2026-02-07, 00:33
Medlem
Bara tjocka och fula män som gillar kvinnor med håriga fittor. Samma män som är för lata för att ansa sitt eget könshår. Äckliga folk alltså
Citera
2026-02-07, 07:47
Medlem
En rejäl buske tackar man inte nej till.
Vem vill gå ner i gryt på en barn fifi ?
Citera
2026-02-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Jag visste inte att "vuxenhet" sitter ens pubeshår, intressant..

De flesta män betraktar snarare dig som den där typen som inte orkar raka sig, och det är ganska avtändande.

Duschar du av ditt kön varje gång du kissat? Om nej, då har du kvar pisspartiklar i ditt hår.

Precis! Vuxenhet och pubeshår henger i hop
Citera
2026-02-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Bara tjocka och fula män som gillar kvinnor med håriga fittor. Samma män som är för lata för att ansa sitt eget könshår. Äckliga folk alltså
Bara pedofiler som gillar rakade fittor
Citera
2026-02-08, 00:20
Medlem
Chinatowns avatar
Jag kan tycka att kvinnliga könsorganet kan vara för hårig. Då ser det illa ut, men könshår i sig ser jag inget fel med. Tycker absolut att en buske kan se bättre ut än helrakad. Tycker det är lite olika från person till person. Jag förstår inte riktigt hur det kan blivit så stor fråga gällande sexualitet om jag ska vara ärlig.
Citera
2026-02-08, 00:25
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyoldgeezer
En rejäl buske tackar man inte nej till.
Vem vill gå ner i gryt på en barn fifi ?

Vem vill få hår i maten?
Citera
2026-02-08, 04:23
Medlem
Ansat eller rakat ska det vara! Har slickat hårig fitta en gång, det var ganska avtändande.
Citera
2026-02-09, 02:57
Medlem
DroppedSomethings avatar
Jag tycker så här.

Det sexigaste är ju när det är väldigt tydligt att en kvinna tar hand om sig och aktivt har valt hur hon ska se ut mellan benen. Det vill säga, helt vildvuxet med långt och tussigt hår ända ut i ljumskarna, ihopväxt över springan och ända bak till rövhålet är avtändande enligt mig. Det signalerar antingen att man skiter fullständigt i att ta hand om sig eller att det är nåt ultrapolitiskt ställningstagande.

Däremot är det inte håret i sig som är ett problem. Om jag ser att en kvinna har slätrakat rövhål och yttre blygdläppar men valt att spara ut en tjock men välansad buske på venusberget är det sexigt!

Även helvaxad, typ brazilian, är sexigt av samma anledning att då visar det att hon vidtar en åtgärd för att ta hand om sig där nere. Jag förstår inte alls kopplingen till barn bara för att man tar bort sitt könshår. Jag älskar att kunna se och beundra en kvinnas fitta och utan hår kan man verkligen se precis hur hon är skapt och beundra alla läppar och veck. Dessutom är känslan av slät hud, antingen mot mitt ansikte eller mot min kuk, en speciell känsla som är väldigt trevlig. Har man sex med en vuxen kvinna är fittan så mycket mer utvecklad än ett barns att även om den saknad könshår så finns det ingen koppling till barn.

Mellantinget är också sexigt! Det vill säga, slätrakad eller vaxad sånär som på en ”landningsbana”, bred eller smal som ett streck rakt ovanför klitoriskappan.

Så enligt mig är det inte en specifik ”frisyr” utan att man märker att hon tar hand om sig och piffar till sig just inför sex! Jag ser gärna att en flickvän byter frisyr med jämna mellanrum då jag uppskattar alla väl valda frisyrer!
Citera
2026-02-09, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vem vill få hår i maten?
Slickar du runt fittan? Vi andra slickar _i_ fittan!
Citera
2026-02-09, 08:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun

Att man är tvungen att hålla till godo med det som bjuds när man blivit gammal och bedagad är något ni unga hunkar som bara kan välja och vraka alltid verkar ha så jävla svårt att ta in. Men du kommer dit en dag du också om du får leva och ha hälsan, och då får du se hur det blir.
Citera
2026-02-09, 09:56
Medlem
Kleiners avatar
Det är typ som när en man har skägg/skäggstubb går och slätraka sig. Man kommer se ut som ett barn i en vuxen kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av DroppedSomething
Jag tycker så här.

Det sexigaste är ju när det är väldigt tydligt att en kvinna tar hand om sig och aktivt har valt hur hon ska se ut mellan benen. Det vill säga, helt vildvuxet med långt och tussigt hår ända ut i ljumskarna, ihopväxt över springan och ända bak till rövhålet är avtändande enligt mig. Det signalerar antingen att man skiter fullständigt i att ta hand om sig eller att det är nåt ultrapolitiskt ställningstagande.

Däremot är det inte håret i sig som är ett problem. Om jag ser att en kvinna har slätrakat rövhål och yttre blygdläppar men valt att spara ut en tjock men välansad buske på venusberget är det sexigt!

Även helvaxad, typ brazilian, är sexigt av samma anledning att då visar det att hon vidtar en åtgärd för att ta hand om sig där nere. Jag förstår inte alls kopplingen till barn bara för att man tar bort sitt könshår. Jag älskar att kunna se och beundra en kvinnas fitta och utan hår kan man verkligen se precis hur hon är skapt och beundra alla läppar och veck. Dessutom är känslan av slät hud, antingen mot mitt ansikte eller mot min kuk, en speciell känsla som är väldigt trevlig. Har man sex med en vuxen kvinna är fittan så mycket mer utvecklad än ett barns att även om den saknad könshår så finns det ingen koppling till barn.

Mellantinget är också sexigt! Det vill säga, slätrakad eller vaxad sånär som på en ”landningsbana”, bred eller smal som ett streck rakt ovanför klitoriskappan.

Så enligt mig är det inte en specifik ”frisyr” utan att man märker att hon tar hand om sig och piffar till sig just inför sex! Jag ser gärna att en flickvän byter frisyr med jämna mellanrum då jag uppskattar alla väl valda frisyrer!
Senast redigerad av Kleiner 2026-02-09 kl. 10:01.
Citera
2026-02-23, 18:40
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Bara pedofiler som gillar rakade fittor
Ja inte är det så svårt att tro att det förhåller sig på det viset. Iaf väldigt nära pedofili.

Paradoxen är ju att man påstår sig inte tända på barn. Men blir samtidigt enbart attraherad av kvinnor som ser ut som ett barn därnere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in