen har bearbetat med än den andra?
Vad säger empiri och din magkänsla dig?
Citera
2026-02-10, 22:43
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vi märker att du har judar på skallen när du förbiser alla ickejudar som är involverade.
Har du en bättre teori eller bara ännu ett meningslöst inlägg att komma med? Vem jobbade han för? För sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in