Citat:
Ursprungligen postat av
Anklagaren
Att SD stöder Israel i konflikten mot allehanda muslimska krafter i Mellanöstern är helt rimligt och överensstämmer med var partiet stått sedan inträdet i svensk politik. Men att åka till Israel och göra sig till är mycket märkligt. Samtidigt så undrar jag om det är ett tecken på finansiering. Det är väl inte Israels strategi att "öppet" visa sitt eventuella inflytande? Jag tycker det mesta tyder på att SD håller på att tappa sin styrning.
Men jag har slutat bry mig. Deras syn på EU och nu senast lagen om hets mot folkgrupp samt finansiering av brottslingar med hjälp av skattemedel i form av partistöd gör att partiet har tappat all trovärdighet i mina ögon.
Jag ger Israel frikort angående hamas. Det var de som började.
Men Israeldemokraternas nya underkastelse är häpnadsväckande. Och just nu när resten av världen fått upp ögonen för de av gud utvalda.
Nu har det alltid funnits röster som hintat om SD och Israel som jag tyvärr ignorerat.
Men Jimmie är slut. Har varit så sedan timeouten. Men det är svårt att flytta på någon som tagit partiet inte bara in i riksdagen utan till ett 20% parti. Han har större makt än Alf Svensson hade i KD (som slutade med att utse en minikopia av sig själv).
Arrangera stora bröllop när man inte ens har umgänget??? Så man fick bjuda in både kriminella och bikers????? Fortsatt massinvandring men under annat namn. Och nu Israel?