Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDahmer
Majoriteten av kvinnor bryr sig inte i närheten av så mycket som män gärna vill tro. Att ha en stor kuk är mestadels en grej för manligt ego och stolthet & ett sätt att jämföra sig med andra män.
Man blir ihågkommen på hur lyhörd man är, tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Tror att du avsiktligt vill missförstå mitt inlägg.
Min erfarenhet är att pratar du för mycket om din storlek vill många kvinnor se, känna och kanske bedöma innan akten. Det är lätt då att det hela blir avtänt och konstigt.
Min erfarenhet är att är kvinnan upphetsad och våt brukar det gå bra. Ibland tycker de att delar som normalt inte berörs plötsligt blir stimulerade. En del brukar uppskatta det.
Men ett gott råd är att inte själv börja prata om storlek. Låt kvinnan själv ta upp det om hon vill. Men kvinnor kan ju föda barn. Ett barn är större än vad alla män har i byxorna. Så varför ta upp denna fråga?
Min upplevelse om man nämner eller indirekt skryter oftast leder till motsatt önskad effekt.
Det ger antingen för höga förväntningar för den som verkligen går igång på en bamsing (kink).
Men har hört mer om att man inte blir tagen på allvar och ibland tom. utskrattad, oavsett storlek.
Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Det är bara att visa den. Sen frågestund.
Som sagt spar jag hellre på det tills hon ber om den eller om jag själv bestämmer mig för att plocka fram.
Som “Link04” skriver. Frågesund först efter att den plockats fram.
Ibland vet dom ju knappt vad dom ska göra med den när dom blir nervösa ändå så.