2026-02-08, 07:29
Medlem
När man skrivit länge med varann så brukar sex komma upp förr eller senare. Oftast så har det varit kvinnorna som börjat.
En sa att hon var nyfiken, hon hade aldrig provat så stor.
Citera
2026-02-08, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Undviker att prata om detta, vis av erfarenhet. Många kvinnor är lite rädda för en välväxt man.

De är rädda att det gör ont när man tränger in i dem. Det är inte så kul att få höra i sänghalmen att den där klarar de inte av. De kan inte greppa den med två händer och tycker den är grövre än deras underarm. Kvinnor kan bli avtända och torra, Då blir det inget roligt!

Det är också jobbigt att leta efter kondomer som passar i affärerna, inte de som är avsedda för små gossar.

Nej, det bästa är att inte säga någonting. Låt kvinnan märka det hela först efter akten.

Vilken akt avses, där kvinnan noterar kuken först efter akten?
Citera
2026-02-08, 09:09
Avstängd
Jag brukar spara på godbitarna och låta det bli en överraskning.
Annars missar man delen med förvirrade eller något uppspärrade ögon.
Citera
2026-02-08, 10:03
Medlem
Jag tror många kvinnor känner av att jag är en riktig man. De blir nervösa och det är därför som de inte vågar ta initiativ.
Citera
2026-02-08, 13:24
Medlem
Majoriteten av kvinnor bryr sig inte i närheten av så mycket som män gärna vill tro. Att ha en stor kuk är mestadels en grej för manligt ego och stolthet & ett sätt att jämföra sig med andra män.
Citera
2026-02-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Majoriteten av kvinnor bryr sig inte i närheten av så mycket som män gärna vill tro. Att ha en stor kuk är mestadels en grej för manligt ego och stolthet & ett sätt att jämföra sig med andra män.

Men damer har erkänt att de blir kåta av att se en stor. Sen betyder inte det att sexet är bättre för det.
Citera
2026-02-08, 14:32
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilken akt avses, där kvinnan noterar kuken först efter akten?

Tror att du avsiktligt vill missförstå mitt inlägg.

Min erfarenhet är att pratar du för mycket om din storlek vill många kvinnor se, känna och kanske bedöma innan akten. Det är lätt då att det hela blir avtänt och konstigt.

Min erfarenhet är att är kvinnan upphetsad och våt brukar det gå bra. Ibland tycker de att delar som normalt inte berörs plötsligt blir stimulerade. En del brukar uppskatta det.

Men ett gott råd är att inte själv börja prata om storlek. Låt kvinnan själv ta upp det om hon vill. Men kvinnor kan ju föda barn. Ett barn är större än vad alla män har i byxorna. Så varför ta upp denna fråga?
Citera
2026-02-08, 18:12
Medlem
Det är bara att visa den. Sen frågestund.
Citera
2026-02-08, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Men damer har erkänt att de blir kåta av att se en stor. Sen betyder inte det att sexet är bättre för det.

Jag kanske inte är en dam, men jag är en kvinna/tjej. Det här är nog väldigt olika för olika kvinnor/tjejer men för mig är det mkt upphetsande både att se och känna/uppleva. Vill inte ge någon komplex för som sagt den här frågan tycker inte alla lika om så jag tala inte för alla kvinnor. Den behöver inte vara jättestor, men gärna grövre än genomsnittet.
Citera
2026-02-08, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer

Man blir ihågkommen på hur lyhörd man är, tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Tror att du avsiktligt vill missförstå mitt inlägg.

Min erfarenhet är att pratar du för mycket om din storlek vill många kvinnor se, känna och kanske bedöma innan akten. Det är lätt då att det hela blir avtänt och konstigt.

Min erfarenhet är att är kvinnan upphetsad och våt brukar det gå bra. Ibland tycker de att delar som normalt inte berörs plötsligt blir stimulerade. En del brukar uppskatta det.

Men ett gott råd är att inte själv börja prata om storlek. Låt kvinnan själv ta upp det om hon vill. Men kvinnor kan ju föda barn. Ett barn är större än vad alla män har i byxorna. Så varför ta upp denna fråga?

Min upplevelse om man nämner eller indirekt skryter oftast leder till motsatt önskad effekt.
Det ger antingen för höga förväntningar för den som verkligen går igång på en bamsing (kink).
Men har hört mer om att man inte blir tagen på allvar och ibland tom. utskrattad, oavsett storlek.

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är bara att visa den. Sen frågestund.

Som sagt spar jag hellre på det tills hon ber om den eller om jag själv bestämmer mig för att plocka fram.
Som “Link04” skriver. Frågesund först efter att den plockats fram.
Ibland vet dom ju knappt vad dom ska göra med den när dom blir nervösa ändå så.
Citera
2026-02-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Jag brukar spara på godbitarna och låta det bli en överraskning.
Annars missar man delen med förvirrade eller något uppspärrade ögon.
Riskerar du inte att förlora på det? Om du hade berättat eller hintat om det kanske det hade gett mer "utdelning"? Jag känner ju inte dig du kanske får de du vill ha ändå utan att ge reklam innan.
Citera
2026-02-08, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hallongrottor123
Riskerar du inte att förlora på det? Om du hade berättat eller hintat om det kanske det hade gett mer "utdelning"? Jag känner ju inte dig du kanske får de du vill ha ändå utan att ge reklam innan.

Jag har då aldrig behövt sänka mig till att skryta om kuken för att ta för mig av den jag vill ha.
Och ibland ger jag den inte ens till dom.. lite roligt måste man ju få ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in