2026-02-08, 19:32
Medlem
goseigens avatar
Löjligt domslut.
2026-02-08, 19:33
Medlem
Mycket dramatik, bra underhållning!
2026-02-08, 19:33
Medlem
bananjukkas avatar
Vilket sinnessjukt dåligt beslut att inte passa till Haaland utan gå på avslut själv istället av Cherki. Sen gå på avslut på frisparken. Hade jag varit Guardiola hade jag sålt honom omgående.

Lika sinnessjukt att Liverpoolspelarna ser så oförstående ut till utvisningen.
2026-02-08, 19:34
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Löjligt domslut.

Men efter regelboken.
2026-02-08, 19:35
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Vilket sinnessjukt dåligt beslut att inte passa till Haaland utan gå på avslut själv istället av Cherki. Sen gå på avslut på frisparken. Hade jag varit Guardiola hade jag sålt honom omgående.

Lika sinnessjukt att Liverpoolspelarna ser så oförstående ut till utvisningen.

Tvärtom helt ok - han sparkar den så långt bort han kan. Han försökte aldrig ens få den på mål.
2026-02-08, 19:35
Medlem
Kan man inte låta det gå som fördel av boll där?
2026-02-08, 19:36
Medlem
jontepsgs avatar
Det är ett så jävla konstigt slut på matchen.. Liverpool för det väldigt bra och förtjänar 1-0, men sen kommer kvitteringen från ingenstans och på övertid så gör Alisson en av årets största målvaktstabbar när han ger bort poängen till City. Szobo väljer sen att hellre missa 3 matcher än att släppa in ett mål till i en match som redan är förlorad. Jag kan inte reglerna, men varför inte låta målet stå? Jag hade förstått om Szobo had karatesparkat Haaland i bröstet, men vafan...
2026-02-08, 19:36
Medlem
City är i allra högsta grad med i racet. Särskilt med Ruben Dias tillbaka och med den sjuka offensiva bredden.
2026-02-08, 19:37
Medlem
catforwardpowers avatar
Har inte Arne Slot avgått inatt så kommer jag fortsätta vara rosenrasande imorgon. Finns ingen finess alls med hans posessionfotboll. Bara stillastående kortpassningsspel kombinerat med mjukhet i närkamper. Bedrövligt jävla dåligt. Sp jävla besviken
2026-02-08, 19:37
Medlem
Grattis city, nu hoppas jag dom vinner ligan.

Vill inte ha Arsenal som mästare
2026-02-08, 19:38
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det är ett så jävla konstigt slut på matchen.. Liverpool för det väldigt bra och förtjänar 1-0, men sen kommer kvitteringen från ingenstans och på övertid så gör Alisson en av årets största målvaktstabbar när han ger bort poängen till City. Szobo väljer sen att hellre missa 3 matcher än att släppa in ett mål till i en match som redan är förlorad. Jag kan inte reglerna, men varför inte lära målet stå? Jag hade förstått om Szobo had karatesparkat Haaland i bröstet, men vafan...

Domaren kunde inte släppa målet då det föregicks av en regelvidrig handling.
2026-02-08, 19:38
Medlem
Det går alltid att finna en väg att förlora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in