2026-02-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia0000
Hon är en kopia utöver utbildning av en förälder jag vet om med både massa barn, massa djur och utnyttjar sina nya pojkvänner m.m

Enda skillnaden att den jag kännt har ingen hög utbildning
Mamman är inte utbildad lärare, hon saknar behörighet. Lärarbristen är enorm, så nästan vem som helst kan få hoppa in. Sedan är hon ju bra på att prata och kan säkert varit bra på den biten och därför fått fortsätta.
Citera
2026-02-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwpower777
Hon har inte alla hästar hemma.
Har jobbat på skola Ljungby sedan älmhult.
Är kacix person och självgod
Vad mer vet du om henne? Visst hon verkar ju inte direkt vara den skarpaste kniven i lådan, men hon är ju bra på att prata och låter normal om man inte vet att hon ljuget. När folk beskriver henne som manipulativ och att hon gör ett gott första intryck, så kan jag förstå det.

Flera här har skrivit att de inte är förvånade, att de misstänkte att det var hon när de läste om fallet och anmälningarna till soc är många.

Varför???
Citera
2026-02-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swethelit
I många år…
Var en person som precis innan min tidigare kommentar som hade hela domen. Men den verkar vara borta nu.

Vet sedan barnsben vem denna familjen är, inget fel på barnen - de är jättesnälla och trevliga. Men det märktes redan då hur deras mor betedde sig på ett märkligt sätt…
Barnen låter ju vettiga när man lyssnar på rättegången. Vad vet du om mamman? Hur är hon? Varför skriver många att de inte är förvånade och att de misstänkte henne?
Citera
2026-02-09, 21:53
Medlem
Dommen är överklagad
Citera
2026-02-11, 23:01
Medlem
Ja barnen lät ju helt underbara. Helt otroligt att de kan ha vuxit upp och blivit såna fina personer under denna behandling. Men kan tänka mig att de får kämpa med traumaminnen.
Har de Facebook eller nåt? Hoppas de får mycket kärlek.
Nånstans finns en födelseannons där namnen radas upp.

C*tya Lindstr*m och T*mothy Arne**on

Barn: R* becca C*tya S*ra Rut.
Syskon:
Mo*a
Mich**elle
Meli**na
Mej**a

M**rcus
Mill**a
Chri**toffer
Rik**rd
Alex*nder

Undra vilka efternamn alla hade?
L*ndstr*m eller Arn*sson?
Vilka var hennes och vilka fick hon med denna Thim*ty? Verkar som han bor kvar i Läsary**d

Om ni barnen läser detta så vill jag bara ge er kärlek❤️❤️❤️ Och önskar er lugn ro och lycka.
Citera
2026-02-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkan198222
Dommen är överklagad

Wops! Tyckte Åklagaten i första vändan var så sjukt proffsig och engagerad. Han hade verkligen förmåga att koppla samman och länka berättelsen. Grymt impad. Får se hur det går nu då. Stackars alla måste vittna igen
Citera
2026-02-11, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Så här ser horan ut: https://www.instagram.com/katja_teacher_

Dottern och vittnen går att hitta bland följarna.

Kontot verkar gjorts om till privat så följare syns ej
Citera
2026-02-11, 23:13
Medlem
I en gammal tidningsartikel ses tre tjejer varav två heter Moa Lindström och Michelle Lindström. De verkar som de bor i Ljungby-trakten. Och har en hund med dig i stil med hundar jag tror de hade. Kan det vara de två till vänster?

https://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/Mgkv2r/bastisarna-raddade-tonarsflickor-fran-hotfull-man
Citera
2026-02-12, 07:16
Medlem
Usch, detta är en tråkig historia.

Har lyssnat på rättegången Prime Crime. Mamman är exakt den manipulatör hon beskrivs av andra som. Har åtta barn med flera pappor. Någon okänd. Pratar skit om dem alla.

Pratar även skit om sina egna barn.

Har behandlat T*imothy (pappa till den yngsta dottern) som skit. Fått honom helt under toffeln. Han erbjöd mamman och hennes flock med barn att flytta hem till honom. Sen förde hon ett skräckregemente där.

I hans vittnesmål känns han uppgiven och stukad. Han hade en son med i boet som mamman (styvmamman) också behandlade som skit.

Dottern som också vittnade i rätten är fantastisk. Välartikulerad, lugn och saklig.

Hoppas nu hennes barn får allt det stöd de kan behöva medan den jävliga mamman avsitter sitt så välförtjänta straff.

Då hon kommer ut är hon förmodligen ännu tjockare och mer oattraktiv.

Hennes svada och manipulativa sätt kommer väl dock få fler underkuvade män att dras till henne.

Mamman är vidrig!!!
Citera
2026-02-12, 19:40
Medlem
Ja….barnen verkar helt underbara. Men fasen va tufft för dom. Hur galet hon än gjort så blir det nog fruktansvärt mycket skuldkänslor att ens mamma hamnar i fängelse. Kan tänka mig att det är oerhört svårt. Fantastiska barn.
Citera
2026-02-17, 14:37
Medlem
När kommer FUP? Ingen som lagt ut den?
Citera
2026-03-22, 17:19
Medlem
Dylans avatar
Det tjänar föga till att komma med ett dylikt svar över ett och ett halvt år senare.

Citat:
Ursprungligen postat av Lajsan80
Kontot verkar gjorts om till privat så följare syns ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in