Vilket sinnessjukt dåligt beslut att inte passa till Haaland utan gå på avslut själv istället av Cherki. Sen gå på avslut på frisparken. Hade jag varit Guardiola hade jag sålt honom omgående.
Lika sinnessjukt att Liverpoolspelarna ser så oförstående ut till utvisningen.
Vilket sinnessjukt dåligt beslut att inte passa till Haaland utan gå på avslut själv istället av Cherki. Sen gå på avslut på frisparken. Hade jag varit Guardiola hade jag sålt honom omgående.
Lika sinnessjukt att Liverpoolspelarna ser så oförstående ut till utvisningen.
Tvärtom helt ok - han sparkar den så långt bort han kan. Han försökte aldrig ens få den på mål.
Det är ett så jävla konstigt slut på matchen.. Liverpool för det väldigt bra och förtjänar 1-0, men sen kommer kvitteringen från ingenstans och på övertid så gör Alisson en av årets största målvaktstabbar när han ger bort poängen till City. Szobo väljer sen att hellre missa 3 matcher än att släppa in ett mål till i en match som redan är förlorad. Jag kan inte reglerna, men varför inte låta målet stå? Jag hade förstått om Szobo had karatesparkat Haaland i bröstet, men vafan...
Har inte Arne Slot avgått inatt så kommer jag fortsätta vara rosenrasande imorgon. Finns ingen finess alls med hans posessionfotboll. Bara stillastående kortpassningsspel kombinerat med mjukhet i närkamper. Bedrövligt jävla dåligt. Sp jävla besviken
Det är ett så jävla konstigt slut på matchen.. Liverpool för det väldigt bra och förtjänar 1-0, men sen kommer kvitteringen från ingenstans och på övertid så gör Alisson en av årets största målvaktstabbar när han ger bort poängen till City. Szobo väljer sen att hellre missa 3 matcher än att släppa in ett mål till i en match som redan är förlorad. Jag kan inte reglerna, men varför inte lära målet stå? Jag hade förstått om Szobo had karatesparkat Haaland i bröstet, men vafan...
Domaren kunde inte släppa målet då det föregicks av en regelvidrig handling.