Citat:
Ursprungligen postat av
guderi
Ok inget emot dig heller, men vad var poängen?
Att ifrån vad jag hört om Örebropartiet via ett fåtal klipp med Markus Allard, (kan försöka hitta) så är det nog inte det första partiet som småkriminella ordet "huriiinge"-yttrare röstar på precis.
För jag har fått intrycket att de som mig och de flesta med något vett - vill utvisa kriminella invandrare, jihadister och invandrade bidragsplundrare. jag hoppas det! isf är de nära att få min röst. Och jag tycker inte om att rösta i det här skendemokratiska, kuppade systemet..
Men jag vet en farlig och irriterande grupp/kult som utnyttjar svagheter i det s.k. demokratiska systemet till max för att försöka erövra det, som är deras skrivna och uttalade mål att försöka göra, och infiltrerar, & röstar dedikerat, organiserat och motiverat... muslimer gör..!
jag anser att invandrare inte ens ska ha rösträtt om de inte arbetat här i säg 10 år och fläckfritt brottsregister.. att felaktigt ge ut medborgarskap som man gjort och slussat in migranter via infiltrerade (av muslimska brödraskapet) migrationssystem, ge bidrag från dag ett som bortprioriterar skyddsnät för svenskar, och dessutom rösträtt till någon som bara kommit hit med målen att, och börjat plundra från landet, sprida en kult eller begå brott är vansinne.