2026-02-09, 17:11
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Jag skulle nog snarare gissa på EIPS i kombination med narcissism. Så där tänker vi nog lite olika.

Men rösta inte på honom då, vad är problemet?
Citera
2026-02-09, 17:14
Medlem
Seabeers avatar
DN&Aftonbladet visar sina rätta ansikten när dom missleder och tar bort stora vitala delar ur klippet.
Citera
2026-02-09, 17:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
En moderat slog ju bort glasögonen på en snubbe. Då blir man sur.

Han kommer ju komma in i riksdagen. Och han kommer göra nytta.

Nej han kommer givetvis inte in i riksdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Men rösta inte på honom då, vad är problemet?

Har aldrig övervägt att rösta på honom, varför skulle jag? Jag bor inte i Örebro. Örebropartiet kommer aldrig få 4% i riksdagsvalet, varför skulle de?
Citera
2026-02-09, 17:15
Medlem
Citat:
Kontroversiellt? På vilket vis då?

Folk som inte kan uppföra sig på sina arbetsplatser, brukar ju få sparken om de inte hörsammar varningar? Tänker du att det är annorlunda bara för att man är invald i ett fullmäktige? Han är ju uppenbarligen ingen glädjespridare på sin arbetsplats, gör snarare livet surt för många eftersom han har svårt att uppföra sig och kontrollera sina känslor.

Allard har en aningen högljudd och otrevlig ton i fullmäktigesalen. Det är allt. Han begår inga lagbrott eller överträdelser som i vår demokrati skulle kunna resultera i din efterfrågade ”utvisning”.

Fullmäktigesalen kan absolut inte jämföras med vilken annan arbetsplats som helst. Vart har du fått det ifrån. Det du föreslår är ju rent vidrigt ur demokratisk synpunkt.

Däremot förutsätter jag att den politiker som tog till fysiskt våld mot Allards partikollega idag kommer att polisanmälas.
Citera
2026-02-09, 17:15
Medlem
Riktigt obehagligt.
Skulle inte vara kvinna och debattera mot honom
Citera
2026-02-09, 17:18
Medlem
guderis avatar
Citat:

Har aldrig övervägt att rösta på honom, varför skulle jag? Jag bor inte i Örebro. Örebropartiet kommer aldrig få 4% i riksdagsvalet, varför skulle de?

Nej det skulle inte jag heller trott, men uppenbarligen börjar man bli rädda för det. Jag tror inte det är omöjligt att Örebropartiet kan samla 4% om media fortsätter spela "goda"
Citera
2026-02-09, 17:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Allard har en aningen högljudd och otrevlig ton i fullmäktigesalen. Det är allt. Han begår inga lagbrott eller överträdelser som i vår demokrati skulle kunna resultera i din efterfrågade ”utvisning”.

Fullmäktigesalen kan absolut inte jämföras med vilken annan arbetsplats som helst. Vart har du fått det ifrån. Det du föreslår är ju rent vidrigt ur demokratisk synpunkt.

Däremot förutsätter jag att den politiker som tog till fysiskt våld mot Allards partikollega idag kommer att polisanmälas.

Nog bör man kunna uppföra sig på sin arbetsplats, fullmäktige är en arbetsplats, även om den inte är som att jobba på ICA. Kan man inte uppföra, vilket Allard verkar ha problem med, bör det så klart övervägas om han ska kastas ut, uteslutas. Det är ju inte första gången, som sagt. Spelar ingen roll om det är Allard eller Ulla från MP som uppför sig så här illa. Man uppför sig på sin arbetsplats. Klart som korvspad.
Citera
2026-02-09, 17:20
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats41
Riktigt obehagligt.
Skulle inte vara kvinna och debattera mot honom

Ja usch oh fy låt oss i kvinnofridens namn förbjuda Markus.
Citera
2026-02-09, 17:20
Avstängd
Citat:

Han kommer in i riksdagen. Du är fruktansvärt dåligt påläst. Och jag kan förstå att vänsterpartister som ser invandring och bögeri som viktigaste frågorna får ångest.

Citera
2026-02-09, 17:21
Medlem
guderis avatar
Citat:
Nog bör man kunna uppföra sig på sin arbetsplats, fullmäktige är en arbetsplats, även om den inte är som att jobba på ICA. Kan man inte uppföra, vilket Allard verkar ha problem med, bör det så klart övervägas om han ska kastas ut, uteslutas. Det är ju inte första gången, som sagt. Spelar ingen roll om det är Allard eller Ulla från MP som uppför sig så här illa. Man uppför sig på sin arbetsplats. Klart som korvspad.

Jag är ganska säker på att Allard uppför sig precis som hans väljare förväntar sig, är det ett problem?
Citera
2026-02-09, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Nej det skulle inte jag heller trott, men uppenbarligen börjar man bli rädda för det. Jag tror inte det är omöjligt att Örebropartiet kan samla 4% om media fortsätter spela "goda"

Vilka är det som är rädda för att Örebropartiet skulle komma in i riksdagen? Jag har inte hört ett pip om det. Det är nog större chans att AFS kommer in än Örebropartiet, återvandring är på tapeten, och har letat sig in i Svenssons medvetande som enda möjlighet för att få ordning på Sverige.
Citera
2026-02-09, 17:22
Medlem
Room531s avatar
rullade förbi klipp på x nyss, har inte sett det i helhet än men...
https://x.com/RantaPaRanta/status/2020843863011893729?t=daOyTrJb2CHNVp6NdHxiLw&s=19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in