2026-02-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thimothey
1. Du får nog informera din arbetskompis om att Ingrossos La Perla ligger inte i Marbella på fastlandet, utan i Palma på ön Mallorca

2. Ingift lät ju lite kul, vad menar du med det? Att Åsa skulle gift sig till status/pengar med Emilio 😂😂😂

Så du tror Åsa hade varit känd nu om det inte vore för att var ingift i ingrosso Wahlgren familjen?

Hon var en nobody fram tills Bianca började prata om henne i Wahlgrens värld
Citera
2026-02-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Tack snälla, har precis fått en varning av flashback från en av deras moderatorer att mina inlägg är trams och off topic, blir nog avstängd snart. Det kanske är Gunsan från Nässjö, som semestrar på mallis och älskar italienska restauranger, som är en arg moderator här, vem vet. Just nu känner jag mig väldigt kränkt och orättvist behandlad som medlem av det här viktiga forumet. Jag får väl komma tillbaka under ett nytt namn och e - post, jag har faktiskt väsentlig och värdefull information till allmänheten som jag känner att jag behöver dela med mig.

Det är inte off topic det är en tydlig slutsats. Åsas följare är från vischan eftersom hon är det från början. Många drömmen kanske om den klassresan. Sen tycker ju folk i Sverige att det är så exotiskt med italiensk mat så det är ju även det också med restaurangen
Citera
2026-02-10, 18:08
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu stämmer Åzas föräldrar henne på 2mkr https://stoppapressarna.se/svenskt/asa-ingrosso-stamd-av-sina-egna-foraldrar-0?fbclid=IwAR2N3pGFnkDXbv-gbOt9u5wOYWISY84K-_NwAcHtO8GPnmG LFmr2QRKO3I8
Hon verkar väldigt sydeuropeisk av sig. Är hon egentligen pizzabagerska, eller en halvblatte?
Citera
2026-02-10, 18:48
Medlem
Hur gick det med stämningen? Blev de en dom som sa att Åsa skulle betala tillbaka? Nån som sitter på domen mån tro 🤓

Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Hon verkar väldigt sydeuropeisk av sig. Är hon egentligen pizzabagerska, eller en halvblatte?
Citera
2026-02-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Hur gick det med stämningen? Blev de en dom som sa att Åsa skulle betala tillbaka? Nån som sitter på domen mån tro 🤓
Blev det en dom så är ju det en offentlig handling!
Citera
2026-02-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Tack ! Jag vill gärna be snällt till alla ni som är intresserade av denna tråd och är intresserade av att förmedla vad ni tycker och tänker om ämnet vi pratar om här, att FÖRST LÄSA TRÅDEN, ta reda på om det FAKTA som har framkommit kan tänkas vara sant genom att googla först, SEDAN skriva vad ni tycker och tänker om saken. Det är VÄLDIGT TRÖTTSAMT att behöva repetera och citera äldre fakta som vi andra redan vet, som ni ser på datumet i artikeln så är det här något dom flesta redan vet härinne. Att man är någolunda nykter när vi utbyter åsikter med varandra är också att föredra. Tack Bullfetta för att du tog fram artikeln, så vi kan gå vidare i ämnet, länken finns längre upp i ett inlägg. Det finns en annan äldre tråd som heter Bråket inom Ingrosso familjen, där finns mer information om både Åsa och Emilio, om det skulle vara till någon hjälp.
Senast redigerad av Devilisawoman 2026-02-10 kl. 19:56.
Citera
2026-02-10, 20:01
Medlem
Oj vad det spekuleras! Ingen vet som inte är Åsa eller Emilio, eller väldigt närvarande i deras liv. Jag kan bara säga att de båda varit mycket trevliga och fina personer. Att kärleken tar slut och man väljer att gå vidare är väldigt starkt. Ingen av dem är purunga.
Och OM de har skulder till föräldrar, barn, bank eller annat, vad påverkar de oss andra??? Är vi drabbade? Känner någon av er att er plånbok är drabbad? Troligtvis är det så inom familj att man hjälper varandra, åt ena eller andra hållet. Gör inte ni det? Hjälper? Om man kan.
Hur Å och E väljer att leva sina liv är väl knappast något vi andra lider av.
Vill man inte följa dem och störs av dem, sluta då!! De lär leva sina liv bra ändå.
Och det önskar jag att vi alla kan göra på våra håll.
Gilla det du ser eller skit i det om du inte personligen är inblandade. Och är du det, blanda inte in andra.
Citera
2026-02-10, 20:11
Medlem
Jag är helt övertygad om att Åsa I träffat någon, högst sannolikt, välbärgad man. Hon utstrålar en segervisshet och går runt och stryker handen mot sig själv. Hon är skitnöjd och självsäker på ett sätt som hon aldrig kunnat om hon var själv…..
Citera
2026-02-10, 20:57
Medlem
Tror du missat att tråden heter

KÄNDISSKVALLER

🫢🤥

Citat:
Ursprungligen postat av Ofia
Oj vad det spekuleras! Ingen vet som inte är Åsa eller Emilio, eller väldigt närvarande i deras liv. Jag kan bara säga att de båda varit mycket trevliga och fina personer. Att kärleken tar slut och man väljer att gå vidare är väldigt starkt. Ingen av dem är purunga.
Och OM de har skulder till föräldrar, barn, bank eller annat, vad påverkar de oss andra??? Är vi drabbade? Känner någon av er att er plånbok är drabbad? Troligtvis är det så inom familj att man hjälper varandra, åt ena eller andra hållet. Gör inte ni det? Hjälper? Om man kan.
Hur Å och E väljer att leva sina liv är väl knappast något vi andra lider av.
Vill man inte följa dem och störs av dem, sluta då!! De lär leva sina liv bra ändå.
Och det önskar jag att vi alla kan göra på våra håll.
Gilla det du ser eller skit i det om du inte personligen är inblandade. Och är du det, blanda inte in andra.
Citera
2026-02-10, 21:58
Medlem
osnutens avatar
Lärde mig idag att hon tydligen hette Björling förut?
Det skulle kanske kunna se snyggt ut på en handgjord vas?

Ingrosso verkar betyda grossist på italienska.
Vad blir det på svenska? Ullared?

Undrar under vilket namn hon kommer försöka sälja sin keramik?
Citera
2026-02-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenare10
Jag är helt övertygad om att Åsa I träffat någon, högst sannolikt, välbärgad man. Hon utstrålar en segervisshet och går runt och stryker handen mot sig själv. Hon är skitnöjd och självsäker på ett sätt som hon aldrig kunnat om hon var själv…..
Det tror jag också, men hon kommer dölja honom länge, precis som hon döljer allt annat som inte ser så bra ut offentligt, tills hon kommer på nån bra och kärleksfull historia till sin fanatiska följarskara och pressen, som inte lämnar henne i dålig dager. Vi kommer i sinom tid få ta del av den nya stora kärleken igen, en ny förmögen drömprins och Åsas fjärde bröllop på paradis ön.
Citera
2026-02-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Lärde mig idag att hon tydligen hette Björling förut?
Det skulle kanske kunna se snyggt ut på en handgjord vas?

Ingrosso verkar betyda grossist på italienska.
Vad blir det på svenska? Ullared?
Hahaha, DEN var bra!
Jomen va f-n, lilla Pernilla tjänar säkert en hel del kosing på sina (i mitt tycke rätt fula) GeKå-kollektioner så varför inte?
Länge leve Ullared!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in