2026-02-09, 15:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ja, jag tänker det.
Dom som får tjackryckningar är dom som mainline:ar en femma om dagen, inte dom som tar kanske 30 mg på morgonen för att prestera lite bättre.
Citera
2026-02-09, 16:10
Medlem
Hur mycket käkar du om dagen? Mg?

Du kommer inte få några som helst biverkningar så länge du håller dig under 1000mg, alltså ett gram tjack per dag!. Dagens sanning! Det kan jag intyga.
Citera
2026-02-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nathe
Hur mycket käkar du om dagen? Mg?

Du kommer inte få några som helst biverkningar så länge du håller dig under 1000mg, alltså ett gram tjack per dag!. Dagens sanning! Det kan jag intyga.

Jag käkar 30 mg så det låter ju bra!
Citera
2026-02-10, 01:02
Medlem
Citat:
Jag käkar 30 mg så det låter ju bra!

Flashback doktorer har alltid rätt. Kör hårt.
Citera
2026-02-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa

Tack! Det är skönt att expertisen här alltid är redo.
Citera
2026-02-10, 01:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Man behöver inte vara doktor för att ha läst samma böcker som dom har.
Citera
2026-02-10, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Man behöver inte vara doktor för att ha läst samma böcker som dom har.

Det är det jag menar. Precis som TS skrev så finns den riktiga expertisen här. En hel uppsjö av knarkare som dessutom läst böcker. Ville bara ge honom liten klapp på axeln för att han var så listig som frågade här.

Givetvis skadar det inte ett jävla piss med lite 30mg Elvanse.
Citera
2026-02-10, 01:16
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det är det jag menar. Precis som TS skrev så finns den riktiga expertisen här. En hel uppsjö av knarkare som dessutom läst böcker. Ville bara ge honom liten klapp på axeln för att han var så listig som frågade här.

Givetvis skadar det inte ett jävla piss med lite 30mg Elvanse.
Aha. För sättet du uttryckte dig på gjorde att det lät sarkastiskt. Men då är we all good in the hood.
Citera
2026-02-10, 01:23
Medlem
Tjackryck är väl ingenting, när jag arbetade i staterna äcklade sig tjackisarna med att slicka läpparna konstant, det är väl det enda du bör vara orolig över, tänk dig själv om du våldtar en annan man med blicken och slickar läpparna... förr eller senare kommer du åka på en snyting.
Citera
2026-02-10, 02:16
Medlem
hur länge tänkte du sno medicin från din dotter? Hon har förmodligen inte tillräckligt med elvanse för att mamma ska få ryck.
Citera
2026-02-10, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outIaw
hur länge tänkte du sno medicin från din dotter? Hon har förmodligen inte tillräckligt med elvanse för att mamma ska få ryck.

Jag snor inte. Jag säger till läkaren att det är på väg att ta slut och han skriver ut - trots att jag har mycket kvar. För övrigt blir det helt gratis eftersom hon är ett barn.
Citera
2026-02-10, 03:10
Medlem
Citat:
Jag snor inte. Jag säger till läkaren att det är på väg att ta slut och han skriver ut - trots att jag har mycket kvar. För övrigt blir det helt gratis eftersom hon är ett barn.
du kommer inte kunna sno "4 life" oavsett. Hon blir myndig snart och du kommer ligga trycka riktigt tjack medans hon gör riktig levnad för sig självt. Att mamma inte skäms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in