Citat:
Ursprungligen postat av
Jkj
Ja i början pratade hon mycket om att hon ville ha barn men jag uppfattar det som att det intresset har svalnat av.
Jag tror att många kvinnor vill ha barn i en viss ålder, sen går den känslan över.
Om man inte skaffar barn just då hamnar man i "livet" som för en in på diverse vägar. Man får vanor och rutiner och tanken på barn försvinner eller ...den är inte lika enkel.
Jag antar att man tänker mer praktiskt som vuxen och när man börjar tänka för mycket är det egentligen aldrig rätt tid att skaffa barn.
När man är ung tänker man mest att man vill ha en bäbis därför att...å vad gulliga bäbisar är undrar hur min kommer att se ut. Och så fantiserar man om hur man ska klä den och vad den ska heta. Det var väl typ i den åldern Bianca var när hon pratade om att hon ville ha barn.
Vad yrar du om?
Bianca var 26 år gammal, dvs ingen barnunge eller tonåring direkt, när hon köpte senaste lyan för 40 miljoner och renoverade för minst lika mycket.
Lyan är på 300 kvadratmeter och hon sa då: ”att denna lägenhet ska min familj bo i och mina framtida barn ska växa upp här i trygghet”
Detta med hennes ”barnfantasier” var alltså bara för fem år sedan..