Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
Lämna Jacke ifred. men han gör ju ett fatalt misstag genom att lämna över chatten till AFA-Axel. det är så lågbegåvat så man tror inte det är sant.
varför tar han inte reda på vem Axel är först? har han inte tittat på honom och fattat att han är en sådan som skulle hänga ut honom såfort han skulle säga minsta lilla som skulle få honom att se klandervärd ut?
Axel är tom. bannad av extrem vänstern. då vet man att det är illa. den jävla ögontjänaren vill ingen ha att göra med.
Axel kommer hänga gubbe med honom OM han sagt det minsta lilla i den där chatten. mindre drama kommer han fan då inte få. Axel VILL ha drama, och jacke kommer få det värre än någonsin nu.
jag ger det inte lång tid till att Jacke kommer ut igen och säger att det var ett misstag att lämna ut den där chatten till Axel. Axel har inga vänner att förlora. han vill ha pengarna, inget annat.
Jag sitter bara och väntar på att Jacke kommer inse att ge chatten till Bölman var ett stort misstag. Jacke borde nästan omyndighetsförklaras.
Jag väntar också på att Linnea och Christopher blir osams och det kommer ta hus i helvete. Allerteriet mot Linnea, Lindha och Bo Göran kommer vara nåt enormt. Kommer Chrippas lovers stötta Linnea då och gå på Christopher? Kommer Jacke och Christopher bli allierade med Jocke och Julia?
Tror för familjen i Malmö ett helvete kommer vänta när Christopher kommer ut. Freakshowen fortsätter. De är för dumma för att se längre än morgondagen. När får vi se ett självmord?
Nåt ironiskt är att rasisterna Jacke och Christopher allierat sig med vänstertomten Axel Bölman. Tom bannad från extremvänstern som du nämner. De 3 skulle snabbt kunna bli osams. Har väldigt olika starka åsikter och uppfattningar om världen.