2026-02-08, 14:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Jag minns när jag gick i högstadiet och nån tjej skröt om att ha legat med Jockeboi på någon festival. Undrar om hon skryter än idag
Ingen människa med självrespekt skulle frivilligt ligga med Jockeboi.

Nu har lokal även avslöjat hur han försöker skapa falska narrativ med mängder av fakekonton (vilken överraskning va).
Citera
2026-02-08, 14:59
Medlem
Stjärtslickar knarkarn från motala är en mytoman som sina brorsor, men mest patetisk finns ingen stake i den mannen.
Citera
2026-02-08, 15:15
Medlem
Om man bortser från skryt, trovärdighet och personliga omdömen och i stället tittar på om en viss siffra är praktiskt möjlig eller inte, går det att resonera ganska rakt.
Att någon påstår sig ha legat med väldigt många betyder varken automatiskt att det är sant eller att det är omöjligt. Det enda man kan pröva sakligt är om siffran håller rent matematiskt och praktiskt givet livssituation och tid.

Gör man några försiktiga antaganden, till exempel:
- cirka 20 år sexuellt aktiv
- låg tröskel till nya kontakter
- perioder med hög frekvens, andra lugnare
- tillgång till appar och miljöer där nya kontakter är lättillgängliga
- uppgifter om otrohet under delar av tiden
…blir räkneexemplet ganska odramatiskt.

- 1 ny partner i månaden i snitt ger runt 240.
- 2 i månaden ger runt 480.
- Perioder med 1 i veckan, blandat med lugnare faser, hamnar på 500–800.
- År med 2–3 i veckan, utan att det sett ut så hela tiden, landar på 1 000–1 500.

Slutsatsen är inte att siffran måste stämma, utan att den inte är uppenbart orimlig givet tidsperiod och förutsättningar.
Skepsis kan vara fullt rimlig av andra skäl, men det här faller inte på matematik eller praktisk möjlighet.

Men för mig väger det tungt när någon brukar krydda sina historier - med sisådär en skopa salt - och jag ser ingen anledning till varför han inte skulle göra det även i det här fallet. Han verkar dessutom för övrigt vara kvar i någon högstadieålder där det snarare ses som något häftigt och positivt, i stället för sorgligt, att ha legat med många.
Jag tycker snarare att det säger en del om hur osäker han är, och att han känner ett behov av att bevisa att det faktiskt finns folk som vill ligga med honom.
Citera
2026-02-08, 15:43
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Jonna har ingen biologisk syster.
Ta reda på fakta tack.

Har hon en icke biologisk syster då?

Det officiella är väl att det funnits två bröder. Men det skapar lite förvirring när det finns en gammal artikel från juni 2020 där det nämns att Jonnas syster snart skulle få sitt första barn, Jonna skulle bli moster och att dottern skulle få sin första kusin... Jonna hade sagt detta i Instagram stories... I och för sig var det en skvallerblaska, så det kanhända att berättelsen förvridits...
Citera
2026-02-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ingen människa med självrespekt skulle frivilligt ligga med Jockeboi.

Nu har lokal även avslöjat hur han försöker skapa falska narrativ med mängder av fakekonton (vilken överraskning va).

Några särskilt minnesvärda sagor?
Och var kan jag se det, sista videon är över en månad gammal och handlar om Hatet
Senast redigerad av Tearsofthemushroom 2026-02-08 kl. 18:47.
Citera
2026-02-08, 18:00
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Har hon en icke biologisk syster då?

Det officiella är väl att det funnits två bröder. Men det skapar lite förvirring när det finns en gammal artikel från juni 2020 där det nämns att Jonnas syster snart skulle få sitt första barn, Jonna skulle bli moster och att dottern skulle få sin första kusin... Jonna hade sagt detta i Instagram stories... I och för sig var det en skvallerblaska, så det kanhända att berättelsen förvridits...

Hon har två plast syskon

Som Jonna och hennes bröder fick på köpet när deras pappa gifte om säg.
Och dom kallar ju folk till höger o vänster syster o bror.
Så de kan vara vem som helst
Mest troligtvis någon i Norrköping eftersom Jonna är uppvuxen där typ.
Senast redigerad av Skattesskulder 2026-02-08 kl. 18:04.
Citera
2026-02-08, 19:49
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
I samma poddcast säger även Joakim Lundell att han legat med 1000 tjejer.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/02/06/trekanter-och-sexpartners/
Frågan är hur bra dom såg ut? att ligga med 1000 tjejer som ser ut som träskmonster kan alla göra. Och jag gissar att dessa "1000" tjejer ligger på 1:a av 10.

Kolla bara Jonna, hon är ingen 10:a direkt
Citera
2026-02-09, 09:38
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Frågan är hur bra dom såg ut? att ligga med 1000 tjejer som ser ut som träskmonster kan alla göra. Och jag gissar att dessa "1000" tjejer ligger på 1:a av 10.

Kolla bara Jonna, hon är ingen 10:a direkt

I hans fantasi har han legat med 1000 pers den där fula råttan vill ingen ta i så ”1000 pers” är ännu en lögn från mytoman råttan. Han är så brutalt ful att jag kissar på mig av rädsla för hans ansikte
Citera
2026-02-09, 10:04
Avslutad
Nu har familjen skaffat katt, och jag undrar vem som skall sköta den? Det räcker inte med att ge den mat och lite lek och kel. Har den kattlåda? Eller skall den släppas ut för att skita i kvarterets rabatter? Sätter en femma på att den inte blir långvarig
Citera
2026-02-09, 11:08
Medlem
nu börjar jocke med dramat igen, och nej ingen vill se fettots videos om chatten, han har inget annat content ellerhur
Citera
2026-02-09, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
nu börjar jocke med dramat igen, och nej ingen vill se fettots videos om chatten, han har inget annat content ellerhur

Han kan verkligen inte hålla sig borta
"Jag vill bara vara ifred"
Citera
2026-02-09, 12:51
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Några särskilt minnesvärda sagor?
Och var kan jag se det, sista videon är över en månad gammal och handlar om Hatet
Avslöjandet gjordes på instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in