2026-01-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiinemang
Helt sjukt att de låter en så galen människa jobba på the House.
Han är helt oanställningsbar i hela Sverige men the House låter honom hålla på. Helt galet av dom

Fast om det är en verksamhet som brinner för att hjälpa beroende måste de väl nånstans tro på folk också.
Citera
2026-01-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Fast om det är en verksamhet som brinner för att hjälpa beroende måste de väl nånstans tro på folk också.

Ja, men det är väl inte så lämpligt om läkaren är aktiv på droger när han ska hjälpa folk att lägga av. Eller får man knarka på The House?
Citera
2026-01-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyBlues
Ja, men det är väl inte så lämpligt om läkaren är aktiv på droger när han ska hjälpa folk att lägga av. Eller får man knarka på The House?

Om han är aktiv nej. Om han befinner sig i tillfrisknande ja. Dom där smsen är väl typ 3 år sen, så vet ej vad för vatten som flytt under broarna sen dess..
Citera
2026-01-30, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Om han är aktiv nej. Om han befinner sig i tillfrisknande ja. Dom där smsen är väl typ 3 år sen, så vet ej vad för vatten som flytt under broarna sen dess..
De handlar inte enbart om SMS konversationer han har ju överskridit sin utskrivningsrätt på narkotikaklassade läkemedel om du läser ordentligt i fup och andra artiklar som nämns här i tråden.
Citera
2026-02-03, 10:56
Medlem
Ballcancers avatar
Undrar om han är konsult på fler ställen än the house?
Citera
2026-02-08, 22:14
Medlem
Sjukt obehagligt att the House låter honom vara kvar. Karln är ju helt galen. Missogyn också, kvinnoföraktande gubbe
Citera
2026-02-09, 11:49
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiinemang
Sjukt obehagligt att the House låter honom vara kvar. Karln är ju helt galen. Missogyn också, kvinnoföraktande gubbe

Han har väl en eller flera hållhakar på någon i högt uppsatt position där...
Citera
2026-02-09, 13:31
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Han har väl en eller flera hållhakar på någon i högt uppsatt position där...

Kan kanske styrt upp schyssta pillerfester med ritalin oxycodon och kåta tjejer med låg självkänsla med gubbarna där. Då håller man sin festfixare om ryggen.
Citera
2026-02-09, 15:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Kan kanske styrt upp schyssta pillerfester med ritalin oxycodon och kåta tjejer med låg självkänsla med gubbarna där. Då håller man sin festfixare om ryggen.

Det får honom att låta som Sveriges svar på Epstein
Citera
2026-02-09, 15:56
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det får honom att låta som Sveriges svar på Epstein

Kolla in citaten från deras konversation som finns i denna artikeln är det inte långt ifrån

Citat:
"Men en tjej med ett gäng kåta tjejer är väl aldrig fel"
"Jag föreslår att vi drar ihop ett gäng unga kåta nyfikna tjejer å sen släpper vi bomben med dem å sen skapar vi babylonisk synd under ett antal timmar"
"Låter som en mycket bra plan"

https://www.unt.se/nyheter/uppsala/artikel/kanda-lakarens-hemliga-knarkfester-kata-tjejer-ar-aldrig-fel/r04g6m0l

I arikeln står det att de även diskuterar att ta fram ”en kokbok för att ha bra koll på mängder så man kan spela orgeln perfekt”.

Dvs - vilka droger gör de här unga nyfikna tjejerna mest kåta och viljelösa. Typ date-rape-droga flickor.

PS. Otroligt alltså vilka konstiga straffsatser det är. Eberhart torskade på 28 tabletter 2c-b från dark web, och det bedömdes som "ringa" narkotikabrott. 2c-b är väl nån sorts psykedelisk mdma- typ
Åker man på 1 gram kokain eller 5 g tjack är det normalgraden. Men inte 28 tabletter 2c-b!
Senast redigerad av st33r 2026-02-09 kl. 16:01.
Citera
2026-02-10, 07:45
Medlem
Blev ändå förvånad när jag läste den här tråden. Alltid tyckt att David Eberhard haft kloka/intressanta tankar och bra böcker, även om jag inte håller med honom om allt. Ack så fel man hade.

Angående hans legitimation och IVO ska ni veta att IVO är en otrolig feg myndighet när det kommer till legitimationer. Det ska väldigt mycket till för att de ska återkalla en sådan, men här kanske det sker för en gångs skull.
Citera
2026-02-10, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Blev ändå förvånad när jag läste den här tråden. Alltid tyckt att David Eberhard haft kloka/intressanta tankar och bra böcker, även om jag inte håller med honom om allt. Ack så fel man hade.

Angående hans legitimation och IVO ska ni veta att IVO är en otrolig feg myndighet när det kommer till legitimationer. Det ska väldigt mycket till för att de ska återkalla en sådan, men här kanske det sker för en gångs skull.
Men sms loggarna där är det darkweb och march pulver och även fd frun använde elvanse och kåta unga tjejer . Jag tror ändå att David är nervös för utfallet från IVO. 8 barn och pappa kör på så här! Jag har alltid gillat David. Men tror du att IVO inte drar legget från David? Jag kan ingenting om IVO Men det ser mörkt ut för David, tycker iallafall jag. När kommer IVO att bestämma sig? Vet du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in