2026-02-10, 15:52
Medlem
GlobalVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Pisamt för SD men det finns ju många kretiner inom partiet som är villiga att hålla med henne.
Men vem bryr sig? SD har tusentals medlemmar och ingen är perfekt, om en SD medlem skulle sagt "1+1 är 3" så skulle folk typ sagt "WOWWW SD Är idioter HAHAHA!!"
Citera
2026-02-10, 15:53
Medlem
Nej. Inga normala kvinnor röstar på SD.
Citera
2026-02-10, 15:54
Medlem
Bockstensmannens avatar
SD har tyvärr ett landsförrädarproblem.
Citera
2026-02-10, 15:55
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/emilie-pilthammar-ryssland-battre-losning-an-styret-vi-har-nu/

https://www.expressen.se/nyheter/sd-profilen-emilie-pilthammars-svar-ukraina-pa-samma-niva-som-ryssland/

Än̈nu en rysskramare i SD. Detta är varför jag inte vilk se SD har något som hellst inflytande över er utrikespolitiken. Vad säger ni?

Hennes kommentar om att Russland är bättre än styret vi har nu gällde när S styrde Sverige.

Ja jag säger att jag tycker det är positivt att någon vågar tala om båda sidorna i den här konflikten och inte bara ta Ukrainas parti hela tiden som Sverige älskar att göra.

Nu tycker jag inte om Sverigedemokraterna i vilket fall som helst men jag tycker att det är bra gjort av den här kvinnan att hon vågar göra det för i Sverige så ber man totalt utfryst och man säger något negativt om Ukraina eller den fruktansvärda korruptionen och pengarna som försvinner och alla krigsbrott de hittar på.

Och dessutom om vi ska vara ärliga så är det faktiskt bättre styrelseskick i Ryssland än vad det är i Sverige idag.

Det är därför vi hoppas på att de röda ta ledningen i valet i höst så det blir lite ordning på det här förbannade gamla landet när alla negrar som springer lösa.
Citera
2026-02-10, 15:58
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
SD har tappat konceptet om de tror att Ryssland är något drömland.
Ryssland har dessutom proppfullt med muslimer om de nu är rädda för det!

S var bra en gång i tiden men har sålt ut den svenske löntagaren till förmån för invandring och vansinnigt ”miljöpolitik”.
Att SD bundit fast sig till M är väl för att S vägrat ta i SD trots att SD egentligen är närmare gamla S.

S ska absolut inte ha en kvinnlig partiledare som inte kan tänka och som inte sätter den svenske löntagaren först!

Till att börja med så inte Ryssland fullproppad med muslimer men om du börjar titta på Sverige procentuellt så ser du att Sverige är riktigt jävla illa ute när det gäller antal muslimer är så här litet land som Sverige och dessutom har vi givet dem alldeles för mycket makt!

Därför måste jag säga att jag faktiskt ovanligt förvånad över att Sverigedemokraterna lyckas ha så här pass smarta politiker och vågar säga sanningen trots att svenskarna fryser ut alla som inte håller med dem.

Men tyvärr är det så faktiskt att vi är väldigt många som inte tycker om varken Ukraina eller Ryssland och inte Sverigedemokraterna heller för den delen.

Men däremot vågar man säga vad man tycker och det är att Ukraina har betett sig svinaktigt med sitt tiggande.
Pengarna ska stanna i Sverige och det är punkt slut.
Citera
2026-02-10, 16:06
Medlem
Stakeholders avatar
Bättre än styret vi har nu? SD bestämmer ju allt nu, utan att behöva ta ansvar.
Citera
2026-02-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Valet att inte rösta alls känns enklare än någonsin.

Önskar att jag aldrig skulle behöva tänka så men jag förstår känslan verkligen.

Och hon ska tydligen vara lärare också...någon någonstans behagar skoja med mig.
Citera
2026-02-10, 16:09
Medlem
Ännu en jävla tomte som passerat genom medborgerlig samling som bara skadar bilden av SD.
Citera
2026-02-10, 16:10
Medlem
Det är ändå ganska otroligt hur SD inte lyckas hitta någon för topp-positioner som antingen inte har konstiga ideér - vilket skulle vara det fördelaktiga - eller i alla fall har vettet att hålla det för sig själv. Vid det här laget börjar man ju undra om det är ett medvetet självskadebeteénde.
Citera
2026-02-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Till att börja med så inte Ryssland fullproppad med muslimer men om du börjar titta på Sverige procentuellt så ser du att Sverige är riktigt jävla illa ute när det gäller antal muslimer är så här litet land som Sverige och dessutom har vi givet dem alldeles för mycket makt!

Därför måste jag säga att jag faktiskt ovanligt förvånad över att Sverigedemokraterna lyckas ha så här pass smarta politiker och vågar säga sanningen trots att svenskarna fryser ut alla som inte håller med dem.

Men tyvärr är det så faktiskt att vi är väldigt många som inte tycker om varken Ukraina eller Ryssland och inte Sverigedemokraterna heller för den delen.

Men däremot vågar man säga vad man tycker och det är att Ukraina har betett sig svinaktigt med sitt tiggande.
Pengarna ska stanna i Sverige och det är punkt slut.

Du verkar vara en emotionell person som kan sätta dig in i andras situation. Berätta gärna hur du hade gjort i Zelenslis skor
Citera
2026-02-10, 16:11
Medlem
Tropicalss avatar
Linjen inom SD gällande ryssälskare borde vara lika strikt som den sedan tidigare införda nolltoleransen mot rasism. Ut direkt vid första positiva ordalag. Ryssland är vår fiende och de som tycker något annat ska inte ha politiskt tillsatta ämbeten.
Citera
2026-02-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
I en jämförelse mellan Vladimir Putin och den demokratiskt valde Volodymyr Zelenskyj beskriver hon det som att välja mellan ”pest eller kolera”.

Igår hade vi en tråd om att skoleleverna inte kunde skriva.

Men när får vi en tråd om att flashbackarna inte kan läsa?

Att kalla något för pest eller kolera är inte att krama något.

Ok då vet vi vad du står för .det viktiga är språket.inte att hon ansåg att Zelenski och putin var lika bra eller dåliga.Som den gode Jimmy var det Putin Eller trump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in