2025-03-15, 19:43
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Bara för att du har pisspartiklar och saker som gror i ditt punghår så betyder inte det att andra människor inte har förmåga att sköta sin hygien. Du kanske behöver söka hjälp från hemtjänsten angående detta? Du kan få hjälp med att sköta hygienen om det är svårt för dig.

Själv ansar jag bikinilinjen under sommarhalvåret för att jag tycker det ser trevligare ut om det inte sticker utanför baddräkten, men skulle aldrig få för mig att vara helrakad eftersom jag är vuxen och inte vill se ut som ett barn. Jag tycker det är hett och hälsosamt med välansat könshår, både på män och kvinnor. Tvärtemot vad många oknullade incels tror så kan det faktiskt vara mer ohygieniskt med helrakat eftersom det blir en grogrund för underlivssvamp och inväxta hårstrån, inte så fräscht va?

Jag visste inte att "vuxenhet" sitter ens pubeshår, intressant..

De flesta män betraktar snarare dig som den där typen som inte orkar raka sig, och det är ganska avtändande.

Duschar du av ditt kön varje gång du kissat? Om nej, då har du kvar pisspartiklar i ditt hår.
Citera
2025-03-15, 19:44
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?

Du kanske är pedofil och tycker att tecken på pubertetsinträde är avtändande?
Citera
2025-03-15, 19:44
Medlem
De flesta har väl hår ovanför musen. i nån snygg frisyr.
Citera
2025-03-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du kanske är pedofil och tycker att tecken på pubertetsinträde är avtändande?

Hahaha helt rätt svar
Citera
2025-03-15, 19:47
Medlem
Citat:
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Det funkar. Varför klagar du?
Citera
2025-03-15, 19:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
En viktig och aktuell observation. Hur kan man tycka det ena eller det andra?

(FB) Är en tjej med hårig fitta avtändande?
Citera
2025-03-15, 19:48
Medlem
Kundalinis avatar
TS kanske kan presentera den medicinska grunden för hens tokiga idéer om hur fittpäls och intimhygien hänger samman?
Citera
2025-03-15, 19:49
Avstängd
Kan hålla med om att mycket behåring är avtändande, stubb, strip eller renrakat visar på välvårdande av könet.
Citera
2025-03-15, 19:49
Medlem
Det luftiga frasandet under fingrarna på trosorna är oslagbart.
Citera
2025-03-15, 19:56
Medlem
Citat:

Ha ha, finns ju inte urinpartiklar bara för det finns lite hår.
Eller jo finns det faktiskt.
Ja men då får du väl acceptera att inte få smaka på en härlig fitta för att du är så jävla kinkig. 😂
Citera
2025-03-15, 19:58
Medlem
En riktig buske är det vackraste som finns. En naturlig trosa. Desto mörkare hårväxt desto mer attraktivt.
Citera
2025-03-15, 19:59
Bannlyst
1:30:25

https://youtu.be/BV0a3f6Lx30?si=KVfPb81q2LXtAUo5

Vilken buske Carol Laure hade där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem